حسن موسوی رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران به بیان توضیحاتی درباره وضعیت کودکان کار در کشور و درآمد بالای آن‌ها پرداخت و گفت: آمار چند سال پیش درباره درآمد کودکان کار نشان داده بود که این کودکان ۲۰ برابر مستمری که به خانواده‌های آن‌ها داده می‌شود، درآمد دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در خلال برگزاری نشست هیات رییسه فدراسیون انجمنهای ورزشی از سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا کشور تقدیر و تجلیل شد.
رئیس انجمن مددکاری ایران به بیان توضیحاتی درباره وضعیت کودکان کار در کشور و درآمد بالای آنها پرداخت و گفت: در حال حاضر ۲۷ سازمان و ارگان متولی ساماندهی کودکان کار هستند.
رئیس انجمن فانکشنال فیتنس گفت: با کارشکنی و با نفوذ برخی افراد در وزارت ورزش از اعزام به مسابقات آسیایی جلوگیری شد و حالا نمی‌دانیم این اتفاق باز هم برای رقابت‌های جهانی رخ خواهد داد یا خیر.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: بیان عباراتی همچون کودک تا کتک نخورد تربیت نمی‌شود یا گذشتگان ما را می‌زدند ما هم باید کودکمان را درست تربیت کنیم مصداق کودک آزاری است.
خانقاهی، نایب رئیس بانوان انجمن قایق های تندرو ایران شد.
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: شمار گردشگرانی که از کشور افغانستان به ایران سفر می‌کنند، افزایش یافته و تعداد پرواز‌های ما و افغانستان زیاد شده است. اکنون رویکرد حوزه گردشگر ورودی از افغانستان به ایران تغییر کرده و شاهد ورود گردشگران لاکچری افغان به ایران با رویکردی متفاوت با آنچه در گذشته در حوزه گردشگری بین ایران و افغانستان شاهد بودیم، هستیم.
ناهید خداکرمی گفت: در همه کشور‌های دیگر، حتی سلبریتی‌ها هم در خانه زایمان می‌کنند. این حق مادر است که به انتخاب خود، محیطی را که دوست دارد، برای تولد فرزندش انتخاب کند. زایمان موضوع فیزیولوژیک طبیعی است و خطرناک نیست و تنها نیاز است که سازوکار مناسبی برای درخواست مادر، درنظر گرفته شود.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: دوازدهمین نشان سلامت اجتماعی به دکتر لارنس شولمن برجسته‌ترین نظریه پرداز مددکاری اجتماعی جهان اهدا می‌شود.
مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در همایش سالانه انجمن مالی ایران که در شهر اصفهان گفت: متعادل کردن روابط بین ذینفعان و جلوگیری از وارد شدن زیان به یک طرف از سوی ذینفع دیگر دستور کار جدی ما است.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: توسعه مددکاری اجتماعی در جامعه کار و تولید ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
رییس انجمن مددکاران اجتماعی گفت: در آنجا تکلیفی که برای پلیس مبنی بر جمع‌آوری در نظر گرفته شده، زمانی است که کودک در جایی مشاهده شود که ممکن است برای او آسیب‌زا باشد و در مخاطره جدی قرار گیرد و اینطور نیست که پلیس از فردا در خیابان هر کودک کار و خیابانی را دید برای جمع‌آوری‌اش اقدام کند.
رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری کشور گفت: راهنمایان گردشگری کشور ارتباط مستقیمی با گردشگران خارجی دارند. اگر توجه ویژه ای به آنها نشود مهاجرت خواهند کرد. بعد از شیوع کرونا، گردشگری به صفر نزدیک شد.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران، بر ضرورت افزایش مستمری های مددجویان متناسب با نرخ تورم در کشور تاکید کرد و گفت: مشکل مددجویان با اجرای نظام چند لایه تامین اجتماعی حل می شود.
با حکمی از سوی هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، جمشید سهرابی به عنوان رئیس انجمن پاراتکواندو منصوب شد.
با حکمی از سوی هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، جمشید سهرابی به عنوان رئیس انجمن پاراتکواندو منصوب شد.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران، در ارتباط با موضوعات اجتماعی در برنامه هفتم توسعه کشور، نکاتی را متذکر شد.
رئیس فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی به عنوان نائیب رئیس انجمن هنرهای رزمی ترکیبی آسیا انتخاب و معرفی شد.
رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران، زخم زبان را از مصادیق خشونت‌های عاطفی برشمرد و گفت: گاهی زخم زبان آثار ماندگارتری از زخم جسمی دارد. آزار‌های عاطفی زمینه رفتار‌های تکانشی یا رفتار‌های دیگر مانند فرار از منزل و خشونت‌های شدیدتر را فراهم می‌کند.
رئیس انجمن آمادگی جسمانی کشور با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی رسما با جدایی این انجمن مخالفت کرد.
مخالفت رئیس انجمن آمادگی جسمانی کشور با تصمیم وزارت ورزش
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با اشاره به اینکه حوزه آسیبهای اجتماعی حوزه ای کاملا تخصصی است و مربوط به حوزه امدادی نمی شود، گفت: خلائی در برنامه ریزی در سه سطح پیشگیری از آسیبها نداریم.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با اشاره به اینکه حوزه آسیبهای اجتماعی حوزه ای کاملا تخصصی است و مربوط به حوزه امدادی نمی شود ،گفت: خلائی در برنامه ریزی در سه سطح پیشگیری از آسیبها نداریم.
رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: مهرماه که دانشگاه‌ها باز و آموزش‌ها حضوری شود در تأمین خوابگاه ۴۰ هزار دانشجو مشکل خواهیم داشت.
اصلاح نظام مالیاتی کشور و دریافت مالیات تنظیمی باعث می‌شود از اقدامات سوداگرانه و مخرب در اقتصاد جلوگیری کنیم. با راه‌اندازی سامانه مودیان، عدالت اجتماعی در پرداخت مالیات فراهم خواهد شد و درآمد‌های مالیاتی نیز افزایش خواهد یافت که به کنترل کسری بودجه دولت و تورم نیز کمک خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ