بعد از اینکه شرکت Samsung Semiconductor اجازه داد مهندسان این شرکت از ChatGPT برای کمک استفاده کنند، آن‌ها شروع به استفاده از آن برای رفع سریع خطا‌ها در کد منبع خود کردند و اطلاعات محرمانه مانند یادداشت‌های جلسات داخلی و داده‌های مربوط به عملکرد و بازده این شرکت به بیرون درز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به دلیل یک اشتباه تایپی، میلیون‌ها ایمیل حاوی اطلاعات حساس نظامی آمریکا به یک کشور دیگر ارسال شده است.
امروز بانک مرکزی فهرست بدهکاران کلان بانکی را منتشر کرد، با این توضیح که تنها ۹ بانک در این لیست حضور دارند و علی رغم تاکید قانون بودجه، سایر بانک‌ها توجهی به این مطالبه قانونی نداشته اند.
در صورت ورود و اقدام همزمان ضابطان در موضوع واحد، مقام قضایی ذیربط موضوع را تعیین تکلیف خواهد کرد. در صورت ضرورت، وی می‌تواند موضوع را جهت ارائه راه حل مناسب به کمیته مربوطه منعکس کند.
دستورالعمل «نحوه اعمال ریاست و نظارت مقامات قضایی بر ضابطان دادگستری» در راستای اجرای ماده ۳۲ قانون آیین دادرسی کیفری به منظور تعیین ساز و کار و چهارچوب همکاری ضابطان با مقامات قضایی و استفاده بهینه از توان و ظرفیت ضابطان دادگستری در تحقق عدالت قضایی، از سوی رئیس قوه قضاییه در ۱۷ ماده و ۴ تبصره ابلاغ شد.
دستورالعمل «نحوه اعمال ریاست و نظارت مقامات قضایی بر ضابطان دادگستری» در راستای اجرای ماده ۳۲ قانون آیین دادرسی کیفری به منظور تعیین ساز و کار و چهارچوب همکاری ضابطان با مقامات قضایی و استفاده بهینه از توان و ظرفیت ضابطان دادگستری در تحقق عدالت قضایی، از سوی رئیس قوه قضاییه در ۱۷ ماده و ۴ تبصره ابلاغ شد.
رئیس فعلی کمیته اطلاعات و امنیت پارلمان انگلیس از این کمیته خواست تا به خلاء قانونی نظارت بر کار نیروهای ویژه این کشور رسیدگی کنند.
رئیس‌جمهور اوکراین می‌گوید دولت آمریکا او را در جریان افشای اطلاعات محرمانه پنتاگون قرار نداده و این برای وجهه کاخ سفید و آمریکا خوب نیست.
جوانی ۲۱ ساله که در استخدام گارد ملی نیروی هوایی ماساچوست اقدام به انتشار اطلاعات محرمانه نظامی پنتاگون کرده بود دستگیر شد.
دادستانی کره جنوبی روز پنجشنبه از گوگل خواست افشا کند که آیا اطلاعات شخصی کاربران محلی را با اشخاص و شرکت‌های ثالث به اشتراک گذاشته است یا خیر.
PACE به‌علاوه می‌تواند با بررسی ذرات دود و دیگر ذرات معلق، به ما اطلاعات خوبی در مورد سلامت گیاهان و درختان زمینی بدهد. حتی بعد از یک آتش‌سوزی ویرانگر، گیاهان جوان و سبز شروع به رشد می‌کنند. دانشمندان قادر خواهند بود تا با دیدن طیف‌های وسیع‌تری از رنگ از طریق ماهواره‌ها، درک بهتری از انواع گیاهانی که سال‌ها بعد از آتش‌سوزی در منطقه رشد می‌کنند به دست بیاورند.
طبق تصمیم سازمان بورس و اوراق بهادار، بورس‌ها ملزم شدند در عرضه‌های اولیه‌ای که به سرمایه‌گذاران واجد شرایط تخصیص داده می‌شود، اطلاعات خرید عرضه اولیه صندوق‌ها را افشا نمایند.
ورود شرکتهای دانش بنیان به ساخت تجهیزات آزمایشگاهی با فناوری ایرانی منجر به انجام تحقیقات علمی پژوهشگران با محصولات ایرانی شده ضمن اینکه محرمانگی داده ها نیز حین آزمایش حفظ شود.
یک رسانه آمریکایی در گزارشی افشاگرانه نوشت که رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سی‌آی‌اِی) پیش از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، به طور مخفیانه به کی‌یف سفر کرده بود.
مدیر عامل شرکت ملی نفت با اعلام اینکه تیم فنی شرکت روس در تهران مستقر شده است تاکید کرد: در نوامبر سال جاری تیم راهبری پروژه‌های مربوطه جهت ادامه مذاکرات فنی، مخزنی و زمین شناسی به تهران خواهند آمد. اما آنچه در مورد قرارداد و حضور شرکت‌های خارجی در میادین نفت و گازی ایران همواره نگران‌کننده و بحث‌برانگیز بوده، موضوع افشای اطلاعات مخازن به خصوص میادین مشترک به کشور همجوار و همسایه بوده است. کما اینکه در مورد قرارداد فاز ۱۱ پارس جنوبی با توتال نیز مباحثی از این قبیل مطرح شد.
طبق قانونی جدید در ترکیه، شبکه های اجتماعی و شرکت های فناوری باید اطلاعات کاربرانی که اخبار جعلی و محتوای غیرقانونی به اشتراک می گذارند را در اختیار مقامات قرار دهند.
یک گروه هکری متعلق به روسیه، اطلاعات بیش از یک هزار نفر از کارکنان اداره مرکزی اطلاعات اوکراین را افشا کرد.
رییس سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید که ۸ باشگاه دیگر نیز باید اطلاعات خود را در کدال افشا کنند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بانک مرکزی موظف است قانون را اجرا کند و اطلاعات تسهیلات کلان بانک‌ها حتماً باید منتشر شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بانک مرکزی موظف است قانون را اجرا کند و اطلاعات تسهیلات کلان بانک‌ها حتماً باید منتشر شود.
بانک مرکزی در واکنش به چرایی محرمانه شدن اسامی بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰میلیارد تومان اعلام کرد: با پیشنهاد بانک مرکزی به شورای پول و اعتبار، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال به عنوان آستانه تسهیلات و تعهدات مشمول قانون بودجه تعیین شد. علی‌رغم برخورداری از اعتقاد راسخ به لزوم بهره‌گیری از اصل شفافیت، با محدودیت‌هایی در عرصه عمل مواجه ایم.
بانک مرکزی در واکنش انتقدات محرمانه شدن اسامی بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰میلیارد تومان اعلام کرد: با پیشنهاد بانک مرکزی به شورای پول و اعتبار، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال به عنوان آستانه تسهیلات و تعهدات مشمول جز نخست از بند «د» ذیل تبصره (۱۶)  قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور تعیین شد. علی‌رغم برخورداری از اعتقاد راسخ به لزوم بهره‌گیری از اصل شفافیت، با محدودیت‌هایی در عرصه عمل مواجه ایم.
خدمات پیام‌رسانی رمزگذاری‌شده سیگنال اذعان کرد شماره تلفن همراه ۱۹۰۰ کاربر در اوایل ماه جاری در جریان یک حمله فیشینگ به توئیلیو ارائه‌دهنده خدمات راستی‌آزمایی آن فاش شده است.
کشف یک کیلو تریاک در معده زن مسافر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ