گروه های عراقی به بیانیه چهارشنبه شب رهبر جریان صدر و درخواست از هوادارانش برای ادامه تحصن واکنش نشان دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چارچوب هماهنگی گروههای سیاسی شیعی عراق به موضوع واردات گاز از ایران واکنش نشان داد و از بغداد خواست که برای وادار کردن آمریکا به آزادسازی فوری طلب های ایران بابت صادرات اقدامی انجام دهد.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، از انتشار مطالب جعلی و بی‌اساس درباره منطق انتخاب سفیر کشورمان در جمهوری ارمنستان و نیز سوابق کاری وی و بازنشر آن در گروه های مختلف ابراز تاسف کرد.
گروه های مختلف فلسطینی با صدور بیانیه هایی جداگانه از توافق میان تهران و ریاض استقبال کردند.
گروه های فلسطینی در نظر دارند در نشستی که ظهر امروز در غزه برگزار می شود، برگزاری نشست امنیتی عقبه در اردن را بررسی کنند.
گروه های مقاومت فلسطین در واکنش به عقب نشینی تشکیلات خودگردان درباره شهرک سازی رژیم صهیونیستی تاکید کردند که مقاومت تنها راه مقابله با کابینه فاشیستی نتانیاهو است.
گروه های ملی اسلامی فلسطینی در واکنش به تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی اعلام نافرمانی مدنی کردند.
از صبح دیروز فیلمی در برخی گروه های مجازی استان کرمانشاه منتشر شده‌ که حاکی از برخورد خبرساز یک مامور فراجای کرمانشاه با یک خانم آمر به معروف در خصوص موضوع حجاب شده است.
رهبر جریان حکمت ملی عراق گفت: جنایت تروریستی گروه‌های تاریک‌اندیش در مسجدی در شهر پیشاور پاکستان را که ده‌ها قربانی و مجروح در پی گذاشت محکوم می‌کنیم.
گروه های مقاومت فلسطینی به عملیات مقاومتی شامگاه جمعه در قدس اشغالی که به کشته و زخمی شدن شماری از صهیونیست ها منجر گردید، واکنش نشان دادند.
وزیر کشور در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروههای تروریستی گفت: بی شک متضرر اصلی این تصمیم به دور از عقلانیت و دور اندیشی، اتحادیه اروپا خواهد بود.
گروههای مقاومت فلسطین به هتاکی بن گویر به مسجدالاقصی واکنش نشان دادند.
گروه های مقاومت فلسطین در واکنش به شهادت «احمد عاطف دراغمه» جوان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست خواستار تشدید مقاومت در برابر صهیونیست ها شدند.
گروه های مقاومت فلسطین خواستار تشدید تمام اشکال مقاومت در کرانه باختری در واکنش به تجاوزات بی وقفه صهیونیست ها شدند.
گروه های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه هایی جداگانه به انفجارهای امروز در قدس اشغالی واکنش نشان دادند.
گروه های فلسطینی به شهادت تامر زید کیلانی ۳۳ ساله از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) که بامداد امروز از سوی رژیم صهیونیستی در نابلس ترور شد، واکنش نشان دادند.
ابوالفضل عمویی گفت: یکی از واکنش های سپاه حملات موثر به مقر برنامه‌ریزی فکری جریانات جدایی طلب در اقلیم شمال عراق بود. این افراد به دنبال برنامه‌ریزی برای نفوذ و خرابکاری در کشور بودند که ضربات اساسی به این گروه های تجزیه طلب و برانداز زده شد.
هیئت سازمان ملل در عراق «یونامی» از همه گروه های سیاسی این کشور خواست که از «تهدید و خشونت» پرهیز کنند.
وزارت خارجه قطر به تحولات لیبی واکنش نشان داد و از گروههای درگیر در این کشور واقع در شمال آفریقا خواست که راه گفتگو در پیش گیرند.
صالح محمد العراقی معروف به وزیر صدر در واکنش به گفتگوی ملی مقامات و گروه های عراقی که جریان صدر در آن غایب بود، آنرا بی اهمیت دانست.
وزیر خارجه قطر در واکنش به موافقت گروه های چاد برای توقف درگیری ها در این کشور گفت که دوحه از هیچ تلاشی برای تحقق صلح در چاد فروگذار نخواهد کرد.
یکی از رهبران ائتلاف فتح تاکید کردکه دولت عراق در واکنش نظامی به حملات ترکیه ناتوان است و حشد شعبی و گروه های مقاومت بعد از موافقت دولت، آماده پیاده سازی گزینه نظامی علیه تجاوز آنکارا هستند.
گروه های مقاومت عراق به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه واکنش نشان دادند.
اتاق مشترک گروههای مقاومت فلسطین با صدور بیانیه ای به حمله امروز رژیم صهیونیستی به غزه واکنش نشان دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی ار ترس واکنش گروه های مقاومت فلسطینی اقدام به اعزام نیروها و واحدهای بیشتر به مرز غزه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ