هیئت سازمان ملل در عراق «یونامی» از همه گروه های سیاسی این کشور خواست که از «تهدید و خشونت» پرهیز کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای نظامی نیجر در واکنش به تهدید نظامی سران «اکواس» و وضع تحریم‌های ناعادلانه اقتصادی علیه نیامی با پذیرش هیأت‌ ویژه سران غرب آفریقا و نمایندگان اتحادیه آفریقا و سازمان ملل مخالفت کرد.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با انتشار مطلبی در فضای مجازی به حاشیه‌ اخیر این تیم واکنش نشان داد.
رییس سازمان بهزیستی کشور درباره خبر انتصاب احتمالی زاکانی به عنوان دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی گفت: تا خبر رسمی و متقنی را در دایره مصوبات هیات دولت نداشته باشیم قابلیت اتکا و استناد را نخواهد داشت. ما استقبال می‌کنیم از اینکه دستگاه‌های همکار در کنار سازمان نسبت به وظایف قانونی مسیر را طی کنند.
معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه حکم رئیس جمهور نه آئین‌نامه و نه بخش‌نامه است که هیات عمومی بتواند آن را ابطال کند، گفت: رئیس جمهور بر اساس اختیارات متعددی که در قانون اساسی به وی اعطا شده است می‌تواند هر فردی را چه از داخل و چه از خارج دولت به عنوان معاون خود انتخاب کند.
ماجدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: باید کسی مدیریت استقلال را بر عهده بگیرد که بتواند کمک کند و باری از دوش استقلال بردارد.
دبیر ستاد حقوق بشر و رئیس هیئت اعزامی جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و سومین اجلاس شورای حقوق بشر با واتسلاو بالک، رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل، دیدار کرد.
وزیر کشور درحاشیه نشست هیئت دولت گفت: در حال تعامل با مجلس برای حل سوتفاهم پیش آمده هستیم
وزیر ورزش درباره دخالت سازمان خصوصی‌سازی برای تغییر هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: پیشنهاد ما این است که تا ۳۰ خرداد ماه صبر کنند و تغییرات بعد از این تاریخ انجام شود.
عضو ایرانی هیئت رییسه فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ در خصوص ماجرای دست ندادن ورزشکار اوکراینی با نماینده ایران توضیح داد.
نماینده دائم بلاروس در سازمان ملل متحد می‌گوید که در هنگام ورود هیئت روسیه به این سازمان، آمریکا نتوانست ترتیبی بدهد که مقامات سایر کشورها به هیئت مسکو واکنش سردی نشان بدهند.
رئیس هیئت فوتبال استان تهران در خصوص برکناری‌اش از این هیئت توضیحاتی ارائه داد.
رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به حواشی هیئت فوتبال استان تهران واکنش کوتاهی نشان داد.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
هیئت علمای عربستان ضمن محکوم کردن هتاکی به قرآن در اروپا خواستار واکنش جامعه جهانی شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به تحریم چند تن از نمایندگان مجلس گفت: این مجلس ذره ای در مقابله با ظلم مماشات نمی کند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به تاکید سازمان خصوصی سازی برای ایجاد تغییر در هیات مدیره پرسپولیس و استقلال واکنش نشان داد و دلیل جدایی لوکادیا از این تیم را اعلام کرد.
هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان روز شلوغی را پشت سر گذاشت و دو عضو خود را از دست داد.
سرپرست هیئت کشتی تهران مبنای کار این هیئت را عدم تمرکز مسابقات در تهران دانست و عنوان کرد که این مسابقات هیچ‌گونه اعتراضی بابت داوری و مسابقه نداشت.
خزاعی گفت: من مدتی سکوت کردم اما دیشب دلم به درد آمد. نمی‌دانستم به خانواده شهدا چه بگویم، در این کشور خون‌ها ریخته شده. تا زمانی که من در سازمان سینمایی هستم و آقای اسماعیلی مرا در سازمان نگه دارد، قطعاً فیلم بدون حجاب نخواهیم داشت. ما نیامده‌ایم که به دهه‌های ۴۰ و ۵۰ برگردیم اینجا سینمای جمهوری اسلامی ایران است. خزاعی همچنین به بیانیه اخیر یک بازیگر (حمید فرخ‌نژاد) اشاره کرد و گفت که این بیانیه از خط قرمزها گذر کرده است و همچنین از هیأت مدیره جدید خانه سینما قدردانی کرد و افزود: برخی مشکلات مربوط به خود سینماگران است که سبب بیکاری جمعی دیگر می‌شوند و سال بعد سال بیکاری سینما است.
پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیات دولت تاکید کرد: بار اول نیست ادعای آزادی بیان که غرب دارد و از آن به عنوان یک امتیاز مطرح می‌کند، خلاف آن عمل می‌کند.
حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی به ارائه توضیحاتی درباره شکایت محمدباقر قالیباف از بیژن نوباوه و بررسی این موضوع در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس پرداخت.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال استفاده از یک کلمه خاص در مصاحبه روز گذشته اش را تکذیب کرد.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود لوکادیا با اخذ تابعیت ایرانی قصد دارد برای تیم ملی ایران بازی کند، بیان کرد: نه، این بازیکن هم اعلام کرد که نمی‌تواند این کار را انجام بدهد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال: هیئت رئیسه تصمیم به حفظ اسکوچیچ گرفت و وی قطعا سرمربی تیم ملی خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ