گروه های فلسطینی در نظر دارند در نشستی که ظهر امروز در غزه برگزار می شود، برگزاری نشست امنیتی عقبه در اردن را بررسی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسامه حمدان گفت: ما در نشست اخیر رهبران گروه‌های فلسطینی در قاهره اعلام کردیم که به تمامی شیوه‌های مقاومت پایبندیم و قابل قبول نیست که کسی از شیوه‌های مقاومت ممانعت کند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که درگیری‌های داخلی گروه‌های فلسطینی در اردوگاه عین‌الحلوه لبنان پذیرفتنی نیست و باید گفتگو در اولویت باشد.
رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین روز یکشنبه در نشست دبیران کل گروه‌های فلسطینی در مصر اعلام کرد که برای دستیابی به آرمان فلسطین باید به تفرقه‌ها پایان داده و با وحدت با اشغالگری مبارزه کرد.
رهبران گروه‌های فلسطینی در پایان نشست خود در قاهره، باصدور بیانیه‌ای بر تداوم گفتگوها جهت پایان‌دادن به تفرقه موجود میان گروه‌های فلسطینی تاکید کردند.
معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی دلایل عدم مشارکت جهاد اسلامی را  در نشست رهبران گروه‌های فلسطینی در قاهره تشریح کرد.
در شرایطی که هیاتی از جنبش حماس ساعتی پیش برای شرکت در نشست گروه‌های فلسطینی وارد قاهره شده، جنبش جهاد اسلامی این نشست را تحریم کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضرورت استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و گروه‌های مردمی در برگزاری کنگره ملی شهدای آزاده تأکید کرد.
در نشست مشترک گروه‌های گویش‌پژوهی اعلام شد که تاکنون ۲۷ هزار نمونه زبانی از آبادی‌های کشور گردآوری شده؛ و از آن میان ۱۷ هزار نمونه به همراه شناسنامه در سامانه بارگذاری شده است.
برخی مواضع دولت سوریه به ویژه درخصوص اسلام سیاسی مورد تایید تهران نیست. عربستان سعی کرد مواضع تنش‌زا را با ایران در این نشست مطرح نکند. موضع قطر هم چندان غیرطبیعی نیست، قطری‌ها می‌گویند که هنوز بسیاری از مسائل سوریه حل و فصل نشده است و موضوع‌هایی مانند پناهندگان و گروه‌های معارض همچنان باقی است. بسیاری از بند‌هایی که علیه ایران آمده بود الان حذف شده و روابط ایرانی-عربی رو به پیشرفت است. عربستان سعی دارد بسیاری از مواد تنش‌زایی را که بوده است، کنترل کند. اساس ایدئولوژی حزب بعث اقتصاد اشتراکی و پان‌عربیسم است.
گروه‌های مقاومت فلسطین حملات راکتی خود به اراضی اشغالی را شدت بخشیدند.
روزنامه‌های مطرح عربی در صفحات نخست خود به این نکته اشاره کرده‌اند که شکست «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی در جنگ موشکی با مقاومت فلسطین به دلیل گسترش توان نظامی این گروه‌ها به وقوع پیوسته است.
رئیس قوه قضاییه سال گذشته با اعلام فراخوان گفت‎وگوی نتیجه‌محور با گروه‌های مختلف اجتماعی پای صحبت افراد زیادی نشست که با واکنش مثبت کارشناسان همراه بود.
گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای بر مخالفت شدید خود با مشارکت تشکیلات خودگردان در نشست شرم الشیخ تاکید کرد.
چهار مقام مطلع از موضوع در گفتگو با این رسانه بریتانیایی خاطر نشان کردند که پاریس و برلین در نشست هفته گذشته وزیران امورخارجه اتحادیه اروپا در بروکسل حمایت جدی خود را از تروریستی خواندن سپاه پاسداران ایران اعلام کرده‌اند. بنابراین، سرویس حقوقی اتحادیه اروپا پیش‌نویسی را برای ۲۷ عضو اتحادیه در مورد قانونی بودن این اقدام ظرف سه هفته آینده ارائه خواهد کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفر به سوریه، در نشستی صمیمی، با جمع کثیری از مسؤلان و اعضای برجسته گروه‌های مختلف مقاومت فلسطینی دیدار و گفتگو کرد.
مدیران گروه‌های هتلداری در نشست با معاون گردشگری درباره شرایط ویژه این روزها و خالی بودن هتل‌ها و از دست دادن پرسنل گلایه کردند و خواستار ارائه راهکاری برای بهبود وضع موجود شدند.
مدیران گروه‌های هتلداری در نشست با معاون گردشگری درباره شرایط ویژه این روزها و خالی بودن هتل‌ها و از دست دادن پرسنل گلایه کردند و خواستار ارائه راهکاری برای بهبود وضع موجود شدند.
مدیران گروه‌های هتلداری در نشست با معاون گردشگری درباره شرایط ویژه این روزها و خالی بودن هتل‌ها و از دست دادن پرسنل گلایه کردند و خواستار ارائه راهکاری برای بهبود وضع موجود شدند.
تاکید بر صلح از سوی آمریکا و چین مانند بازگشتی به روز‌های کمتر پرتنش اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی به نظر می‌رسید و دو طرف با تشکیل گروه‌های کاری در آینده در مورد برخی موضوعات کلیدی موافقت کردند امری که می‌تواند به معنای بازگشت به سطوح تماس پیش از شیوع کووید -۱۹ باشد و به جلوگیری از بروز سوء تفاهم‌های فاجعه بار کمک خواهد کرد.
بنا به دعوت وزیر امور خارجه نشست هم اندیشی و تبادل نظر وزیر امورخارجه با رؤسا و نایب رییسان گروه‌های دوستی مجلس شورای اسلامی با سایر کشورها در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.
رئیس جمهور ترکیه امروز در نشست خبری مشترک با نخست وزیر سوئد گفت: مانع فعالیت گروه‌ های تروریستی در سوئد شوید.
نشست کارگروه‌های شانزدهمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه با حضور کارشناسان گروه‌های مختلف کاری برای بررسی ظرفیت‌های همکاری دوجانبه در روسیه آغاز به‌کار کرد.
هیئتی از جهاد اسلامی فلسطین برای شرکت در نشست گروه‌های فلسطینی، شامگاه دوشنبه وارد الجزایر شد.
نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق از همه گروههای سیاسی عراق خواست که فردا چهارشنبه در کاخ نخست وزیری، نشست برگزار کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ