وزارت خارجه قطر به تحولات لیبی واکنش نشان داد و از گروههای درگیر در این کشور واقع در شمال آفریقا خواست که راه گفتگو در پیش گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه واکنش کشورهای اسلامی به قرآن سوزی در سوئد، وزارت خارجه قطر هم از احضار سفیر سوئد در دوحه و مراتب اعتراض شدید اللحن به هتاکی مجدد به قرآن در سوئد، به او ابراز شد.
در ادامه واکنش کشورهای اسلامی به قرآن سوزی در سوئد، وزارت خارجه قطر هم از احضار سفیر سوئد در دوحه و مراتب اعتراض شدید اللحن به هتاکی مجدد به قرآن در سوئد، به او ابراز شد.
وزیر آموزش و پرورش در واکنش به بازتاب سخنانش در خصوص پیش بینی «دربی» که گفته بود «در مورد آن فعلا تصمیم نگرفته‌ام»، گفت: ذهن من درگیر حرفی بود و آن لغزش زبانی رخ داد. ما در دوره نوجوانی و جوانی خود طرفدار تیم‌هایی نیز بوده‌ایم اما وقتی که وزیر می‌شوید باید به کارهای مهم‌تر بپردازید.
وزیر آموزش و پرورش در واکنش به بازتاب سخنانش در خصوص پیش بینی «دربی» که گفته بود «در مورد آن فعلا تصمیم نگرفته‌ام»، گفت: ذهن من درگیر حرفی بود و آن لغزش زبانی رخ داد. ما در دوره نوجوانی و جوانی خود طرفدار تیم‌هایی نیز بوده‌ایم، اما وقتی که وزیر می‌شوید باید به کار‌های مهم‌تر بپردازید.
شهریار مغانلو موفق شد با 13 گل عنوان آقای گلی مسابقات لیگ برتر در دوره بیست و دوم را کسب کند.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به قهرمانی پرسپولیس در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر ایران پرداخت.
سخت ترین قرعه ممکن در جام حذفی این دوره به تیم پرسپولیس خورده است.
روزنامه کیهان روزگاری به افزایش قیمت دلار واکنش تند نشان می‌داد و بار‌ها به همین بهانه به دولت قبل تاخت، اما این روز‌ها دیگر خبری از نگرانی بابت کاهش ارزش پول ملی و شوک تورمی نیست. همه یا سکوت کرده‌اند یا به دشمن یا حتی اعتراضات در چند ماه گذشته نسبت می‌دهند.
یک رسانه لبنانی از کارشکنی ریاض در حل و فصل بحران مربوط به ریاست جمهوری لبنان و ناخرسندی سعودی از ورود قطر به پرونده لبنان پرده برداشت.
رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات گفت: فراجا در دوره جدید خود نیاز به نوآوری و افزایش اعتماد در بدنه مردم دارد.
قهرمان هفت دوره فرمول یک در مورد مرگ کِن بلاک بیانیه‌ای منتشر کرد.
دولت قطر در بیانیه‌ای هرگونه ارتباط با فساد در پارلمان اروپا و اتهام رشوه به «ایوا کایلی» معاون رئیس پارلمان اروپا را به شدت تکذیب کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از آغاز دوره آموزشی تیم های واکنش سریع شعب این جمعیت به میزبانی شهرستان شهریار خبر داد.
جریان منتقد اصلاح طلب که دوره ای سنگ لای چرخ ارتباط ایران با چین می گذاشت، حالا که رئیس جمهور چین سفری به عربستان صعودی داشته در واکنش به این تعامل اشک تمساح می ریزد و به دولت می تازد.
آلمان برای دومین دوره متوالی در جام‌جهانی ناکام بود و نتوانست از مرحله گروهی صعود کند، اما تقصیر به گردن همسران و نامزدهای بازیکنان افتاده است.
حمیدرضا دهقانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دوحه با انتشار تصویری که به شکست ایران از آمریکا واکنش نشان داد.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به دیدار شامگاه گذشته با عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر در حاشیه مراسم افتتاحیه جام جهانی واکنش نشان داد.
رئیس جمهور آمریکا، معاون وی و نیز «دونالد ترامپ» به برگزاری انتخابات میان دوره ای کنگره در این کشور واکنش نشان دادند.
وزیر خارجه قطر در جدیدترین موضع گیری خود درباره جام جهانی به هجمه برخی علیه دوحه واکنش نشان داد.
وزیر خارجه قطر در جدیدترین موضع گیری خود درباره جام جهانی به هجمه برخی علیه دوحه واکنش نشان داد.
شهردار تهران نسبت به رفتن مدیرانش از شهرداری تهران گس از یکسال از دوره مدیریت وی توضیحاتی داد.
وزیر خارجه قطر در واکنش به موافقت گروه های چاد برای توقف درگیری ها در این کشور گفت که دوحه از هیچ تلاشی برای تحقق صلح در چاد فروگذار نخواهد کرد.
لوئیس همیلتون به عنوان قهرمان هفت دوره فرمول یک به سرمایه‌گذاری‌اش در یک تیم فوتبال آمریکایی واکنش نشان داد.
در روزهای اخیر ویدئویی از حمیدرضا نقاشیان که بازه کوتاهی در سال ۱۳۵۷ به عنوان محافظ امام خمینی (ره) فعالیت می‌کرد، منتشر شد و او ادعای ترور امام (ره) با داروهایی که از یک «داروخانه زیرپله‌ای» در لندن خریداری شده بودند، را مطرح کرد.وی همچنین ادعا کرده بود که پرونده‌ای در این باره در وزارت اطلاعات وجود دارد اما آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مانع انتشار این خبر شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ