اتاق مشترک گروههای مقاومت فلسطین با صدور بیانیه ای به حمله امروز رژیم صهیونیستی به غزه واکنش نشان دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قاهره حمله تروریستی به زائران حرم شاهچراغ در شهر شیراز در جنوب ایران را به شدت محکوم کرد.
لبنان حمله تروریستی به زائران حرم شاهچراغ در شهر شیراز در جنوب ایران را که شماری شهید و زخمی برجای گذاشت، محکوم کرد.
روسیه حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)  شیراز را به شدت محکوم و بر تقویت همکاری با ایران برای مبارزه با تروریستم تاکید کرد.
عمان حمله تروریستی به زائران حرم شاهچراغ در شهر شیراز در جنوب ایران را به شدت محکوم کرد.
اژه‌ای اظهار کرد: به مقامات قضایی در استان فارس دستور مؤکد صادر کرده‌ایم که اولاً با کمک نیرو‌های نظامی و امنیتی و انتظامی به طور کامل امنیت مردم و زائران اماکن مقدس را فراهم آورند و ثانیاً همه تلاش خود را به کارگیرند تا علاوه بر مباشر این اقدام جنایتکارانه که دستگیر شده، تمامی عناصر و عوامل دخیل در این حادثه تروریستی اعم از معاونان و مسببان و کسانی که به تروریست جانی مخفیگاه و سلاح و آموزش دادند را شناسایی و دستگیر کنند.
عراق حمله تروریستی به زائران حرم شاهچراغ در شهر شیراز در جنوب ایران را به شدت محکوم کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از حمله تازه به مسکو به عنوان اقدامی تروریستی انتقاد کرد.
وزیر خارجه آمریکا با اشاره به حمله تروریستی منتسب به اوکراین به پل کریمه، گفت که واشنگتن شرایط را «رصد» می‌کند.
رسانه‌های فلسطینی بامداد چهارشنبه از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در شمال و غرب نوار غزه خبر دادند.
دفترسیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید یورش نظامیان صهیونیست به جنین، شکست صهیونیست‌ها را حتمی دانست.
قطر امروز دوشنبه به یورش نظامیان صهیونیست به جنین و اردوگاه آن در شمال کرانه باختری واکنش نشان داد و از جامعه جهانی خواست که اقدامات صهیونیست‌ها را متوقف کند.
صبح پنجشنبه در پی حمله موشکی اوکراین به پل روستای «چونگار» که بخش‌های تحت کنترل روسیه در منطقه «خرسون» را به شبه‌جزیره کریمه متصل می‌کند، عبور و مرور از این پل به مسیر دیگری هدایت شد.
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که از حمله نیروهای پلیس آلبانی به مقر گروهک تروریستی منافقین حمایت می‌کند.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین اعلام کرد که نیروهای مقاومت سیلی محکمی به دشمن اشغالگر و سرکردگان رژیم صهیونیستی زدند.
وزارت خارجه سوریه به حمله پهپادی اوکراین به مسکو واکنش نشان داد و آنرا به شدت محکوم کرد.
قطر حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد و آنرا دور جدیدی در سلسله جرائم اشغالگران در حق مردم فلسطین به ویژه زنان و کودکان دانست.
وزارت کشور سودان از حمله نیروهای واکنش سریع به پنج زندان در ناطق مختلف این کشور از جمله زندان «کوپر» در خارطوم و فراری دادن همه زندانیان خبر داد.
نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به حمله اشغالگران به نابلس در کرانه باختری و شهید و زخمی کردن شماری از فلسطینیان آنرا تروریسمی سازمان یافته دانست.
نیروهای سازمان زندان های صهیونیستی به اسرای فلسطینی در زندان های عوفر، مجدو و النقب حمله ور شده و آنان را سرکوب کردند که این تحرک، واکنش رئیس دفتر سیاسی حماس را به دنبال داشت.
سخنگوی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز در واکنش به حمله صهیونیست های اشغالگر به اردوگاه جنین، از توقف هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی خبر داد.
سخنگوی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز در واکنش به حمله صهیونیست های اشغالگر به اردوگاه جنین، از توقف هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی خبر داد.
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از حمله وحشیانه به اردوگاه جنین و به شهادت رساندن 9 فلسطینی، از این اردوگاه عقب نشینی کردند
هماهنگ کننده صلح سازمان ملل در خاورمیانه به حمله عصر روز گذشته شهرک‌نشینان اشغالگر تحت حمایت نظامیان صهیونیست به شهر الخلیل واکنش نشان داد.
جنبش فتح در واکنش به شهادت سه نفر از مجاهدان خود در حمله صبح امروز رژیم صهیونیستی به نابلس اعلام کرد که جنایات رژیم اشغالگر نتیجه ای جز اصرار این جنبش بر مقابله با این رژیم نخواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ