اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌ پراکنده برف بویژه در مناطق مرتفع و کوهستانی غرب و جنوب استان اصفهان طی روز پنجشنبه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیأت رئیسه شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد گفت: نخستین ویژگی مناطق آزاد از سوی بخش خصوصی داخلی و خارجی، مقررات زدایی و کاهش بوروکراسی اداری بوده است.
رتیل طلای پرشین یا ایرانی را یک دوست‌دار ایرانی محیط‌زیست به نام «مهدی گواهیان» در مناطق مرتفع کوهستانی زاگرس شمالی در استان آذربایجان غربی ایران کشف و عکس‌های آن را برای آقای زمانی ارسال کرده است.
این رتیل در مناطق مرتفع کوهستانی زاگرس شمالی و شهر سردشت در استان آذربایجان غربی ایران پیدا شده است. ابتدا یک دوست‌دار محیط‌زیست ایرانی به نام «مهدی گواهیان» این گونه را پیدا کرد و عکس آن را برای دکتر زمانی ارسال نمود.
مدیرعامل منطقه آزاد ماکو گفت: مناطق ماکو و ارس نمونه بارز اقتصاد مقاومتی هستند اما تاکنون به صورت مناسب به عنوان فرصت برای کشور معرفی نشدند و مناطق آزاد بر اقتصاد ملی تأثیر می‌گذارند
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز تصویب کردند که مناطق آزاد تجاری- صنعتی مازندران و سرخس تشکیل شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: در سایر مناطق کشور استقرار جوی غالبا پایدار و افزایش دما در طی روز پیش‌بینی می‌شود. وزش باد گاهی شدید مهمترین پدیده جوی در قله‌ها و خط الرأس‌های مرتفع استان است.
مسجدسلیمان - فرماندار مسجدسلیمان گفت: منازلی که در مناطق آلوده به نفت در مسجدسلیمان تخلیه شده‌اند باید تخریب شده و پس از انجام نخاله برداری، عملیات کاشت درخت و ایجاد فضای سبز انجام خواهد شد.
فومن - رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، روستاها را پایگاه‌های مردمی جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: مناطق روستایی مورد توجه سیزدهم است.
اردستان-فرماندار اردستان در بازدید میدانی از روستاهای بخش مهاباد این شهرستان گفت: مهاباد مشکلات بسیاری در حوزه‌های آب و مسکن دارد.
در نشست علمی و تخصصی مطرح شد: نقش مناطق آزاد در جی دی پی کشور باید مشخص شود. عدم ثبات قوانین سهم مهلک سرمایه گذاری در مناطق آزاد است.
دربرنامه هفتم توسعه برای بهبود وضعیت مناطق آزاد دولت سیزدهم تابو شکنی هایی را انجام داده است.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: مناطق آزاد به زودی به بهشت سرمایه گذاران تبدیل خواهد شد.
اصفهان- معاون محیط‌زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: امسال مناطق حفاظت شده استان در روز طبیعت پذیرای گردشگران و علاقه مندان به حیات وحش است و منعی برای ورود وجود ندارد.
اصفهان- معاون محیط‌زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: امسال مناطق حفاظت شده استان در روز طبیعت پذیرای گردشگران و علاقه مندان به حیات وحش است و منعی برای ورود وجود ندارد.
سخنگوی وزارت صمت با اشاره به کمکاری برخی از دستگاه‌ها نظیر دبیرخانه مناطق آزاد پیرامون ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبارها گفت: عدم ثبت اطلاعات تخلف بوده و کالاهای ثبت نشده، در حکم قاچاق است.
یزدی‌مهر در خصوص احتمال ریزش سازه‌های موقت و شکستن درختان هشدار داد و به شهروندان توصیه کرد: از تردد در کنار سازه‌های سست و نیمه کاره، درختان کهنسال و استقرار در مناطق مرتفع نظیر داربست خودداری کنند.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مناطق آزاد تجاری باید راهروی صادرات و کمک‌حال رونق تولید ملی و اشتغال برای جوانان این کشور باشد.
مطالعه جدید ایزوتوپ‌های اکسیژن حلقه‌های درخت در مناطق مرتفع هندوستان مربوط به مدت ۵۰۸ سال نشان داده که قدرت طوفان‌های تابستانی هندوستان در این مناطق کاهش یافته است.
امروز (۱۱ بهمن) در نوار شمالی، نوار غربی و مرکز کشور دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی، شمال بوشهر و غرب یزد بارش رخ می‌دهد که در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف و در مناطق گرمسیر باران گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
دوشنبه سامانه بارشی در غالب مناطق کشور به جز جنوب و جنوب شرق کشور فعال است در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف و در مناطق گرمسیر باران گاهی رعد و برق رخ می‌دهد.
تلفن‌های ماهواره‌ای دهه هاست که وجود دارند. آن‌ها راهی برای برقراری تماس و ارسال پیام در جایی که پوشش تلفن همراه مشکل است، پیدا می‌کنند مانند دریا‌های آزاد، کوه‌های مرتفع و مناطق روستایی.
به گزارش سازمان هواشناسی در مناطقی از استان‌های واقع در غرب و شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی ورود سامانه بارشی و بارش باران و برف به ویژه در مناطق سردسیر و مرتفع را شاهد خواهیم بود.
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان این‌که در سه روز آینده خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای خزر مواج و متلاطم خواهند بود، گفت: روند افزایش غلظت آلاینده‌های جوی نیز به دلیل پایداری تا اواسط هفته آینده به‌ویژه در شهر‌های تهران، کرج و اراک تداوم می‌یابد.
تشدید تحرکات داعش در عراق ذهن تحلیلگران امنیتی را درباره چرایی آن سخت به خود مشغول کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ