اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش برف و باران امشب در مناطق جنوب و غرب استان آغاز و فردا پنجشنبه در سراسر اصفهان فراگیر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه بارشی به استان از فردا چهارشنبه و فعالیت آن تا ۲۰ اسفند خبرداد.‌
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در مناطقی از چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان، یزد و خراسان‌جنوبی شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.
معصومی گفت:امروزبرخی محورهای استان‌های آذربایجان‌غربی وشرقی و اردبیل بارش برف وباران وبرخی محورهای استان‌های مازندران،گیلان،اصفهان،چهارمحال وبختیاری،فارس و خراسان جنوبی دارای بارش باران است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش‌ برف و باران در مناطق جنوبی و نیمه شرق استان تا فردا جمعه خبرداد.‌
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: پنجشنبه (۲۷ بهمن) در نوار شمالی کشور همچنین در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و بوشهر، جنوب اصفهان و یزد بارش رخ می‌دهد.
تا چهارشنبه هفته‌جاری بارش شدید برف و باران، وزش شدید باد و وقوع بهمن در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی و شرق خوزستان، لرستان، غرب و جنوب اصفهان، شمال غرب فارس، همدان، مرکزی، شمال و شرق ایلام، شرق کرمانشاه، قم، قزوین، البرز، تهران، شمال و خراسان رضوی و خراسان شمالی پیش‌بینی شده است.
به گزارش سازمان هواشناسی در برخی مناطق اصفهان و فارس، شمال‌غرب کرمان، یزد و بخش‌هایی از شرق و جنوب‌شرق وزش باد شدید داریم که در برخی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد بود.
استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، همدان،مرکزی، کرمانشاه،کردستان، لرستان، قزوین، البرز و تهران همچنین برخی مناطق خوزستان، ایلام، اصفهان و فارس، با بارش برف و باران همراه است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت متناوب سامانه بارشی بویژه در غرب و جنوب استان طی چهار روز پیش‌رو خبر داد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع باد شدید در اکثر مناطق استان و بارش برف و باران در غرب و شمال اصفهان خبرداد.‌
در پی هشدار هواشناسی، از دوشنبه تا سه‌‎شنبه احتمال بارش شدید برف و باران و سقوط بهمن در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، شمال فارس، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب و غرب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و ایلام وجود دارد.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: براساس ارزیابی‌های اولیه دستکم ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی در پنج شهرستان غربی و جنوبی استان بر اثر بارش سنگین برف دچار خسارت شدند.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اصفهان گفت: براساس ارزیابی‌های اولیه دستکم ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی در پنج شهرستان غربی و جنوبی استان بر اثر بارش برف سنگین دچار خسارت شدند.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وضعیت جوی استان تا سه روز آینده آرام و پایدار است اما در نیمه غربی اصفهان احتمال بارش پراکنده برف و باران وجود دارد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش باران و برف تا شامگاه چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه اکثر مناطق این استان را فرا می‌گیرد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش برف و باران در مناطق مختلف استان تا شامگاه پنجشنبه خبرداد.‌
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه سرد بارشی به استان از عصر چهارشنبه و فراگیر شدن آن طی روز پنجشنبه ۱۵ دی ماه خبر داد.
برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، البرز، تهران، قزوین، قم، مرکزی، اصفهان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، کردستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، یزد واقع همدان بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های بوشهر و خوزستان گزارش شده است.
به پیش بینی کلی آب و هوای کشور طی چند روز آینده، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری پرداخت و اظهار کرد: امروز، جمعه (دوم دی‌ماه) در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، همدان، مرکزی، بوشهر، شمال فارس و شمال خلیج فارس بارش باران و برف، وزش باد شدید موقت و در استان‌های جنوبی رعد و برق رخ خواهد داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در میمه، گفت: فعالیت امواج متناوب بارشی طی روز شنبه ۲۶ آذر بارندگی در استان فراگیر می‌شود.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در خوزستان، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، قزوین، البرز، تهران، افزایش ابر، بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد که بارش‌ها در ارتفاعات به شکل برف است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ موج بارشی به استان از عصر جمعه چهارم آذر ماه خبر داد و گفت: بارش برف و باران به ویژه در نواحی غربی اصفهان پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سمیرم با ثبت ۵۷ میلیمتر باران و برف در شبانه روز گذشته پربارش‌ترین نقطه استان بوده است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز بارش باران در نیمه غرب استان خبرداد و گفت: بارندگی در مناطق مرکزی و کلانشهر اصفهان در ساعات عصر و شامگاه امروز پیش بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ