به پیش بینی کلی آب و هوای کشور طی چند روز آینده، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری پرداخت و اظهار کرد: امروز، جمعه (دوم دی‌ماه) در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، همدان، مرکزی، بوشهر، شمال فارس و شمال خلیج فارس بارش باران و برف، وزش باد شدید موقت و در استان‌های جنوبی رعد و برق رخ خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۲ تیر) صاف در بعد از ظهر افزایش باد و گاهی باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۲۳ تیر) صاف در بعد از ظهر افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
برخی منابع خبری عربی اعلام کرده‌اند وزیر خارجه عربستان سعودی حامل پیامی از طرف ملک سلمان بن عبدالعزیز برای سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران است که به توسعه روابط دو کشور مربوط می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، آسمان ابری و در برخی نقاط رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در نیمه‌جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.
طی این مدت در ارتفاعات گاهی رخداد مه و کولاک برف دور از انتظار نیست همچنین تا صبح فردا ماندگاری هوای سرد در نیمه‌شمالی استان و یخبندان شبانه سطح زمین در دامنه‌ها و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.
از یکشنبه شب تا صبح سه شنبه (۶ تا ۸ فروردین) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی آسمانی نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعت‌ها بارش باران گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.
فردا (۴ فروردین ماه) بیشینه وکمینه دمای هوای تهران نیز به ترتیب ۱۷ و ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود و آسمان تهران قسمتی ابری، از بعدازظهر وزش باد و نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود همچنین آسمان تهران در روز شنبه (۵ فروردین ماه) کمی ابری تا نیمه ابری در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود و بیشترین و کمترین دمای هوای تهران نیز برای روز شنبه به ترتیب ۱۸ و ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۸ اسفند) ابری، در بعضی ساعات وزش باد، رگبار و رعدوبرق با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۱۹ اسفند) نیمه ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۸ اسفند) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد ملایم و در شب غبار محلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۹ اسفند) کمی ابری و گاهی وزش باد ملایم و در شب غبار محلی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۲ اسفند) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی، به‌تدریج افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۳ اسفند) صاف تا کمی ابری و وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
همچنین به علت تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان؛ آموزش در فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در نوبت صبح فردا دوشنبه 24 بهمن 1401 غیر حضوری و از طریق فضای مجازی و در بستر شبکه شاد دنبال خواهد شد.
آسمان تهران فردا (۲۴ بهمن) نیمه‌ابری تا ابری، در صبح مه آلود و از بعد از ظهر به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۳- و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۲۵ بهمن) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری از بعد از ظهر افزایش ابر و اواخروقت بارش پراکنده برف با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۱۹ بهمن) نیمه‌ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۲۰ بهمن) ابری و مه رقیق در بعضی ساعت‌ها بارش باران و برف و وزش باد با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش باران و برف در تهران از فردا شب آغاز می‌شود.
آسمان تهران فردا (۱۳ بهمن) صاف و گاهی وزش باد و از بعد از ظهر افزایش ابر و اواخر وقت بارش پراکنده با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۴ بهمن) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی باتوجه به تدام سامانه بارشی؛ پیش بینی می‌شود تا فردا در تهران بارش برف را شاهد باشیم.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۵ دی) قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۸ و روز سه‌شنبه (۶ دی) کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آموزش در همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های پردیس و فیروزکوه و مقطع ابتدایی شهرستان‌های دماوند و رودهن در نوبت صبح فردا، یکشنبه، «غیرحضوری» برگزار می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۴ آذر) قسمتی ابری، غبارآلود و به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای۶ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۲۵ آذر) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز یکشنبه بارش‌ها در شمال غرب کاسته می‌شود، گفت: در این روز برای سواحل خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و غرب سمنان بارش باران رخ خواهد داد که این بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۴ آبان) صاف همراه با غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۵ و روز چهاشنبه (۲۵ آبان) صاف تا قسمتی ابری و گاهی افزایش ابر و در شب بارش پراکنده با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
وضعیت جوی استان تهران؛ امروز آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و از بعدازظهر فردا تا روز شنبه (۱۹ تا ۲۱ آبان) در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده و در ارتفاعات رگبار پراکنده باران و برف و احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۸ آبان) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ و روز پنجشنبه (۱۹ آبان) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس سازمان هواشناسی در مورد آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات و دامنه‌های استان‌های تهران و سمنان، بارش باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید را پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۲۹ مردادماه) صاف، از بعد از ظهر کمی ابری تا قسمتی ابری و اواخر وقت افزایش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه (۳۰ مردادماه) صاف تا کمی ابری و از بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ