رسانه‌های انگلیسی از وقوع یک «حادثه جدی» در مرکز شهر ناتینگهام در شمال این کشور خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف زنجیره‌ای بین سه خودرو سنگین در محور شاهرود_دامغان خبر داد و گفت: متاسفانه این حادثه یک فوتی بر جای گذاشته است.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع حریق و اطفای آن در یک کارخانه شهرک صنعتی سمنان خبر داد و گفت: خوشبختانه حادثه فوتی و مجروح نداشت.
اهواز - وقوع حادثه در واحد بهره برداری و نمکزدایی غرب کارون شرکت نفت و گاز اروندان باعث جان باختن یک کارگر شد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع ۱۵ حادثه رانندگی طی یک هفته گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث دو نفر در دم جان باختند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی یک هفته اخیر این جمعیت به ۱۱ حادثه رانندگی در محورهای استان امداد رسانی کرده است، گفت: در مجموع این حوادث ۲۱ نفر مصدوم شدند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی یک هفته گذشته این جمعیت به ۲۰ حادثه رانندگی امداد رسانی کرده است، گفت: در مجموع این حوادث چهار نفر جان خود را از دست دادند.
بر اثر وقوع حادثه ای در یک پارک تفریحی در پایتخت سوئد، یک نفر کشته و ۷ تَن نیز زخمی شده‌اند.
بر اثر وقوع حادثه ای در یک پارک تفریحی در پایتخت سوئد، یک نفر کشته و ۷ تَن نیز زخمی شده‌اند.
مشهد ـ مدیرعامل آتش نشانی مشهد گفت: با توجه به وقوع حادثه برای کارگری جوان در یک پروژه ساختمانی در مشهد، آتش نشانان ضمن ایمن سازی محل، فرد مصدوم را نجات دادند.
شاهرود_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه برخورد دو تریلی و یک سواری پیکان در محور شاهرود_طرود حادثه آفرید، گفت: در این حادثه پنج عضو یک خانواده جان باختند.
پلیس انگلیس از برخورد یک خودرو به در ورودی مقر نخست‌وزیر انگلیس در خیابان «داونینگ» لندن و بازداشت راننده آن خبر داد.
پلیس انگلیس از برخورد یک خودرو به در ورودی مقر نخست‌وزیر انگلیس در خیابان «داونینگ» لندن و بازداشت یک نفر در ارتباط با این حادثه خبر داد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف زنجیره‌ای کیلومتر ۶۶ محور سرخه_آرادان خبر داد و گفت: طی این حادثه متاسفانه یک هموطن جان باخته است.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته در محورهای مواصلاتی استان ۱۳ حادثه رانندگی رخ داده است، گفت: در مجموع حوادث یک نفر جان باخت.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف زنجیره دقیقا زمان تحویل سال در محور شاهرود_میامی خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع دو حادثه در خصوص چهارشنبه پایان سال در ساعت گذشته خبر داد و گفت: دو نفر در جریان یکی از این حوادث مصدوم شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع حریق در یک مغازه به‌دلیل آتش‌بازی خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومیت نداشته است.
نیشابور- سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی در نیشابور ۳ مصدوم برجا گذاشت.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: وقوع حادثه انفجار در کارخانه شارژ اکسیژن اهواز چهار کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.
یک روزنامه فرانسوی خطرات وقوع یک حادثه هسته ای پیش بینی نشده در نیروگاه های اوکراین را اندک ارزیابی می کند.
سمنان_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه شب گذشته یک نفر در استخر کشاورزی و یک نفر در تصادفات جاده‌ای دچار حادثه شدند، گفت: در این حوادث هر دو نفر جان خود را از دست دادند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه هفت سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان رخ داده است، گفت: در این حوادث یک کودک جان باخته است.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: کارشناسان دلیل وقوع حادثه صبح امروز - سه شنبه - در جاده شوشتر و تصادف مینی بوس با یک دستگه کامیون را تجاوز به چپ خودرو مینی بوس اعلام کردند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع سه سانحه تصادف در محورهای استان خبر داد و گفت: بر اثر تصادف پراید با تریلی در محور دامغان-سمنان یک نفر جان باخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ