مادا ۹ فقط یک رندر کامپیوتری نیست که شرکت سازنده قصد تولید آن در آینده را داشته باشد، بلکه یک خودروی واقعی و قابل رانندگی است. همین موضوع آن را از محصولاتی مانند Ares S۱ و SP Automotive Chaos متمایز می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به تعیین سفیر از سوی عربستان در فلسطین این اقدام را یک پیام قاطع از سوی ریاض خطاب به تل آویو توصیف کردند.
رسانه‌های بیگانه به آزادسازی ۶ میلیارد دلار از اموال مسدود شده ایران در کره جنوبی واکنش نشان دادند.
پیشرفت توان موشکی و پهپادی نیروی دریایی ایران در صدر خبری رسانه‌های عربی؛ رزمایش دریایی ایران حامل پیام‌هایی برای اسرائیل و آمریکاست.مجهز بودن ناوگان دریایی ایران به پهپاد و موشک‌های پیشرفته است./ایرانیک
شکست تیم فوتبال استقلال در فینال جام حذفی و رفتارهای ریکاردو ساپینتو بازتاب زیادی در رسانه‌های کشور پرتغال داشت و یک روزنامه حرکات سرمربی استقلال را «باورنکردنی» توصیف کرد.
رسانه‌های مطرح آمریکایی ضمن ارزیابی پیروزی رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه، این پیروزی را نشانه تقویت احساسات ملی‌گرایانه و لغو تبعیت از آمریکا در ترکیه قلمداد کردند.
رسانه‌های آمریکایی، انتخاب مجدد رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست جمهمری ترکیه را «دلیلی بر تقویت احساسات ملی گرایانه در این کشور برشمردند.»
توقف غیر قابل انتظار تیم الهلال عربستان مقابل تیم اوراواردز ژاپن در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا به اشکال مختلفی در رسانه‌های عربستانی بازتاب داشته است.
رسانه‌های صهیونیستی به سفر وزیر خارجه ایران به لبنان و حضور در نوار مرزی میان این کشور و اراضی اشغالی واکنش نشان دادند.
واکنش رسانه‌های سعودی به شکست امشب مقابل تیم ایرانی
خبر رونمایی از پایگاه زیرزمینی نیروی هوایی ارتش با واکنش‌های فراوانی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.
وب‌سایت ردیابی پرواز نشان داد که پرواز ماهان‌ایر در نزدیکی دوبی به سمت فرودگاه کیش تغییر مسیر داده است.
پیروزی مقابل کرواسی به نظر آسانتر از آن چیزی بود که از آرژانتین انتظار می‌رفت اما به لطف مسی اکنون آنها فینالیست شده‌اند.
پیروزی آرژانتین برابر هلند در ضربات پنالتی و صعود این تیم به نیمه نهایی جام جهانی بازتابی گسترده در رسانه‌ها داشت.
تیم ملی آرژانتین، مدعی شماره یک قهرمانی جهان، امروز با نتیجه 1-2 مغلوب عربستان شد تا با شکستی باورنکردنی کار خود را شروع کند.
در واکنش به فضاسازی‌های خصمانه رسانه‌های فارسی زبان لندن نشین علیه جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته سفیر انگلیس در تهران توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
یک رسانه انگلیسی با اشاره به پیروزی تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش در این بازی دوستانه، به سه‌شیر هشدار داد که نباید تیم اول رنکینگ آسیا را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دستکم بگیرد.
واکنش رسانه‌های معتبر به شکست اروگوئه مقابل ایران
بازیکن ایرانی در چند بازی گذشته نتوانسته عملکرد چشمگیری داشته باشد و این مساله با واکنش جراردو سیوانه سرمربی لورکوزن همراه بود.
اجاره آدمکش‌های ۱۰۰ میلیون تومانی برای قتل تاجر لاستیک
طبق اعلام روزنامه تایمز و دیگر رسانه‌های انگلیسی، کریستیانو رونالدو از وضعیت و آینده تیم راضی نیست و درخواست جدایی در تابستان سال جاری را داده است. منچستریونایتد هنوز هیچ واکنشی در این زمینه نداشته
باشگاه سپاهان در بیانیه‌ای اعلام کرد: فرناندز برای میانجیگری به این درگیری ورود می‌کند و هیچ گونه برخورد فیزیکی در این مشاجره از سوی فرناندز به وجود نمی‌آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ