رسانه‌های انگلیسی می‌گویند اریک بایی، مدافع منچستریونایتد، در آستانه پیوستن به باشگاه‌های عربستانی قرار دارد و در تماسی با کریستیانو رونالدو با او در این مورد مشورت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسان تمبکتی قراردادش با الشباب را تمدید کرده اما از این تیم جدا می‌شود و تیم آینده او از بین الاتحاد، الهلال، النصر و الاهلی خواهد بود.
هافبک جوان مس کرمان از انگیزه نارنجی‌پوشان برای بازگشت دوباره به لیگ برتر می‌گوید.
مهاجم بابلی شمس آذر قزوین اختلاف تیمش را با هوادار به یک گل کاهش داد.
بازیکن جدید تیم فوتبال الهلال از لیگ عربستان با عنوان «فوق العاده» نام برد و گفت: در زمان مناسبی تصمیم خوبی گرفته ام و به باشگاه درستی آمده ام.
مایکل امنالو، مدیر نقل و انتقالات لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان، می‌گوید آن‌ها می‌خواهند پول بیشتری در فوتبال هزینه کنند.
فولاد در فصل نقل و انتقالات پر‌کار بوده اما سرمربی این تیم معتقد است ۲-۳ بازیکن دیگر برای تکمیل تیمش نیاز دارد.
مارکو آسنسیو حالا بازیکن جدید پی اس جی است و برای تیم سابقش از پاریس خط و نشان کشید.
نقشه جهنمی سعودی‌ها در حال آماده شدن است و آنها می‌خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
نقشه جهنمی سعودی‌ها در حال آماده شدن است و آنها می‌خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
سرمربی الهلال معتقد است تیم او همچنان کامل نشده و با جذب چند ستاره دیگر آماده فصل جدید رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان می‌شود.
لیست نهایی تیم ملی آرژانتین برای مرحله نهایی لیگ ملت‌ها اعلام شد.
جسی لینگارد، مهاجم سابق منچستریونایتد، مدعی شده که لیگ عربستان به زودی به یکی از جذاب‌ترین لیگ‌های فوتبال دنبال تبدیل خواهد شد.
به نظر می‌رسد استیون جرارد، سرمربی انگلیسی به لیگ عربستان نزدیک شده و این اتفاق ستاره‌های زیادی را در سراسر جهان به لیگ روشن جذب می‌کند.
شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، پروژه خصوصی‌سازی باشگاه‌های ورزشی به منظور دستیابی به اهداف چشم‌انداز عربستان 2030 در بخش ورزش را آغاز کرده است.
سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران بزرگترین نگرانی اش برای آماده سازی این تیم را شروع فصل جدید لیگ برتر و نداشتن بازیکنان اصلی عنوان کرد و گفت: همه باید به صعود تیم امید کمک کنند.
نفرات آغاز کننده بازی برای صنعت نفت مقابل پیکان مشخص شدند.
روزنامه رکورد در شماره امروز خود مدعی شد که باشگاه الهلال عربستان قصد دارد مهدی طارمی را در تابستان پیش رو جذب کند.
لورکوزن با ژابی آلونسو تحول خیره کننده ای را تجربه کرده و شرایط برای آن ها نسبت به اول فصل زمین تا آسمان فرق کرده است.
عربستان سعودی می‌خواهد برای اغوای لیونل مسی پیشنهاد دستمزدی برابر با کریستیانو رونالدو به او بدهد و کاپیتان آرژانتین را هم به لیگ داخلی خود بکشاند.
تعداد زیادی از مربیان لیگ برتر در آرزوی جانشینی امیر قلعه‌نویی هستند.
کریستوف گالیته، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن بعد از شکست مقابل بایرن، مصدومیت های متعدد را یکی از عوامل مهم ناکامی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا دانست.
اریک تن هاح انتظار نداشت که توماس توخل در ابتدای فصل از چلسی اخراج شود. او همچنین تایید کرد که رونالدو فردا می‌تواند برابر رئال سوسیداد در ترکیب ثابت باشد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان می‌گوید لیورپول با حریف جوان و قدرتمندی روبرو است ولی فقط برای پیروزی به میدان می‌رود.
مس کرمان پس از بازگشت به لیگ برتر، در هفته‌‌های ابتدایی تقریبا به آنچه هدف گذاری کرده بودند دست یافتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ