براساس گزارش رسانه‌های محلی، یک کشتی محل اسکان پناهجویان در انگلیس به‌دلیل شناسایی نوعی باکتری کشنده، تخلیه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر تأمین مالی و سرمایه‌گذاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از اجرای شناسایی و ارزش گذاری دارایی نامشهود دانش بنیان ها خبر داد.
اسلامشهر-دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر از شناسایی یک لابراتور تولید مواد مخدر صنعتی در این شهرستان و کشف و ضبط ۸۵۰ کیلوگرم شیشه خبر داد.
اهواز - استاندار خوزستان از شناسایی حدود ۳۰۰ هزار هکتار زمین در سطح استان برای کشت چوب خبر داد.
اهواز - استاندار خوزستان از شناسایی حدود ۳۰۰ هزار هکتار زمین در سطح استان برای کشت چوب خبر داد.
کدهای مظنون به استفاده از اطلاعات نهانی در معاملات ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت به دادستان کل کشور معرفی شدند.
معاون پیشگیری از معلولیت‌های مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور از شناسایی بیش از ۱۹ هزار کودک دارای مشکل تنبلی چشم طی سال گذشته خبر داد.
محققان دانشگاه بریتیش کلمبیا پروتئین جدیدی را شناسایی کرده‌اند که به پیشرفت باکتری‌های دهان در سایر نقاط بدن کمک می‌کند. این کشف می‌تواند منجر به توسعه دارو‌های جدیدی شود که پروتئین را هدف قرار می‌دهند و در درمان سرطان مؤثرند.
از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان توانمند برای مشارکت در پروژه ساخت و راه‌اندازی زباله‌سوز حرارتی ۵۰۰ تن در روز در شهر آمل دعوت به‌عمل می‌آید.
مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار توضیحاتی را در خصوص شناسایی کدهای مظنون به استفاده از اطلاعات نهانی مربوط به مصوبه افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها و سوخت صنایع ارائه داد.
دو سرشبکه هجمه‌پراکنی به قوه قضاییه شناسایی شدند.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: تاکنون ۳۳۵۷ دارایی مازاد دولت شناسایی که از این میزان مازاد بودن ۱۳۸۷ دارایی تایید شده است. همچنین ۹۱ دارایی نیز دد مرحله قیمت‌گذاری هستند.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از شناسایی و تایید ۲۷ منطقه برای احداث شهرک‌های جدید در نوار ساحلی به میزان ۱۰ هزار هکتار خبر داد.
رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه سامانه «جستجوی شغلی» جایگزین سامانه «ثبت‌نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی» شده است، گفت: در حال حاضر سامانه «جستجوی شغل» وزارت رفاه تنها درگاه معتبرِ مورد قبول سازمان بهزیستی است.
تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران تا دقایقی دیگر با انجام قرعه کشی حریفان خود را می‌شناسند.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) با همکاری نهادهای نظارتی، موفق به شناسایی چند فروشگاه و کارگاه تولید قطعات تقلبی در استان‌های ایلام و کرمانشاه شد.
رئیس مرکز اطلاعات مالی درمورد اینکه ایرادی که به ایران گرفته می‌شود وجود قوانین ملی برای مبارزه به پولشویی است درحالی که قوانین باید بین‌المللی باشد، اظهار کرد: هر ایرادی می‌گیرند برای خودشان می‌گیرند، حذف ایران از FATA سیاسی است نه فنی. ما معتقدیم در اجرای استاندارد‌ها مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم اقدامات خوبی انجام دادیم. ما شیوه‌های خود را داریم.
شهرکرد_ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال طراحی سامانه‌هایی در وزارت کار هستیم که در دوردست‌ترین مناطق کشور هم بتوانیم تعداد افراد بیکار را شناسایی کنیم.
رودسر- فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از دستگیری باند حفار غیرمجاز در رحیم آباد رودسر خبر داد و گفت: در این عملیات ۴ حفار غیرمجاز دستگیر شدند.
دومین سمینار گردشگری دسترس‌پذیر به بررسی پرکاربردترین نیازهای ناشنوایان در تورهای گردشگری پرداخت همچنین نواقص موجود در زیرساخت‌های گردشگری ویژه شناسایی شد.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت درباره علائم بروز بیماری در انسان بیان کرد: حدود دو روز تا یک یا دو هفته پس از مواجهه با ویروس، علائم تب خونریزی‌دهنده کریمه کنگو در انسان بروز پیدا می‌کند؛ این علائم شامل تب ناگهانی، بدن درد، سردرد، اسهال و استفراغ و سرفه است.
اصفهان-مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از شناسایی مخفیگاه ۳ باند تکدی‌گری در این شهر خبرداد و گفت: این افراد با دستورات قضایی از طریق اداره کل اتباع، از مرز ایران خارج شدند.
سازمان فناوری اطلاعات ایران با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برای شناسایی و معرفی شرکت‌های فعال در حوزه ارائه خدمات به زائران اربعین فراخوان داد.
این تصاویر در خیابان ولیعصر تهران و در چند روز گذشته ضبط شده است. ضابطان پلیس از زنان بی‌حجاب تصویر گرفته و با استفاده از هوش مصنوعی هویت آن‌ها را شناسایی می‌کنند. در برخی موارد نیز پرونده قضایی تشکیل و به قوه‌قضائیه ارسال شده است. / فارس
تهران- استاندار تهران با تاکید بر اینکه ساخت مسکن با تمرکز در بافت فرسوده ضروری است از شناسایی ۲۵ هزار خانه خالی در استان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ