شهریار افندی‌زاده با اشاره به نقشه راه مصوب برای افزایش ایمنی جاده‌ها گفت: شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز و برطرف کردن آن‌ها با همکاری و کمک استان‌ها منجر به نزولی کردن روند تصادفات خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر تأمین مالی و سرمایه‌گذاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از اجرای شناسایی و ارزش گذاری دارایی نامشهود دانش بنیان ها خبر داد.
کرج- معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شناسایی ۸۸۷ نقطه حادثه خیز در کشور گفت: امسال رفع و ایمن‌سازی ۴۵۰ نقطه در دستور کار قرار گرفته است.
اصفهان-مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از شناسایی مخفیگاه ۳ باند تکدی‌گری در این شهر خبرداد و گفت: این افراد با دستورات قضایی از طریق اداره کل اتباع، از مرز ایران خارج شدند.
رئیس دستگاه قضا با اشاره به برخی ناهنجاری‌های اجتماعی گفت: امروز مردم در مقوله رفع ناهنجاری‌های اجتماعی مطالبات جدی و به‌حقی دارند و ما این مطالبه‌گری را امر بسیار مبارکی می‌دانیم و همین امر، مسئولیت ما را بیشتر می‌کند و ما را به تلاش مضاعف وامی‌دارد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: شهرداری‌ها با شناسایی و رفع مهمترین دغدغه‌های مردم و حل معضلات شهری، موجبات رضایت جامعه فراهم کنند.
رییس قوه قضاییه بر همفکری و مشورت مسئولان برای شناسایی و رفع مشکلات اولویت دار استان کردستان تاکید و عنوان کرد: حل هر مشکلی که از توان استان خارج باشد، با ادله مناسب به قوه قضاییه کشور برای پیگیری اعلام شود.
ارائه تسهیلات پژوهشی، افزایش سهم تحقیقات و فناوری از بودجه‌های دولتی، اختصاص دستیار پژوهشی و در نظر گرفتن واحدهای پژوهشی برای اعضای هیات علمی جهت رفع موانع تولید علم شناسایی شدند.
طرح‌های دو فوریتی و چندفوریتی دولت برای مدیریت بحران‌های اقتصادی، تنها مسکن‌هایی مقطعی خواهند بود که هم اجرا و هم نظارت بر آن با مشکلات بزرگ مواجه خواهد بود. از یک سو، هزینه‌های انسانی و مالی بزرگی می‌بایست برای اجرا و نظارت بر ین طرح‌ها صرف شود. از سوی دیگر، راه‌های دور زدن این طرح‌ها به آسانی از سوی دلالان شناسایی می‌شود و عملا اصلاحی در وضعیت صورت نمی‌گیرد. اگر دولت قصد دارد به صورت زیرساختی مشکلات اقتصادی را رفع کند، باید اصلاح سیستم بانکداری و نظام واسطه‌گری در بازار را در پیش بگیرد و نه این‌که سطح خرد و افراد را مخاطب خود قرار دهد
شهردار منطقه ۸ تهران از شناسایی نقاط حساس و اجرای تمهیدات لازم برای رفع مخاطرات احتمالی و ایجاد فضای امن در مراسم چهارشنبه سوری خبر داد.
به ملت شریف عزیز ایران اطمینان داده می‌شود، عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده اند، شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد. به اولیای محترم دانش آموزان نیز تاکید می‌شود، توصیه‌های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.
به ملت شریف عزیز ایران اطمینان داده می شود عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده اند ، شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد. به اولیاء محترم دانش آموزان نیز تاکید می شود توصیه های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.
یک سیستم پیشرفته برای اولین بار می‌تواند با گوش کردن به صدای بخش‌های مختلف موتور خودرو اشکالات آن را شناسایی کند تا برای رفع نقص اقدام شود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت شناسایی و رفع  چالش‌های پیش روی طرح موضعی اسلام آباد تاکید کرد.
مدیرکل دفتر شناسایی و هدایت مستعدان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اجرای طرح بورس صنعتی در کشور گفت: با اجرای طرح بورس صنعتی، سعی شده دانشجویان مستعد به سمت نیازهای صنعتی سوق پیدا کنند.
رئیس جمهور گفت: روشنفکر واقعی به موقع مخاطرات را شناسایی می کند و روشنفکران و عالمان دینی و دانشگاهی باید بدون ترس از هجمه‌ها، برای صیانت از ابتلای جامعه به ابهام و دروغ از خودگذشتگی کند.
رئیس اتاق ایران در همایش تجاری ایران و بلاروس ضمن تاکید بر ایجاد گروه‌های مشترک کاری برای شناسایی و رفع مشکلات، از لزوم ایجاد کمیته مشترک بازرگانی بین اتاق‌های دو کشور سخن گفت.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از شناسایی و اندازه‌گیری آلاینده‌های محیط زیستی جهت شناسایی و رفع مغایرت‌های موجود در این حوزه خبر داد.
تربت حیدریه ـ معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۲۲ هزار نفر بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی شناسایی و با کمک طرح مدرسه محوری به دنبال رفع مشکلات تحصیلی آنان هستیم.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری ۱۷ معامله گر فردایی و سوداگر بازار ارز طی یک هفته گذشته خبر داد.
شهردار منطقه ۱۸ گفت: یکی از دغدغه‌های جدی بنده از سال‌های گذشته در خصوص کوره‌های آجرپزی بوده است. کاری که در این دوره شروع شد، بحث ساماندهی این کوره‌های آجرپزی است. در این خصوص به شهردار ناحیه مأموریت داده شد تا صاحبان این کوره‌های آجرپزی شناسایی و دعوت شوند تا با توجه به اسناد بالادستی در خصوص حریم شهر تهران بتوانیم نسبت به تغییر کاربری این کوره‌های آجرپزی به صنعتی اقدام کنیم و بتوانیم آن‌ها از این وضعیت تاسف‌آور خارج کنیم.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: از ابتدای خردادماه امسال با توقف تولید خودروهای ناقص و برنامه‌ریزی برای عبور مستقیم محصولات از خط تولید، تمام گلوگاه‌های تولید انبوه در این شرکت شناسایی شده و به سرعت در حال رفع آن‌ها هستیم.
رئیسی در ادامه توجه به تولید را به عنوان یکی دیگر از توصیه‌های رهبر انقلاب به دولت مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: استانداران موظف‌اند با پیگیری‌های مستمر موانع تولید را شناسایی و رفع و واحدهای تولیدی تعطیل یا نیمه‌تعطیل را فعال کنند. گاهی مشکل یک واحد تولیدی تعطیل شده با یک پیگیری ساده رفع و ظرفیت‌های تولیدی و اشتغال آن فعال می‌شود.
قزوین- وزیر نیرو گفت: دولت سیزدهم ۳۰۰ منطقه دارای تنش آبی را شناسایی کرده و تا به امروز تعداد قابل توجهی از این مشکلات حل شده اند.
رئیس قوه قضائیه گفت: حتی با وجود شناسایی و رفع آسیب‌ها نیز کار مجموعه حفاظت و اطلاعات پایان نمی‌یابد، بلکه باید برای تعالی و رشد هر چه بیشتر مجموعه قضائی عمل کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ