عضو شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت شناسایی و رفع  چالش‌های پیش روی طرح موضعی اسلام آباد تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ششمین دیدار معاون اول رئیس جمهور و دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه بر ضرورت پیگیری و اجرای هر چه سریعتر تفاهم نامه ها و توافقات بین تهران-مسکو تاکید شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه هند بر ضرورت کمک به تقویت همکاری بخش‌های خصوصی دو کشور در زمینه‌های اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه هند بر ضرورت کمک به تقویت همکاری بخش‌های خصوصی دو کشور در زمینه‌های اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: خرمشهر یک شهر ملی است و باید برای رفع مشکلات آن نگاه ملی حاکم شود.
یک مدرس حوزه اقتصاد گفت: موانع سرمایه گذاری در کشور باید رفع شود تا سرمایه گذار با توجه به فضای تسهیل شده کسب و کار مبادرت به مشارکت در نظام اقتصادی کشور کند.
جمعی از کارآفرینان برتر کشور در نشستی ۴ ساعته با رئیس جمهور به بحث و گفتگو درباره سیاست‌های اقتصادی دولت و تشریح مشکلات و نقطه‌نظرات خود در زمینه راهکارهای رفع موانع و رونق تولید پرداختند.
حسین زاده ، راه اندازی فاز ۱۴ پارس جنوبی را به عنوان ایرانی ترین فاز پارس جنوبی؛ به معنای تحقق اقتدار و غرور ملی دانست و گفت: بیش از ۸۰ درصد تجهیزات مورد استفاده در صنعت نفت، تولید داخل است.
رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت مولدسازی دارایی‌های دولت، تبیین ابعاد و دستاوردها و رفع شبهات درباره مصوبه اخیر شورای هماهنگی سران قوا را ضروری دانست.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: ضرورت دارد با یک اولویت‌بندی مناسب مشکلات ناشی از آب‌گرفتگی آبادان با قید فوریت رفع شود.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از اختصاص اعتبار مورد نیاز برای رفع و اصلاح نقاط حادثه خیز خبرداد.
دزفول- نماینده مردم دزفول در مجلس با تاکید بر ضرورت اجرای پنجره واحد در کشور و خوزستان گفت: پنجره واحد باعث رونق و توسعه تولید و رفع موانع اشتغال و سرمایه گذاری خواهد شد.
وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صمت بر تشکیل کارگروه تخصصی صادرات تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی آبیاری نوین و تقویت تعاملات دیپلماتیکی با کشورهای هدف برای رفع موانع صادراتی توافق و تاکید کردند.
مشهد ـ مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: یکی از ضروری‌ترین نیازهای افراد دارای معلولیت رفع مشکلات محیطی و مناسب سازی معابر و محیط فضای شهری است.
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز اصلاح و به روزرسانی قانون مدیریت خدمات کشوری را برای رفع مشکلات جامعه خواستار شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به رئیس جمهور، خواستار ضرورت رفع مشکل مسکن روستائیان شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به رئیس جمهور، خواستار ضرورت رفع مشکل مسکن روستاییان شدند.
رئیس عدلیه با اشاره به ضرورت اولویت‌بندی برای رفع نواقص و کاستی‌های دستگاه قضا گفت: همیشه باور و اعتقاد من این بوده که باید بررسی و رفع نقاط ضعف و نقصان‌ها را از مجموعه خودمان شروع کنیم.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر ضرورت سرمایه گذاری در حوزه صنعت نفت و گاز تاکید کردند و جذب سرمایه‌های خرد مردمی را از راهکارهای رفع ناترازی برشمردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر ضرورت سرمایه گذاری در حوزه صنعت نفت و گاز تاکید کردند و جذب سرمایه‌های خرد مردمی را از راهکارهای رفع ناترازی برشمردند.
سرپرست معاونت علمی و فناوری گفت: پارک های علم وفناوری باید به گونه‌ای فعالیت کنند که صنایع مختلف برای رفع نیازهایشان به آنها مراجعه کنند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نباید تبعیضی میان صندوق‌های بیمه و بازنشستگی وجود داشته باشد و امیدواریم دولت بتواند یکپارچگی صندوق‌های بیمه‌ای را به نتیجه برساند.
مشاور هیات مذاکره کننده ایران در مذاکرات رفع تحریم ها گفت: مهم برای ایران این است که توافق احتمالی هیچ گونه نکته مبهمی نداشته باشد.
معاون کل دادستانی در دیدار با اعضای انجمن صنایع سلولزی بهداشتی، بر ضرورت رفع موانع تولید تاکید کرد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: یکی از ایرادات طرح دارویار، نداشتن بیمه برای یکسری از اقشار جامعه است که باید ایرادات آن را رفع کرد تا این طرح بتواند به اصلاح نظام توزیع دارو کمک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ