مدیرکل دفتر تأمین مالی و سرمایه‌گذاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از اجرای شناسایی و ارزش گذاری دارایی نامشهود دانش بنیان ها خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از شناسایی و تایید ۲۷ منطقه برای احداث شهرک‌های جدید در نوار ساحلی به میزان ۱۰ هزار هکتار خبر داد.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) با همکاری نهادهای نظارتی، موفق به شناسایی چند فروشگاه و کارگاه تولید قطعات تقلبی در استان‌های ایلام و کرمانشاه شد.
رودسر- فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از دستگیری باند حفار غیرمجاز در رحیم آباد رودسر خبر داد و گفت: در این عملیات ۴ حفار غیرمجاز دستگیر شدند.
دادستان کل کشور در پی شهادت ۵ نفر از مأموران مرزبانی در مزه‌سر سراوان، دستورات لازم را در خصوص شناسایی و برخورد قاطعانه با جنایتکاران این حادثه صادر کرد.
بررسی، شناسایی و اصلاح ساختارهای فسادزا در خارج از دستگاه قضائی در جلسه قرارگاه پیگیری فرامین رهبری در قوه‌ قضائیه انجام شد.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو پیرو تعامل ایجاد شده با پلیس امنیت اقتصادی استان فارس و اداره آگاهی تهران بزرگ، دو فروشگاه توزیع کننده لوازم ‌یدکی تقلبی در تهران و شیراز را شناسایی و پلمب کرد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از شناسایی و کشف ۲ انبار لوازم آرایشگاهی قاچاق به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.
سردار رادان فرمانده کل انتظامی گفت: «از هفته آینده افرادی که کشف حجاب کنند ابتدا تذکر می‌گیرند؛ سپس به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.»
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: اجرای مرحله هشتم طرح شناسایی و پلمپ شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و دسیسه های هرمی منجر به دستگیری ۹۷ نفر و پلمپ ۱۲ شرکت شد.
رئیس‌کل دادگستری استان کردستان از شناسایی و دستگیری ۵ نفر از افرادی که اقدام به شایعه‌سازی و دروغ پراکنی در خصوص مسمومیت دانش آموزان در مدارس می‌کنند، خبر داد.
به ملت شریف عزیز ایران اطمینان داده می‌شود، عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده اند، شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد. به اولیای محترم دانش آموزان نیز تاکید می‌شود، توصیه‌های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.
به ملت شریف عزیز ایران اطمینان داده می شود عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده اند ، شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد. به اولیاء محترم دانش آموزان نیز تاکید می شود توصیه های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.
علیرضا جعفری گفت: یکی از اقدامات مهم درسال ۱۴۰۱، شناسایی وتأمین زمین برای ۷۰۰ هزار واحدمسکونی در شهرهای جدید وآغاز عملیات اجرایی ۳۰۰ هزار واحد مسکونی است.
مشهد ـ مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۵۰ مراکز مداخله گر سلامت در شهر مشهد مقدس شناسایی و مهر و موم شد.
مطالعه، شناسایی و تهیه برگه هویتی سنگ‌های موجود در کاخ کوشک (نیاوران) در قالب طرح پژوهشی در پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی‌فرهنگی انجام شد.
پژوهشگران ژاپنی یک درمان جدید و امیدوارکننده برای سرطان ابداع کرده‌اند. این گروه پژوهشی توالی‌های دی‌ان‌ای مصنوعی به شکل سنجاق‌های مو را توسعه دادند که روی مولکول‌هایی که در سرطان بیش از حد بیان شده‌اند، می‌چسبند و پاسخ ایمنی قوی ایجاد می‌کنند.
پژوهشگران ژاپنی یک درمان جدید و امیدوارکننده برای سرطان ابداع کرده‌اند. این گروه پژوهشی توالی‌های دی‌ان‌ای مصنوعی به شکل سنجاق‌های مو را توسعه دادند که روی مولکول‌هایی که در سرطان بیش از حد بیان شده‌اند، می‌چسبند و پاسخ ایمنی قوی ایجاد می‌کنند.
چهار تیم عملیاتی سازمان جاسوسی موساد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و بازداشت شدند.
چهار تیم عملیاتی سازمان جاسوسی موساد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و بازداشت شدند.
رشت- رئیس پلیس آگاهی گیلان شناسایی و دستگیری ۵۷ محکوم متواری در عملیات‌های جداگانه طی یک روز خبر داد.
شهریار افندی‌زاده با اشاره به نقشه راه مصوب برای افزایش ایمنی جاده‌ها گفت: شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز و برطرف کردن آن‌ها با همکاری و کمک استان‌ها منجر به نزولی کردن روند تصادفات خواهد شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۹۹۱ عدد لوازم یدکی و قطعات خودرو قاچاق در جنوب تهران خبر داد.
مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات از شناسایی و مسدودسازی ۲۳۰۰ حساب بانکی فعالان غیرمجاز ارزی خبر داد.
سخنگوی فراجا گفت: اعضای یک باند کلاهبرداری که با تبلیغات گسترده در فضای مجازی با عنوان اعزام دانشجو به خارج از کشور فعالیت می‌کردند توسط مأموران پلیس آگاهی فراجا شناسایی و دستگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ