یک سیستم پیشرفته برای اولین بار می‌تواند با گوش کردن به صدای بخش‌های مختلف موتور خودرو اشکالات آن را شناسایی کند تا برای رفع نقص اقدام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضائیه، ضمن اشاره به منابع غنی انسانی و طبیعی موجود در استان گلستان، گفت: رفع موانع حقوقی سرمایه‌گذاری در پتروشیمی گلستان، آغاز کار است.
نمایندگان در جلسه امروز ضمن اصلاح طرح حمایت از گزارشگران فساد، خشم و انزجار خود از حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) را اعلام داشتند.
مرکز ارزشیابی نظام آموزش و پرورش در حالی از رفع نقص سامانه در نمایش کارنامه شرکت کنندگان در آزمون‌های استعدادهای درخشان خبر داده است که قرار است نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی هم اعلام شود.
رئیس کل دادگستری استان تهران از رفع ۲۱ درصد نقاط پرتصادف آزادراه تهران-ساوه با پیگیری و اقدامات پیشگیرانه در دستگاه قضاdی استان تهران خبر داد.
شرکت ارتباطات زیرساخت از پایداری ارتباطات و رفع اختلال مرکز تبادل داخل خبر داد.
با پادرمیانی وزیر ارتباطات و تضمین سکوها به التزام به قانون «طاقچه» رفع فلیتر شد.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری بیش از ۱۶۰۰ فقره تعرض به مساحت حدود ۶۰۰ هکتار زمین دولتی توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در چهار ماه ابتدایی سال خبر داد.
سمنان- شرکت توزیع برق استان سمنان در واکنش به گزارش خاموشی های برق معابر شهری شاهرود مندرج در خبرگزاری مهر، طی جوابیه ای اعلام کرد وضعیت روشنایی معابر شاهرود مطلوب است.
شهرکرد_دادستان کل کشور گفت: برای مقابله با کشف حجاب یک نقص قانون وجود داشت که در راستای رفع آن لایحه‌ای تهیه و تقدیم دولت و به مجلس ارسال شده است.
دادستان کل کشور گفت:دادستان وظیفه دارد اگر امروز مسئله‌ای در فضای مجازی پیچید و منتشر شد بلافاصله آن موضوع را پیگیری کرده و به دنبال مستندات آن باشد و اگر فردی بدون مبنا و سند حرفی را زد و جامعه را ملتهب و امنیت روانی را مخدوش کرد نباید از آن گذشت کردو البته اگر مستندات ادعا موجود بود باید در جهت رفع نقص پیش رویم.
سازمان سنجش آموزش کشور نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون و آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش را اعلام گرد.
سرپرست روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، از رفع نقص فنی پیش‌آمده در خط یک متروی تهران خبر داد.
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، از رفع نقص فنی پیش‌آمده در خط یک مترو تهران خبر داد.
مشهد ـ معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: ٢٠٩ ساختمان ناایمن با «درجه اهمیت بالا» در مشهد طی یک سال اخیر برای اجبار به رفع نقص به دستگاه قضائی معرفی شده اند.
مشهد ـ معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: ٢٠٩ ساختمان ناایمن با «درجه اهمیت بالا» در مشهد طی یک سال اخیر برای اجبار به رفع نقص به دستگاه قضائی معرفی شده اند.
نماینده سازمان سنجش آموزش کشور، در روز چهارشنبه دهم اسفند صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ بعد از ظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.
سرهنگ یدالله جهان‌تاب اظهار کرد: به دلیل عملیات عمرانی، رفع نقص سیستم روشنایی و تقویت روشنای تونل‌های محور هراز از ساعت ۲۳ سه شنبه ۱۸ بهمن الی ۶ صبح چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه جاری محورهراز بسته و محور‌های جایگزین سوادکوه، چالوس و کندوان خواهد بود.
سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه دولت انگلیس هیچ گاه حتی در ظاهر نخواسته سابقه تلخ و شوم به جامانده از عملکرد خود در کشور را ترمیم کند، گفت: دست پلید این دولت علیه ملت ایران کاملاً مبرهن است.
داوطلبان شرکت در نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ می‌توانند با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت‌نام و شماره شناسنامه یا شماره پرونده یا کد پیگیری ثبت‌نام، نام‌خانوادگی، شماره سریال شناسنامه یا کد ملی کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.
سازمان سنجش آموزش کشور در ارتباط با نحوه توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ اطلاعیه‌ای صادر کرد.
مدیرکل روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت با رفع نقص فنی قطار تهران- شیراز تا دقایق دیگر این قطار به حرکت خود ادامه خواهد داد.
شماری از کاربران، باگ جدید آیفون ۱۴ را در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله ردیت گزارش کرده‌اند. جالب اینکه هر شخص تعداد خطوط و رنگ خاصی را اعلام کرده است! به‌گفته اپل، این مشکل نقص سخت‌افزاری نیست و صرفا باگ نرم‌افزاری iOS است. به‌نظر می‌رسد تا زمانی‌که اپل یک آپدیت جدید را برای رفع این مشکل منتشر نکند، هیچ راه‌حل مشخصی وجود ندارد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دودزا بودن دو جریمه دارد؛ اول اینکه خودرو به علت دودزا بودن جریمه می‌شود و دوم به علت این موضوع، اعمال قانون و متوقف خواهد شد و در ادامه پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت می‌کند و حتما باید به تعمیرگاه برود و رفع نقص انجام دهد.
تویوتا تولید خودروی برقی بی زد ۴ ایکس را بعد از رفع نقص خطرناکی در چرخ‌های آن مجدداً آغاز کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ