مدافع ملوان می گوید امسال سال بقای این تیم بود و فصول بعدی متفاوت‌تر دنبال خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون پایان سال مالی کدام نمادها پایان اسفند نیست؟، مدرنا و سایر واکسن فروشان در انتظار افزایش تقاضا، هفته آینده کدام نمادها مجمع برگزار می کنند؟، تحلیل تکنیکال شپنا ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ + فیلم، سود معاملات طلا به جیب چه کسانی می رود؟، کف شاخص‌کل بورس چه عددی است؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فیلمی که از اردوگاه اشرف منتشر شد، ظاهرا فاقد نیروی جوان بودند، متوسط سن حاضران آن اردوگاه باید بالای ۵۵ تا ۶۰ و ۶۵ سال باشد. چنین گروهی نیاز نیست کشته شوند یا بمیرند، به قول حافظ «بر او نمرده به فتوای من نماز کنید.» جوان یعنی آینده، مجموعه‌ای که آنان را ندارد، یعنی فاقد آینده است. همان‌گونه که زاد و ولد موجب ادامه حیات جامعه می‌شود، در سازمان‌ها و حکومت‌ها و نهاد‌ها نیز زاد و ولد موجب تداوم حیات آن می‌شود.
با برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ملت، اعضای هیات مدیره این بانک برای دوره دو ساله آینده انتخاب شدند.
دولت بایدن خواهان عادی سازی و روابط نزدیکتر عربستان و رژیم صهیونیستی تا پیش از پایان سال ۲۰۲۳ است.
اگر سیاست تخصیص آب را از وزات نیرو بگیریم و به سازمان برنامه و بودجه بدهیم، یعنی مثل تخصیص بودجه، آن‌ها تشخیص بدهند کجا‌ها باید مصرف آب کم شود، دراین‌صورت خیلی از چاه‌ها و پمپاژ آب کنار خیلی از رودخانه‌ها باید تعطیل شود، ما توان مصرف ۹۰ میلیارد متر مکعب آب در سال را نداریم، اگر ۴۰ درصد سازمان ملل را بپذیریم سقف مصرف ما ۳۶ میلیارد متر مکعب آب می‌شود، ما باید طی پنج-شش سال ۴۰ میلیارد متر مکعب از استحصال آب از منابع سطحی و زیرزمین کم کنیم.
مدافع ملوان می‌گوید امسال سال بقای این تیم بود و فصول بعدی قایقران‌های فوتبال ایران متفاوت‌تر دنبال خواهد شد.
چراغ اول در سال ۱۴۰۲ را تیم ملی فوتبال ساحلی روشن کرد؛ آن هم قاطعانه و با سرمربیگری یک ایرانی.
شاخص کل بورس در پایان معاملات روز یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱، عیدی خوبی به سهامداران داد.
با تاسیس بانک ملی در دوره پهلوی، سازوکار کهن و پیچیده پرداخت‌ها با استفاده از صدور فرمان و برات منسوخ شد و از آن پس حقوق و عیدی کارکنان دولتی از طریق بانک ملی مستقیما پرداخت می‌شد. با وجود این تغییرات، پرداخت عیدی پایان سال به‌عنوان یک سنت ایرانی با سابقه تاریخی هنوز هم رایج است و دولت و دیگر کارفرمایان هرسال پیش از فرارسیدن عید نوروز مبلغی برابر با حقوق یک ماه را به کارکنان خود پرداخت می‌کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به کاربران پیام‌رسان‌های داخلی به مناسبت سال جدید عیدی داد.
عبدی نوشت: وضعیت تورم، سرمایه‌گذاری، نابرابری و خط فقر و اشتغال ناامیدکننده است. به علاوه و مهم‌تر اینکه به عللی شاید سال آینده از همین رشد ۳ درصدی هم خبری نباشد و برخی پیش‌بینی‌های مراکز معتبر، این رشد را خیلی کمتر، حتی نزدیک به صفر ارزیابی می‌کنند. از این رو انتظار می‌رود که دولت محترم هم‌زمان دو اقدام را در دستور کار خود قرار دهد. اول و مهم‌تر از هر گام دیگری حل مساله سیاست خارجی و برجام است. بدون این گام هیچ اتفاق چشمگیری رخ نخواهد داد.
مبنای محاسبه عیدی کارگران مطابق قانون کار به‌شرط داشتن یک سال سابقه کار, معادل ۶۰روز آخرین مزد ‌است که مبلغ پرداختی از این بابت به هریک از کارگران نباید از معادل ۹۰روز حداقل مزد روزانه قانونی تجاوز کند.
حسین عبدی، سرمربی تیم نوجوانان ایران قول داد، اردیبهشت ماه آینده این تیم را به جام جهانی زیر 17 سال یا همان جام جهانی نوجوانان هدایت خواهد کرد.
وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی از افزایش ۲۵ درصدیِ حقوق کارمندان در سال آینده خبر داد و گفت که میزان عیدی کارگران نیز تقریبا معادل دو حکم حقوقی آنان است که ان‌شاءلله پرداخت می‌شود.
عبدی نوشت: برجام که دو سال پیش و در دولت روحانی قابل احیا بود و اگر می‌شد، تاکنون صد‌ها میلیارد دلار تفاوت اقتصادی برای کشور داشت و امید به آینده را زنده می‌کرد، ولی اسیر این نگاه آخرالزمانی شد و به محاق رفت. نگاهی که مثل کاشتن بذر در کویر و به امید آمدن باران و رویش دیم آن بذر است. اکنون که برجام به این وضع افتاده، مذاکره‌کننده اصلی خواهان احیای آن است. نه می‌توانند گامی پیش بروند و نه گامی پس بردارند. با تاخیر در برجام نیز اجازه دادند که اعتراضات ضربه سنگینی را به اعتبارشان در سطح داخل و خارج بزند.
میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال ۱۴۰۱ (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت با تصویب هیات وزیران تعیین شد.
مبنای پرداخت عیدی کارگران در صورتی که یک سال کامل در محل کار خود سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشند، حداکثر ۱۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۲۵۰ تومان و حداقل ۸ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: واردات روزانه گوشت گرم و فرآیند توزیع و عرضه در بازار برای کاهش قیمت آن تا پایان اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.
عبدی نوشت: عدم تحقق وعده ایجاد شغل ناشی از علل گوناگونی است، اولین و مهم‌ترین آن همان وزیر سابق بود که می‌خواست با یک میلیون تومان یک شغل درست کند و پس از ۸ ماه با کم کردن تعداد مشاغل و هزینه‌های فراوان، از وزارتخانه رفت یا برکنار شد. پس رکن اساسی برای تحقق این شعار آوردن نیرو‌هایی است که مساله را خوب بشناسند، سپس راه‌های مناسب را برای تحقق آن پیشنهاد کنند و در نهایت با سازماندهی موثر آن را اجرایی کنند. یقین بدانید با ادامه این وضع احتمال اینکه سال آینده بهتر از امسال باشد اندک است.
عبدی نوشت: تاکید بر تبلیغ و روایت توخالی و امید دادن به اینکه آینده درخشان است، مطلقا مورد توجه کسی قرار نمی‌گیرد. اگر واقعا آینده درخشان است باید گفت که چرا و براساس چه منطقی چنین می‌بینند؟ دلایل آن را بگویید تا دیگران هم قانع شوند؛ و الا این ادعای بلادلیل و غیرموجه است و برای دل خوش کردن خود و مردم است.
رئیس کمیته امداد از واریز عیدی یک میلیون تومانی به حساب مددجویان اقلیت‌های دینی به مناسبت آغاز سال نو میلادی خبر داد.
سردار موسی کمالی درباره مرخصی سربازان برای تعطیلات سال نو گفت: تعطیلات نوروز برای این افرد همچون سایر کارکنان منابع انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح است. تعطیلات نوروز برای سربازان احتمالا از ۲۷ اسفند آغاز خواهد شد و تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه ادامه خواهد داشت، البته همانطور که اشاره شد سربازان در دو گروه دسته بندی شده و هر گروه به مدت یک هفته به مرخصی اعزام خواهند شد.
هدف از تولید سیاهه انتشار، کمی سازی مقادیر آلایندگی تولیدی از منابع مختلف، شناسایی، اهمیت سنجی و مقایسه منابع مختلف برای آلاینده‌های گوناگون، تولید مقادیر اولیه مورد نیاز برای مدل‌های پراکنش آلودگی هوا و مدل‌های عددی فتوشیمیایی بزرگ یا کوچک‌مقیاس، اجرا و اثرسنجی سناریو‌های مختلف کاهش آلودگی هواست.
تیم ملی فوتسال ایران بعد از پایان جام ملت‌های آسیا برنامه خاصی تا سال آینده ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ