دروازه بان استقلال می گوید روحیه جنگندگی ریکاردو ساپینتو به تیمش بسیار کمک خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میلاد فخرالدینی پس از شکست برابر پرسپولیس واکنش متفاوتی به صحنه گل پیروزی سرخپوشان داشت.
اهواز- مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: قرار است یک هزار و ۶۰۰ آموزگار در استان جذب شوند و تلاش می کنیم اغلب آنها تا مهرماه مشغول به کار شوند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم، گفت: تلاش ما آن است که در نهایت تا اواخر شهریور ماه گزارش بررسی‌های خود درباره برنامه هفتم توسعه را به شورای نگهبان ارائه دهیم.
مدیرکل اداره کل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش حداکثری ما این است به گونه‌ای عمل کنیم تا انتخابات فدراسیون رشته‌هایی که در بازی‌های آسیایی حضور دارند، تا پیش از آغاز این رقابت‌ها برگزار کنیم.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: وقتی در یک رشته گروهی هستید نمی‌توانید به موفقیت فردی دست پیدا کنید و طبیعتا تلاش همه اعضای تیم بود که از آنها تشکر می کنم.
دونده دوی سه هزار متر ایران پس از پایان محرومیت چهارساله اش و کسب مقام قهرمانی در مسابقات جایزه بزرگ تهران گفت: تلاش کردم تا از حیثیت خودم دفاع کنم.
دونده دوی سه هزار متر ایران پس از پایان محرومیت چهارساله اش و کسب مقام قهرمانی در مسابقات جایزه بزرگ تهران گفت: تلاش کردم تا از حیثیت خودم دفاع کنم.
سرمربی مس رفسنجان پس از پیروزی برابر ملوان به تمجید از عملکرد این تیم پرداخت.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: این اطمینان را می دهیم تا جان در بدن داریم، تمام توانمان را برای تحقق امنیت و آسایش مردم به کار گیریم.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو گفت: داور می‌توانست دو پنالتی دیگر برای ما بگیرد.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: همه می دانیم که سال سختی پیش رو داریم و باید اگر در گذشته ۱۰۰ درصد تلاش می‌کردیم، امسال بیش از ۱۵۰ درصد تلاش کنیم تا نتیجه بگیریم.
مهاجم تیم فوتبال ملوان می‌گوید در نیمه دوم بازی با فولاد فشار زیادی را تحمل کرده‌اند.
معاون حقوقی استقلال گفت: تلاش می کنیم تا قبل از پایان مهلت تعیین شده، بدهی استراماچونی را پرداخت کنیم.
مدیر تیم فوتبال جوانان ایران با اشاره به اردوی این تیم گفت: با تمام وجود تلاش می شود تا با تمرکز روی عملکرد تیم به حام جهانی برسیم.
نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که کشورش در تلاش است تا دارایی های خارجی روسیه را به نفع اوکراین مصادره کند.
سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت: دو بازی سخت برابر تیم های خوب لیگ داریم، ولی تلاش خود را می کنیم تا قهرمانی خود را تثبیت کنیم.
نفر چهارم دسته سنگین وزن وزنه برداری قهرمانی جهان گفت: از وزنه هایی که در قهرمانی جهان زدم، راضی هستم اما باید تلاشم را دو برابر کنم تا به نقطه خوبی برسم.
کشتی گیر وزن 65 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا در آمریکا پرچم کشورمان را برافراشته کنیم.
وحید امیری در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی، میثاق‌نامه بازیکنان تیم ملی را قرائت کرد.
نایب قهرمان تکواندو جهان گفت: همه تلاشم را می‌کنم را تا مدال نقره خود را به طلا تبدیل کنم تا برای اولین بار در تاریخ تکواندو بانوان این مدال را نیز کسب و تاریخ‌سازی کنم.
سرپرست معاونت علمی و فناوری گفت: امسال بذر حداقل ۵ تا ۶هزار شرکت دانش بنیان جدید را بنا می گذاریم و امیدوار هستیم که طی ۳-۴سال آینده نتایج این بذر را برداشت کنیم.
معاون وزیر نفت با بیان اینکه تلاش کردیم تا ۳ ماه آینده ۴۵ میلیون مترمکعب بیش از پارسال گاز تولید کنیم، گفت: کسری گاز در زمستان امسال از ۲۲۰ میلیون مترمکعب به ۱۹۰ میلیون مترمکعب کاهش می‌یابد.
تیم ملی جوانان در تورنمنت کافا بعد از تساوی 2-2 در برابر ازبکستان 4 گل به تیم افغانستان زد تا نشان دهد با انگیزه قهرمان وارد این بازی ها شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ