سرمربی خیبر خرم آباد می گوید در این استان اراده ای برای بالا آمدن تیم وجود ندارد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا علیمرادی اظهار کرد: با شروع بارش‌های فصلی و ایجاد جریان‌های آبی در جنوب استان علاوه بر خطر بروز سیلاب در منطقه، موجب جابه‌جایی تمساح پوزه‌کوتاه یا همان گاندو‌ها بین آبگیر‌ها و هوتک‌ها می‌شود که مردم باید به‌شدت مراقب حمله آن‌ها باشند.
اردستان-سرپرست هیئت ورزش کارگری استان اصفهان گفت: علاوه بر مسابقات قهرمانی مسئله ورزش همگانی، شادابی و نشاط در قشر کارگری نیز مورد توجه قرار دارد.
لیونل مسی در اولین روزهای حضورش در میامی توانسته سبک زندگی مورد علاقه خود را تجربه کند.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: ٢٠ تیم امدادی شامل ٢١۰ امدادگر و نجاتگر در ۲ روز گذشته علاوه بر امدادرسانی به متاثران از سیل و آبگرفتگی، اقلام زیستی و امدادی پتو، موکت، بسته‌های غذایی و ‌.. را میان حادثه‌دیدگان توزیع کردند.
اصفهان- معاون محیط‌زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: امسال مناطق حفاظت شده استان در روز طبیعت پذیرای گردشگران و علاقه مندان به حیات وحش است و منعی برای ورود وجود ندارد.
اصفهان- معاون محیط‌زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: امسال مناطق حفاظت شده استان در روز طبیعت پذیرای گردشگران و علاقه مندان به حیات وحش است و منعی برای ورود وجود ندارد.
استاد بزرگ آذربایجانی می‌گوید که مگنوس کارلسن مرد شماره‌ یک شطرنج جهان به دلیل اینکه همه را شکست‌ داده‌ است، علاقه ای به شطرنج ندارد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران علاوه بر تاکید بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی به منظور انجام اقدام‌های پیشگیرانه، از شهروندان نیز خواست که در طی این مدت علاوه بر رعایت جوانب احتیاط در ترددها، از اسکان در کنار رودخانه‌ها و تردد‌های غیرضروری و همچنین از توقف جاده‌ای بویژه در محور‌های کوهستانی استان نیز خودداری کنند.
هفته پایانی مسابقات اسب دوانی کشوری به میزبانی استان خوزستان در اهواز با استقبال بسیار خوب علاقه مندان به پایان رسید.
این گفته را دکتر پانته آ ایزدی، متخصص ژنتیک و استاد دانشگاه تهران هم که اصلا این ماجرا را نشنیده و می‌گوید علاقه‌ای به شبکه‌های اجتماعی و بحث‌های شان ندارد، تنها در قالب یک پرسش علمی تایید می‌کند و می‌گوید: وقتی یک تکه از موی سرتان را می‌چینید، حالا یا به سلمانی می‌روید و مو‌های تان را کوتاه می‌کنید، در حقیقت این بخش، بخش مرده مو است. ساقه مویی که فاقد دی ان‌ای. اگر قرار باشد از مو دی ان‌ای استخراج شود، باید یک دسته از مو‌های سر را از ریشه بکنید که خیلی کار دردناکی است و بعید می‌دانم کسی برای این کار پیشقدم شود.
مجتبی ذوالنور نماینده قم در مجلس شورای اسلامی تکرار حوادث مسمومیت دانش آموزان در مدارس استان قم را طبیعی ندانست و گفت: این موضوع علاوه بر وزارت آموزش و پرورش از سوی مسئولان امنیتی نیز در دست پیگیری است.
ناصر طباطبایی رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران استان یزد می‌گوید: موج سرما و بارش‌ها پرواز‌هایی که به مقصد این شهر و استان انجام می‌شود را با چالش مواجه کرده و همین امر بر ضریب اشغال هتل‌ها در یزد اثرگذار بوده است. او درباره میزان کاهش متقاضیان هتل‌ها به عدد ۲۰‌درصد اشاره کرده و می‌افزاید: این حداقل رقمی است که می‌توان برای کاهش رزرو‌ها عنوان کرد، علاوه بر آن به واسطه سرمای زیاد ما با دستورالعمل کاهش مصرف گاز برای هتل‌ها مواجه هستیم.
منوچهر مهران، متولد سال ۱۲۹۱، احتمالا پدر رشته پرورش‌اندام در ایران است. او در مشهد متولد شد. از دوره کودکی به ورزش علاقه داشت و حتی گفته شده که در سال ۱۳۰۸، زمانی که تیمی از شوروی برای مسابقه با منتخب مشهد، به استان خراسان سفر کرد، مهران یکی از بازیکنان ثابت تیم فوتبال منتخب مشهد بود.
القاصی مهر از اعزام ۲ هیئت حقوق شهروندی به زندان‌های استان تهران خبر داد و گفت: در جریان این بازدیدها، علاوه بر ملاقات رو در رو با زندانیان مرتبط با قضایای اخیر، وضعیت کلی آن‌ها نیز مورد بررسی قرار گرفت.
در ایام سالگرد حماسه و ایثار مردم اصفهان و تشییع ۳۷۰ شهید عملیات محرم در شهر اصفهان، جمعی از مردم این استان، صبح امروز (شنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: علاوه بر استان مازندران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،اردبیل، زنجان، گیلان، البرز، قم و مرکزی شاهد بارش باران بودیم.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: کشاورزان استان استقبال خوبی از کشاورزی قراردادی داشته‌اند و علاوه بر حوزه زراعت، در بخش‌های دیگر مثل باغبانی و دام و طیور انجام می شود.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در استان کشاورزان استقبال خوبی از کشاورزی قراردادی داشته‌اند و علاوه بر حوزه زراعت در بخش‌های دیگر مثل باغبانی و دام و طیور انجام می شود.
بیرجند- داور بین‌المللی فوتبال خراسان جنوبی معتقد است جوانان استان به حرفه‌ای کارکردن در حوزه فوتبال علاقه‌ای ندارند که نیاز به آسیب‌شناسی دارد.
عباس عبدی نوشت: یکی می‌گوید ۹۰ درصد فضای مجازی دست دشمن است، خب دوستان خود را هم ساکن کنید. پاسپورت و ویزا که نمی‌خواهد. مگر کسی مانع است؟ به علاوه آیا ۹۰ درصد این ساکنان دشمن هستند؟ پس دیگر برای کی و به کی حکومت می‌کنید؟
سمنان- استان سمنان یک کتابدار نابینا دارد، کسی که از کودکی به کتابخوانی علاقه داشته و آن را تا جایی دنبال کرده که هم اکنون به شغل وی بدل شده است.
سمنان- استان سمنان یک کتابدار نابینا دارد، کسی که از کودکی به کتابخوانی علاقه داشته و آن را تا جایی دنبال کرده که هم اکنون به شغل وی بدل شده است.
حجت الاسلام و المسلمین حمیدی گفت: لیدر‌ها و کسانی که جایی را تخریب کرده اند علاوه بر اینکه باید خسارت‌های وارده را جبران کنند، در مراجع قضایی از جنبه عمومی نیز تدابیر و آرای مقتضی برای آن‌ها صادر و اجرا خواهد شد.
شورای عالی استان امروز طرحی مصوب کرد که بر اساس آن علاوه بر تهران، سایر کلانشهرها نیز صاحب دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ