حسن روحانی به ویژه بعد از سال ۹۶ از نبود اختیارات لازم دولت شکوه می‌کرد. با طرح این شکواییه‌ها، افرادی همچون عباس عبدی و سعید حجاریان خواستار استعفای رئیس دولت شدند. سیاسیون اما پیشنهاد عبدی را چنان تقبیح کردند که گویی گناهی کبیره است. ترکان آن را پیشنهاد «تندرو‌ها و کارشناسان دوروزه» دانست. عبدالله رمضان زاده، استعفای روحانی را همراهی با «اقتدارگرایان» خواند. حتی مهدی محمدی، تحلیلگر اصولگرا نوشت: «استعفا در این زمان، بخشی از عملیات براندازی است و بی عقوبت نمی‌ماند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از آنکه جورج جی گولد، سرمایه‌دار آمریکایی در ماه می‌سال ۱۹۲۳ بر اثر ذات‌الریه درگذشت، زمزمه‌ها درباره طلسم مقبره شاه توت عنخ آمون ادامه یافت. بعد از آن فیلیپ لیوینگستو پو، یکی از آشنایان ادگار آلن پو هم چند ماه بعد از بازدید از این مقبره در سال ۱۹۲۳ با ذات‌الریه درگذشت. بیماری او سوژه رسانه‌ها شد و مجددا به طلسم مومیایی‌ها ارتباط داده شد.
چند دقیقه پس از آغاز کنکور ۱۴۰۲ کانال‌هایی تلگرامی با نام «تقلب در کنکور ۱۴۰۲» یا «فروش سوالات کنکور ۱۴۰۲» سؤالات این آزمون را منتشر کردند، و برای اطمینان، حتی نمونه کارنامه قبولی از رتبه‌های دو و سه رقمی (پزشکی و دندانپزشکی) کنکور سال گذشته را هم ارائه دادند.
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ جهت حضور در سایر مراحل فرآیند استخدام خبر داد.
آلودگی هوا ماجرای جدیدی نیست، سال‌ها است مردم تهران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، کافی‌ست زمستان برسد تا دوباره هشدار‌های مدیریت بحران، هواشناسی و اورژانس پایتخت شروع شود، «از خانه خارج نشوید، هوا برای گروه‌های حساس آلوده است»، بعضی مواقع هم کار از هشدار به گروه‌های حساس می‌گذرد و حالا همه آدم‌های شهر باید خانه‌نشین شوند تا اثرات کشنده آلودگی هوا آن‌ها را نشانه نگیرد، اتفاقی که حداقل برای ۶ هزار نفر از ساکنین تهران در سال ۱۴۰۰ رخ داده.
سرپرست پرسپولیس می‌گوید او تلاش کرد که فشاری روی تیم به وجود نیاید.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۴۵ درصد از کامیونت‌ها و کامیون‌ها، ۱۹ درصد از کشنده ها و ۳۷ درصد از وانت بارها در حال حاضر در سن فرسودگی است.
استقلال چندسال است که پرسپولیس را نبرده؟
قلعه‌نویی: یکی از بهترین بازی‌های چندسال اخیر تیم ملی را انجام دادیم
دو گلزن استقلال در دیدار حساس مقابل فولاد خوزستان در حاشیه تمرینات این تیم گفتگوی جالبی با دوربین باشگاه داشته‌اند.
در سال جدید ۲۷ روز تعطیل داریم که ۳ روز آن به جمعه افتاده است.
ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی لیورپول، می‌گوید موفقیت‌ سالهای گذشته لیورپول را «لوس کرده است». او می‌گوید ضعف عجیب قرمزها در این فصل بازیکنان را هم مثل هواداران شوکه کرده است.
در این مطلب تعطیلات رسمی را با ذکر مناسبات روز‌ها می‌خوانید.
خاتمی گفت: روزی با انرژی هسته‌ای مخالفت کردند، چند سال ایران را گرفتار برجام کردند و الان هم حرفشان اینست که ایران موشک بالستیک نداشته باشد و معلوم است که آن‌ها با ملت ایران مخالفند و با وهم باطل خود می‌خواهند ریشه این ملت را بخشکانند.
قهرمان سابق ژیمناستیک زنان ایران گفت: از سال ۹۸ دیگر مسابقات ژیمناستیک در بخش زنان برگزار نشده و این‌ها سبب بی‌انگیزگی و رفتن ورزشکاران به سایر رشته‌ها شده است.
برگزاری آزمون‌های بین‌المللی در ایران، طی دو دهه اخیر چند بار به دلایل مختلف متوقف شده است. تابستان سال ۱۳۸۹ و در اولین سال فعالیت دولت دهم، موسسه ATS که مجری امریکایی برگزاری آزمون تافل در کشور‌های متقاضی است، اعلام کرد که اختلال در فعالیت شعبات بانکی ایران در خارج از کشور بعد از تصویب قطعنامه‌های شورای امنیت و اعمال تحریم‌ها علیه ایران، مشکلاتی در نقل‌وانتقال وجوه مربوط به هزینه برگزاری این آزمون ایجاد کرده است.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان تاکید کرد که فدراسیون کشتی در امر پشتوانه سازی مربیان خوب عمل کرده، درحالیکه در گذشته در برخی استان‌ها مربیگری ملی در انحصار 4-5 نفر بود.
منابع عراقی به تعداد آتش سوزی های رخ داده در این کشور در سال جاری میلادی اشاره کردند.
رئیس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه در این ۴۳ سال، چندین بار همه پرسی در کشور برگزار می‌شود، گفت: حضور مردم در مناسبت‌های سیاسی مانند راه پیمایی و برگزاری انتخابات نیز نوعی همه پرسی است.
رئیس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه در این ۴۳ سال، چندین بار همه پرسی در کشور برگزار می‌شود، گفت: حضور مردم در مناسبت‌های سیاسی مانند راه پیمایی و برگزاری انتخابات نیز نوعی همه پرسی است.
جدیدترین آمار رسمی از جزئیات حجم نقدینگی و متغیر‌های پولی بیان گر رشد ۳۷.۸ درصدی حجم نقدینگی در یک سال منتهی به مردادماه است. این در حالی است که حجم نقدینگی در کانال ۵۰۰۰ هزار میلیارد تومانی قرار دارد.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، می‌گوید تا چند سال آینده به حضورش در دنیای فوتبال خاتمه خواهد داد.
پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی رم، می‌گوید چند سال آخر حضورش در یوونتوس را با دشواری‌های بسیار پشت سر گذاشته است.
چند ماه پیش تبلیغات مدرسه‌ای با نام مصاف در سطح شهر تهران پخش شد و خبر از اولین آزمون ورودی این مدرسه می‌داد. حالا مسئولان مدرسه دانش‌آموزان را هم انتخاب کرده‌اند و انتظار آغاز سال تحصیلی جدید را می‌کشند.
ریکاردو ساپینتو صرف نظر از اینکه چه عملکردی در تیم آبی خواهد داشت از هم اکنون باید گفت یک مربی پرشور است. مربی ای که لحظه ای آرام و قرار ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ