در چهارمین روز از بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی دو قهرمان ادوار گذشته نخستین بازی خود را برگزار خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برنامه جدید سازمان لیگ از هفته اول تا چهارم هیچ دیداری در روز جمعه برگزار نخواهد شد.
زمانی که فنیل‌آلانین خون به محدوده طبیعی رسید، می‌توان تغذیه کودک با غذای حاوی فنیل‌آلانین را مجددا آغاز کرد. خردسالان و کودکان دبستانی نیز می‌توانند در چنین شرایطی، به مدت سه تا چهار روز با یک برنامه غذایی حاوی نیمی از فنیل آلانین مجاز روزانه تغذیه شوند. بدیهی است با رفع شرایط بحرانی، رژیم غذایی ایشان به حالت قبل از بیماری بازمی‌گردد.
شائبه ممنوعیت فعالیت جواد خبابانی در رسانه‌های تصویری، با گزارش دیدار روز گذشته (چهارم مرداد ماه) در شبکه سه و همچنین حضورش در برنامه شبکه ورزش، منتفی است.
ملی‌پوشان تنیس روی میز اعزامی به بازی‌های آسیایی پیش از حضور در این بازی‌ها ۵۰ روز اردوی تمرینی خواهند داشت ضمن اینکه چهار اعزام برون مرزی هم برای آنها پیش‌بینی شده است.
در سومین روز برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا تیم نیروی زمینی شاملی با کسب دومین برد خود همراه سپاهان در رده چهارم گروه های خود قرار گرفتند.
روز نخست از رقابتهای هندبال جام باشگاه های آسیا با دیدار نمایندگان قطر و ازبکستان به میزبانی اصفهان آغاز خواهد شد.
عضو شورای شهر تهران گفت:در برنامه چهارم توسعه شهری گفته شده شهرداری تهران باید بتواند مهلت صدور پروانه را به ۱۰ روز برساند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: نمایندگان کمیسیون تلفیق در چهار روز به صورت دقیق منابع و مصارف بودجه را بررسی کردند و در نهایت کلیات به تصویب رسید.
با توجه به اختلالات ایجاد شده در سایت‌های اینترنتی، برنامه فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران خودرو به مدت یک روز تمدید شده و تا چهارشنبه این هفته ادامه خواهد داشت.
سرمربی با تجربه و مدرس فوتبال ایران معتقد است فدراسیون از حالا باید به دنبال طراحی یک برنامه چهار ساله باشد.
روز پایانی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز برگزار می‌شود.
با برگزاری دیدارهای گروم های سوم و چهارم تکلیف دو بازی دیگر مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام جهانی قطر مشخص خواهد شد.
روز دوم دور نهایی مرحله گروهی امروز با برگزاری چهار دیدار پشت سر گذاشته خواهد شد.
روز دهم از بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی امروز با برگزاری چهار دیدار حساس و سرنوشت ساز پیگیری خواهد شد.
روز پایانی دور دوم مرحله گروهی جام جهانی امروز برگزار خواهد شد که دیدار تیم های پرتغال و اروگوئه را تیم داوری ایران قضاوت خواهد کرد.
برزیل و پرتغال اگر بازی های امروز خود را با پیروزی به پایان برسانند، جشن صعود خواهند گرفت.
ژاپن در صورت پیروزی در بازی امروز می تواند در آستانه رقم زدن یک صعود تاریخی به دور حذفی جام جهانی قرار بگیرد.
شاگردان کی‌روش ظهر امروز آخرین تمرین خود را پیش از بازی با ولز برگزار می کنند.
در سومین روز از بیست و دومین دوره مسابقات فوتبال جام جهانی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این دوره به مصاف یکی از نمایندگان قاره آسیا خواهد رفت.
دومین روز از مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با برگزار دیدار تیم های ایران و انگلیس به هیجان بالایی خواهد رسید.
ابراهیم فیاض ـ جامعه‌شناس و استاد دانشگاه درباره اتفاق برنامه «سند چشم‌انداز» در شبکه چهار سیما، گفت: در ابتدا قرار بود درباره اقتصاد و جامعه و سرمایه اجتماعی و کمی هم درباره مباحث روز بحث کنیم، بحث علمی هم بود و نه ایدئولوژیک، که یک باره صحت بنده را قطع کردند. سپس یک نفر از بیرون آمد و در گوش من گفت میکروفن خراب است؛ بیایید بیرون!
تیم ملی وزنه برداری ایران در آخرین روز مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا چهار نماینده در بخش مردان و یک نماینده در بخش زنان خواهد داشت.
شاید امید اول کشتی ایران در روز دوم محمدرضا گرایی باشد. دارنده مدال طلای جهان و المپیک و ستاره کشتی ایران در دو سال اخیر که حالا برای دومین مدال طلای خود گام بر می‌دارد.
روز نخست از رقابتهای کاراته در پنجمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی با کسب سه مدال نقره و یک برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ