در برنامه جدید سازمان لیگ از هفته اول تا چهارم هیچ دیداری در روز جمعه برگزار نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انقلاب از بالا، بهترین توصیف برای تغییراتی است که عربستان سعودی در 6 سال اخیر شاهد آن بوده است. شناخت عربستان سعودی جدید نیازمند کنار گذاشتن کلیشه ها و نگاه های سنتی به این کشور است.
نکته جالب شروع لیگ بیست و سوم غیبت پرافتخار ترین مربی تاریخ لیگ برتر بود.
هرچند که بیمارستان‌های دولتی با حداقل هزینه به بیماران دارای بیمه خدمات ارائه می‌دهند، اما این نکته حائز اهمیت است که سیستم سرمایشی در این هوای گرم، آن هم در فضای بیمارستانی بسیار ضروری است؛ و سوال مهم اینکه وزارت بهداشت از چنین محرومیتی خبر دارد؟ اگر در مرکز تهران شاهد چنین اتفاقی هستیم، پس در شهر‌های دور از مرکز و کم‌برخوردارتر چه مشکلاتی دامنگیر بیماران است؟
متن سوال از قبل تنظیم شد و به انگلیسی نوشته شد، اما نکته این بود که صدای من خوب شنیده نشد و بعد از توضیحات من به مجری، رئیس جمهور محترم آذربایجان، استقبال خوبی از این اقدام ایرنا کرد.
اینکه بگوییم موقوفات گوهرشاد به آقای علم‌الهدی واگذار شده سخنی اشتباه است دقیق آن است که متولی شرعی و قانونی این موقوفات آقای علم‌الهدی است. در صفحه اینستاگرامی آقای علم‌الهدی به این نکته اشاره‌ای نشده که مقدار موقوفات گوهرشاد و حق‌التولیه‌ای که به او می‌رسد چقدر است؟
سخنگوی کاخ کرملین در پاسخ به سوال مجددی درباره محل حضور «یِوگنی پریگوژین» رئیس گروه شبه‌نظامی شورشی «واگنر» اظهار داشت: «من هیچ اطلاعاتی در این مورد ندارم. نکته اصلی دستیابی به اهداف عملیات نظامی ویژه در اواکرین است و آنها محقق خواهند شد».
با مرور برخی از اخبار از جمله بررسی اردوگاه منفقین در آلبانی این سوال مهم مطرح می شود که چه عاملی باعث شده است که شاهد تغییر رویکرد کشورهای غربی و عربی نسبت به سیاستهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران باشیم؟چرا کشورهایی که تا دیروز حمایت تمام عیاری از برخی از دشمنان  مرز و بوم مانند گروهک تروریستی منافقین داشتند حاضر شدند با تغییر رویکرد وارد تعامل با جمهوری اسلامی ایران شوند؟
خوردن غذا‌های پر نمک، به ویژه در هوای گرم، می‌تواند منجر به احتباس آب، تورم و نفخ شود. بهتر است غذا‌های خود را با نمک کمتری مصرف کنید.
جالب است بدانیم این مدل کتانی کمتر از ۱۰ سال قبل به بازار آمده است. این نکته را احسان بداغی خبرنگار پارلمانی سابق روزنامه ایران توئیت کرده است.
داستان زندگی امیر عباس هویدا که با ۱۳ سال سابقه نخست‌وزیری و یک سال وزارت دربار در رژیم پهلوی به زندان افتاده بود در ۱۸ فروردین ۱۳۵۸ خورشیدی در ششمین روز رسمیت یافتن جمهوری اسلامی با اعدام تمام شد.
مجید عشقی گفت: اتفاقات سال ۹۹ باعث شناسایی نقاط ضعف در زیر ساخت بازار سرمایه شد که به سمت اصلاح آن رفته ایم.
باید به این نکته دقت کنید که فصل گلدهی این گل تنها دو تا سه هفته است. پس از آن گل خشک شده و می‌ریزد. چنانچه نگهداری از گل سنبل بعد از گل دادن درست باشد، شاهد گل دادن آن در سال آینده خواهید بود.
پایگاه خبری بازار سرمایه ایران در قالب یک نظرسنجی، اقدام به جمع‌آوری پاسخ ۱۰۰ کارشناس بازار سرمایه به مجموعه‌ای از سوالات با موضوعات کلان اقتصادی و بازار سرمایه کرده است که در این گزارش به مشروح جواب کارشناسان به سوال دوم این نظرسنجی می‌پردازیم.
فلاحی با تاکید بر اینکه ساخت هر متر مسکن در بازار بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان با احتساب حداقل‌ها در شهر‌های کوچک هزینه در بردارد اضافه کرد: این شرکت خارجی با مبلغی معادل ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ازای هر متر مربع عهده‌دار ساخت و سرمایه‌گذاری شده، اگرچه نکته قابل تامل این سرمایه‌گذاری بهره‌گیری از مصالح و نیروی انسانی داخلی و بومی است.
فلاحی با تاکید بر اینکه ساخت هر متر مسکن در بازار بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان با احتساب حداقل‌ها در شهر‌های کوچک هزینه در بردارد اضافه کرد: این شرکت خارجی با مبلغی معادل ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ازای هر متر مربع عهده‌دار ساخت و سرمایه‌گذاری شده، اگرچه نکته قابل تامل این سرمایه‌گذاری بهره‌گیری از مصالح و نیروی انسانی داخلی و بومی است.
دکتر مهدی مطهرنیا گفت: بعد از برجام تحریم‌های سپاه پاسداران رخ داد و سپس آمریکا از برجام خارج شد، اما نکته اساسی آنجاست که اکنون با توجه به فشار‌های بین المللی پرونده حقوق بشری ایران سنگین‌تر از پرونده هسته‌ای به جریان افتاده است. سپاه پاسداران از طرف هلند تحریم شده است و انگلستان اعلام کرده است که کلیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در تحریم قرار داده است لذا موج جدیدی از تحریم‌ها در پرونده حقوق بشر هویدا شده است و به زودی کشور‌های دیگری مثل آلمان هم به این دریچه خواهند پیوست.
اخیر جو بایدن در قالب ویدئویی که از وی منتشر شده به این نکته اشاره کرده که توافق برجام مُرده است با این حال وی به دلایل زیادی نمی‌تواند این مساله را به صراحت اعلام کند. از این رو، فرارو در گفتگو با ۳ کارشناس حوزه سیاست خارجی، به ارزیابی و بررسی این سوال اساسی پرداخته که محرک‌ها و دلایل اصلی که رئیس جمهور آمریکا را از موضع گیری صریح در رابطه با آنچه شکست قطعی برجام و مذاکرات احیای آن گفته می‌شود باز می‌دارند، چیست؟
در خصوص پیگیری پرونده حسین محمدی (بازیگر) طی هفته گذشته دو جلسه کارشناسی در خانه سینما برگزار شد، جلسه اول با حضور وکیل انتخابی این بازیگر برگزار شد و وضعیت پرونده‌اش مورد بررسی قرار گرفت. مهمترین نکته وجود وکیل تسخیری و عدم رضایت قاضی پرونده به وکالت وکیل انتخابی بود و در مورد شرایط حصول به این مقصود بحث و تبادل صورت گرفت. / رسول صدرعاملی در پاسخ به این سوال که اخیرا ریاست سازمان سینمایی وضعیت بیکاری اهالی سینما را به اوضاع ناآرام اخیر مربوط دانسته، وضعیت سینما را چگونه می‌بیند؟ پاسخ داد: مشکل بیکاری اعضاء خانه سینما از سال قبل شروع شده و ربطی به ناآرامی های اخیر ندارد و توسط سینماگران در ابتدای امسال گوشزد شده بود. توقف تولید در ابتدای سال و سخت گیری در مجوزها باعث شد که سینماگران کار نکنند. مشکل کاهش تماشاگر از سال قبل آغاز شده است و شاید عوامل آن را باید در روش‌های مدیریت هم جستجو کرد.
«کلیسای جامع اولم» در جنوب آلمان کنونی که با ارتفاع ۵۳۰ فوت بلندترین کلیسای جهان است، ۵۱۳ سال طول کشید تا کامل شود. کلنگ احداث این کلیسا در سال ۱۳۷۷ زده شد، اما حدود دو سده بعد به دلیل آغاز اصلاحات پروتستان و جنگ‌های مذهبی متعاقب آن، کار ساختن کلیسا در سال ۱۵۴۳ متوقف شد. این پروژه ۳۰۱ سال بعد از سر گرفته شد و در سال ۱۸۹۰ به پایان رسید.
جلال جلالی‌زاده، نماینده مردم سنندج در مجلس ششم گفت: «مهم‌ترین نکته آن است که رئیس‌جمهور با زبان دلجویانه و نرم با مردم سخن بگوید و از آن‌ها درباره مطالبا‌ت‌شان از حاکمیت سوال کند. رئیس دولت می‌تواند با حسن‌نیت و مذاکره به بررسی مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بپردازد. این رویه می‌تواند تاثیری مثبت بر شرایط کنونی در این استان داشته باشد.»
کریستیانو رونالدو ادعا کرده بود که اگر در سال 2019 توپ طلا به لیونل مسی برسد، فوتبال را کنار خواهد گذاشت.
رئیس جمهور در پاسخ به سوال مجری درباره نقش وی در رخداد سال ۶۷ گفت: نکته اول شما چه سندی دارید برای این موضوع؛ جز ادعایی که منافقین می‌کنند، نکته دوم اینکه من آن زمانی که ادعا شده است در جایگاه معاون دادستان بودم و امروز هم هر حقوقدانی که کمترین اطلاع را داشته باشد می‌داند که معاون دادستان چه وظایفی دارد و چه کارهایی انجام می‌دهد.
سازمان همکاری شانگ‌های در ژوئن سال ۲۰۰۱ به طور رسمی از سوی کشور‌های چین، روسیه، قزاقستان، قیرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان تاسیس شد. با وجود اعلام رسمی این نهاد در اوایل دهه ۲۰۰۰ بنیان اصلی ایجاد این سازمان را می‌بایست در رقابت قدرت‌های بزرگ بر سر منطقه آسیای میانه در دوران پس از پایان جنگ سرد (بعد از ۱۹۹۱) دانست.
شرکت نفت و گاز دولتی "کازمونای‌گاز" قزاقستان ناچار شد با تخفیف برای فروش نفت خود که از طریق شبکه خط لوله روسیه حمل می‌شود، موافقت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ