روز نخست از رقابتهای هندبال جام باشگاه های آسیا با دیدار نمایندگان قطر و ازبکستان به میزبانی اصفهان آغاز خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برنامه جدید سازمان لیگ از هفته اول تا چهارم هیچ دیداری در روز جمعه برگزار نخواهد شد.
محمدحسین طاهری آکِردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، به برنامه‌های این ستاد در روز عفاف و حجاب و هفته احیاء فریضتین اشاره کرد و گفت: عفاف و حجاب سنگر اول است و زندگی زن ایرانی با پوشش و عفت گره خورده و جامعه ما جامعه عفیفی است؛ به همین دلیل باید برای آن برنامه دقیق و جامع داشته باشیم.
طبق تقویم اعلامی اتحادیه جهانی کشتی، حسن یزدانی به همراه سه نماینده دیگر ایران در روز اول مسابقات جهانی بلگراد به مصاف حریفان خواهند رفت.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به برنامه‌های این ستاد در روز عفاف و حجاب و هفته احیاء فریضتین اشاره کرد و گفت: عفاف و حجاب سنگر اول است و زندگی زن ایرانی با پوشش و عفت گره خورده و جامعه ما جامعه عفیفی است؛ به همین دلیل باید برای آن برنامه دقیق و جامع داشته باشیم.
برنامه کامل رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر منتشر شد تا تیم‌های حاضر در این مسابقات با رقبای خود آشنا شوند.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی در برنامه صف اول، با اشاره به برگزاری برنامه روز ملی فناوری هسته ای، اظهار داشت: به خاطر شبهای قدر مراسم ۲۰ فروردین روز ملی به بعد از این شب ها موکول خواهد.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی در برنامه صف اول، با اشاره به برگزاری برنامه روز ملی فناوری هسته ای، اظهار داشت: به خاطر شبهای قدر مراسم ۲۰ فروردین روز ملی به بعد از این شب ها موکول خواهد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگویی، توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: پیگیری‌ها و بررسی‌های لازم در دست انجام است و طی سه روز گذشته با دستور ویژه رئیس جمهور، هفت جلسه با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مابقی ارکان دخیل در این موضوع برگزار شده است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد: متأسفانه هنوز برای مجلس مشخص نیست که فرمانده اقتصادی دولت کیست؟ و متاسفانه سازمان‌هایی نظیر برنامه و بودجه، معاون اول و معاون اقتصادی و افراد متعددی تصمیم‌گیری می‌کنند. باید برای مجلس مشخص شود که آیا آقای دکتر صالح آبادی بر اساس قاعده «اذن در شیء اذن در لوازم آن است» اختیار کافی در حوزه سیاست‌های ارزی دارد یا خیر؛ گاهاً شنیده می‌شود در جا‌های دیگری نظیر کمیته مداخلات ارزی تصمیماتی گرفته می‌شود و ایشان صرفا مجری است.
مکرون روز پنجشنبه گفته بود که کاندوم از اول ماه ژآنویه به رایگان در اختیار هر فرد ۱۸ تا ۲۵ سال قرار می‌گیرد. اما پس از آنکه یک مجری تلویزیون فرانسه و دیگران روز جمعه در شبکه‌های اجتماعی او را درباره علت در اختیار قرار ندادن کاندوم برای اقراد زیر ۱۸ سال، مکرون موافقت کرد این برنامه به سنین پایین‌تر هم گسترش پیدا کند.
روز پایانی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز برگزار می‌شود.
در ماه اول، نوزادان باید ۸ تا ۱۲ بار در روز غذا بخورند. یعنی هر ۲-۳ ساعت یکبار. با این حال، برخی از نوزادان، می‌توانند هر ۱.۵ ساعت و تا ۱۵ بار در روز غذا بخورند. اگر کودک شما در چند هفته اول به تنهایی از خواب بیدار نمی‌شود، باید او را مجبور کنید تا طبق برنامه غذا بخورد.
با برگزاری دیدارهای گروم های سوم و چهارم تکلیف دو بازی دیگر مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام جهانی قطر مشخص خواهد شد.
روز پایانی دور دوم مرحله گروهی جام جهانی امروز برگزار خواهد شد که دیدار تیم های پرتغال و اروگوئه را تیم داوری ایران قضاوت خواهد کرد.
برزیل و پرتغال اگر بازی های امروز خود را با پیروزی به پایان برسانند، جشن صعود خواهند گرفت.
در چهارمین روز از بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی دو قهرمان ادوار گذشته نخستین بازی خود را برگزار خواهند کرد.
در سومین روز از بیست و دومین دوره مسابقات فوتبال جام جهانی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این دوره به مصاف یکی از نمایندگان قاره آسیا خواهد رفت.
دومین روز از مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با برگزار دیدار تیم های ایران و انگلیس به هیجان بالایی خواهد رسید.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس افزود: یکی از خبرگزاری‌ها پایش کرده است که شبکه‌های رسانه‌ای بیگانه در ۲۰ روز اول ۱۷ هزار دروغ مخابره کردند. ابزار اصلی آنها دروغ است و این‌ها را باور نکنید.
بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور از روز ۲۲ مهرماه آغاز می‌شود.
بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور از روز ۲۲ مهرماه آغاز می‌شود.
شاید امید اول کشتی ایران در روز دوم محمدرضا گرایی باشد. دارنده مدال طلای جهان و المپیک و ستاره کشتی ایران در دو سال اخیر که حالا برای دومین مدال طلای خود گام بر می‌دارد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام در آستانه دیدار با مارسی در روز اول لیگ قهرمانان می‌گوید برنامه مسابقات تیمش شلوغ‌تر از رقبا است.
مدافع ایرانی دینامو زاگرب در آخرین تمرین تیمش قبل از دیدار با لودوگورتس حضور داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ