با برگزاری دیدارهای گروم های سوم و چهارم تکلیف دو بازی دیگر مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام جهانی قطر مشخص خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در سطح این استان ۷۶ هزار نفر روز برنامه فرهنگی برای تمامی دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است.
برنامه کامل رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر منتشر شد تا تیم‌های حاضر در این مسابقات با رقبای خود آشنا شوند.
صبح امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: برنامه هفتم توسعه، یکشنبه با حضور رئیس‌جمهور تقدیم مجلس خواهد شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهورصبح امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: برنامه هفتم توسعه، یکشنبه با حضور رئیس‌جمهور تقدیم مجلس خواهد شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، گفت: برنامه هفتم توسعه یکشنبه آینده با حضور رئیس‌جمهور تقدیم مجلس خواهد شد.
روز نخست از رقابتهای هندبال جام باشگاه های آسیا با دیدار نمایندگان قطر و ازبکستان به میزبانی اصفهان آغاز خواهد شد.
راهبر فرودگاه بین الملل مهرآباد، از توقف ۵ ساعته پرواز‌های فرودگاه‌های امام و مهرآباد در روز ۱۴ خرداد خبر داد.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از برگزاری ویژه‌های برنامه‌های متنوع فرهنگی، همزمان با ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت در دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد.
رقابتهای تکواندو گرانداسلم چین فردا دوشنبه با حضور ۶ تکواندوکار کشورمان به پایان می رسد.
در روز پایانی رقابت های گرنداسلم فردا دوشنبه ۱۴ فروردین ماه 6 تکواندوکار کشورمان به دیدار رقبای خود می‌روند.
رسانه‌های محلی منچستر گزارش دادند اریک تن‌هاخ بعد از شکست فاجعه‌بار دیشب مقابل لیورپول امروز از ساعت 7 صبح در مجموعه تمرینی باشگاه حاضر شد تا بررسی فنی این شکست را آغاز کند.
روز پایانی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز برگزار می‌شود.
روز دوم دور نهایی مرحله گروهی امروز با برگزاری چهار دیدار پشت سر گذاشته خواهد شد.
روز پایانی دور دوم مرحله گروهی جام جهانی امروز برگزار خواهد شد که دیدار تیم های پرتغال و اروگوئه را تیم داوری ایران قضاوت خواهد کرد.
برزیل و پرتغال اگر بازی های امروز خود را با پیروزی به پایان برسانند، جشن صعود خواهند گرفت.
ژاپن در صورت پیروزی در بازی امروز می تواند در آستانه رقم زدن یک صعود تاریخی به دور حذفی جام جهانی قرار بگیرد.
در چهارمین روز از بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی دو قهرمان ادوار گذشته نخستین بازی خود را برگزار خواهند کرد.
در سومین روز از بیست و دومین دوره مسابقات فوتبال جام جهانی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این دوره به مصاف یکی از نمایندگان قاره آسیا خواهد رفت.
دومین روز از مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با برگزار دیدار تیم های ایران و انگلیس به هیجان بالایی خواهد رسید.
سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: برپایی غرفه فرهنگی، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر باموضوع استکبارستیزی و معترضین سیاست‌های آمریکا در روز ۱۳ آبان اجرا می شود.
تیم ملی وزنه برداری ایران در آخرین روز مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا چهار نماینده در بخش مردان و یک نماینده در بخش زنان خواهد داشت.
شاید امید اول کشتی ایران در روز دوم محمدرضا گرایی باشد. دارنده مدال طلای جهان و المپیک و ستاره کشتی ایران در دو سال اخیر که حالا برای دومین مدال طلای خود گام بر می‌دارد.
روز نخست از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در باکو با صعود دو نماینده ایران به دیدار پایانی همراه بود. در روز دوم این مسابقات نیز ملی پوشان کشورمان با مبارزه با حریفان خود خواهند پرداخت.
روز نخست از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در باکو با صعود دو نماینده ایران به دیدار پایانی همراه بود. در روز دوم این مسابقات نیز ملی پوشان کشورمان با مبارزه با حریفان خود خواهند پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ