بر اساس نوع مدارس شما می‌توانید مدارس ایرانی که زیرنظر سفارتخانه ایران اداره می‌شود، مدارس خصوصی یا بین‌المللی را انتخاب کنید. یکی از موسسات در مرکز تهران، مدارسی در سه شهر استانبول، آنکارا و ازمیر را پیشنهاد می‌کند. در این شرایط شما ابتدا باید شهر را انتخاب کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به‌عنوان دانش‌آموز تجربی که کنکور خود را داده و امیدی به نتیجه آن ندارد به موسسه مراجعه کردم. من مدرک زبان ندارم و دوست دارم بعد از فراغت از تحصیل به ایران بازگردم. زمانی که به خانم «م» درباره شرایطم گفتم، درباره محدودیت‌های ظرفیت پزشکی در دیگر کشور‌ها توضیح داد: «۳ کشوری که الان به‌خاطر بالا بردن رنکینگ خود، دانشجویان بین‌الملل را جذب می‌کنند، کشور‌های چین و ترکیه و روسیه هستند که الزامی برای داشتن مدرک زبان ندارند.»
بخشی از افت شدید دانش‌آموزان ایرانی در دو دوره اخیر آزمون به فقیرشدن جامعه ایران مربوط است و نمی‌توان همه این افت را به تغییر کتب درسی و کرونا نسبت داد. دلیل اصرار طبقات بالا بر ورود به دانشگاه این است که می‌خواهند بگویند ما اگر در طبقه بالا هستیم، استعداد و شایستگی‌اش را داریم. یکی از کارکرد‌های آموزش این است که شکاف‌های ناشی از «لاتاری تولد» را به حداقل برساند.
بررسی آماری نشان می‌دهد، این روزها اینترنت کمترین کیفیت را دارد و اکثر کاربران را ناراضی کرده و داد بسیاری از صاحبان صنایع و کسب‌وکارها، دانشگاهیان، دانش‌آموزان و دانشجویان، هنرمندان و پژوهشگران را درآورده است. همچنین تقریبا اکثر کاربران ایرانی ناچار شده‌اند از فیلترشکن و وی‌پی‌ان استفاده کنند و در عمل، هزینه ماهانه فیلترشکن نیز به هزینه‌های ارتباطات اینترنتی آن‌ها افزوده شده است.
هافبک ایرانی کایسری اسپور در جمع دانش‌آموزان ترکیه‌ای حضور یافت و برای آن‌ها سخنرانی کرد.
هافبک ایرانی کایسری اسپور در جمع دانش‌آموزان ترکیه‌ای حضور یافت و برای آنها سخنرانی کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تداوم اظهارات مداخله‌جویانه در امور داخلی ایران، گفت که گزارش درباره ماجرای مشکوک مسمومیت دانش‌آموزان دختر ایران را از نزدیک دنبال می‌کند.
عسکرفراشاه خاطرنشان کرد: خیلی از ضعف‌ها و کسالت‌ها در بین دانش‌آموزان و کارمندان به علت عدم به کاربردن همین آموزه طب ایرانی است؛ باید توجه داشت که بهترین صبحانه شامل مربای بالنگ، مربای به، مربای هویچ و مربای پوست پسته برای معده‌هایی سرد یا ضعیف و مربای آلبالو و مربای زرشک برای معد‌های گرم و حریره بادام، شیر‌برنج با کمی دارچین یا زعفران، عسل و شیره انگور است.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون را نیمه اول تیرماه سال 1402 اعلام کرد.
بررسی‌ها و یافته‌های وزارت کشور پس از جلسات فشرده با کارشناسان امنیتی و قضایی و وزارت بهداشت، نشان می‌دهد که بلافاصله پس از گزارش‌ مسمومیت دانش‌آموزان در ۵۲ مدرسه و ۲۵۰ کلاس، نیروهای اورژانس، درمان، آتش‌نشانی و انتظامی در محل حاضر شدند و علاوه بر معاینه دانش آموزان، محیط داخلی و پیرامونی مدرسه را پایش کردند.
بررسی‌ها و یافته‌های وزارت کشور نیز پس از جلسات فشرده با کارشناسان امنیتی و قضایی و وزارت بهداشت نشان می‌دهد که بلافاصله پس از گزارش‌ مسمومیت دانش‌آموزان در ۵۲ مدرسه و ۲۵۰ کلاس، نیروهای اورژانس، درمان، آتش‌نشانی و انتظامی در محل حاضر  و علاوه بر معاینه دانش آموزان، محیط داخلی و پیرامونی مدرسه را مورد پایش قرار دادند. برخی افراد در رابطه با مواد محرک دستگیر شدند و دستگاه‌های مربوطه مشغول تحقیق و بررسی کامل هستند.
مجاهدین گمنام و فداکار ایران و اسلام و امت اسلامی پیش از این با چالش‌ها و پرونده‌ها پیچیده‌ فراوانی مواجه بوده‌اند و با عنایات الهی و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت و با جان فشانی‌های خویش، بر چالش‌ها و موضوعات ضد امنیتی غلبه کرده‌اند و اطمینان دارند که در این مورد نیز با برخورداری از ادعیه‌ ملت شریف ایران، موفق خواهند بود، ان‌شاءالله.
رهبرانقلاب در مراسم روز درختکاری فرمودند: مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند و عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند.
رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) با اشاره به ضرورت آسیب‌شناسی و بررسی پدیده مسمومیت‌های زنجیره‌ای دانش‌آموزان مدارس دخترانه گفت: کسانی که در این پرونده مباشرت یا معاونت داشته‌اند باید ذیل ماده 286 قانون مجازات اسلامی تحت تعقیب قرار گیرند.
وزیر امور خارجه نوشت: واکنش مداخله‌آمیز برخی مقامات غربی به موضوع مسمومیت مشکوک دانش‌آموزان عزیز دختر ایرانی، تداوم جنگ ترکیبی دشمن است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: واکنش مداخله‌آمیز برخی مقامات غربی به موضوع مسمومیت مشکوک دانش‌آموزان عزیز دختر ایرانی، تداوم جنگ ترکیبی دشمن است.
مقامات آمریکایی در تداوم مداخله جویی در امور داخلی ایران، این بار موضوع مسمومیت دانش‌آموزان دختر را مستمسکی برای دور جدید دخالت در امور ایران به بهانه حمایت از دختران ایرانی یافته‌اند و با ابراز نگرانی، خواستار تحقیقات در این زمینه شده‌اند.
آیا واقعا اگر شهروند ایرانی غیرمتشرع باشد یا حتی اگر به قانون اساسی باور نداشته باشد باید از حق استخدام‌شدن در دوایر دولتی محروم شود؟ طرفه آنکه مدیرکل گزینش آموزش و پرورش اعلام می‌کند که «حق داوطلب را مدنظر داریم تا عدالت برای او برقرار شود؛ از سوی دیگر حق نظام که همان دانش‌آموزان هستند بسیار مهم است به همین دلیل یکی از ویژگی‌های مهم گزینشگر این است که سهلگیر یا سختگیر نباشد. افراط و تفریط هر دو آسیب‌زا است» و بدین‌ترتیب هیات گزینش جانشین نظام می‌شود که حق نظام و دانش‌آموزان را استیفا کند.
نمایندگان مردم در مجلس، با بررسی مجدد «طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران» ایرادات شورای نگهبان به این طرح را برطرف و در ادامه عملکرد دولت در منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها را بررسی کردند.
یوسف نوری در خصوص تحصیل دانش آموزان ایرانی در مدارس وابسته به سفارتخانه‌های خارجی، گفت: ما به این مدارس اصلا مجوزی نداده ایم، مدارس سفارتخانه‌ها در ایران باید مختص کارگزاران آن کشور باشد.
دبیر علمی جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا گفت: دانش‌آموزان ایرانی در این مسابقات موفق به کسب ۴ مدال طلا، ۷ مدال نقره و ۲ مدال برنز شدند.
سخنگوی دولت گفت: در نظم نوین جهانی، دانش‌آموزان امروز ما، فردای ‎ایران عزیزمان را روشن‌تر از همیشه خواهند ساخت.
فیاضی، رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش هشدار داده بود که متأسفانه دانش‌آموزان ایرانی به دلیل اغوا به مالباخته تبدیل می‌شوند، زیرا مدارس و دانشگاه‌های ترکیه در مقطع لیسانس هیچ برتری‌ای بر مدارس و دانشگاه‌های ایرانی ندارند، اما تبلیغات مؤسسه مذکور آن‌ها را نهایتا پس از مهاجرت به مالباخته تبدیل می‌کند.
بر اساس آمار‌های اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش تعداد دانش‌آموزان غیرایرانی ثبت‌نام شده در مدارس کشور ایران از سال ۱۳۸۵، با شیبی ثابت رو به افزایش بوده است و به بیش از ۵۰۳ هزار دانش‌آموز اتباع در بیش از ۲۸ هزار مدرسه ایرانی در دوسال اخیر رسیده است.
سازمان دانش آموزی برنامه ویژه‌ای را برای آشنایی دانش‌آموزان کشور با شخصیت‌های ایرانی و اسلامی و مفاخر بومی هر استان دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ