یوسف نوری در خصوص تحصیل دانش آموزان ایرانی در مدارس وابسته به سفارتخانه‌های خارجی، گفت: ما به این مدارس اصلا مجوزی نداده ایم، مدارس سفارتخانه‌ها در ایران باید مختص کارگزاران آن کشور باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر آموزش و پرورش از آغاز صدور نمون‌برگ هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم خبر داد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ارائه کارنامه دانش‌آموزان به شرط پرداخت کمک‌های مردمی خلاف قانون است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: دادن کارنامه دانش‌آموزان به شرط پرداخت کمک‌های مردمی قطعا خلاف قانون است.
گلستان- معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تا پایان نیمه نخست امسال ۲ هزار مدرسه در حال ساخت تکمیل و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از تحویل نامه معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
یک نماینده مجلس در رابطه با دلایل استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی گذشته بیش از یک میلیون نفر دانش آموز از تحصیل باز مانده‌اند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح های زیادی در دست بررسی است و آموزش در روزهای پنج شنبه، در طول دوران تحصیل و تابستان پیش‌بینی شده است‌.
سمنان- وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بازمانده از تحصیل در کشور وجود دارد، گفت: شرایط برای بازگشت این افراد به تحصیل مهیا شده است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان ما نباید تعطیل باشند، چراکه از تحصیل و تربیت مؤثر محروم می‌شوند.
یوسف نوری: درحال حاضر ۴۰ هزار نیروی پرورشی کمبود داریم و برای جذب این نیروها باید برنامه ریزی داشته باشیم. سرانه هر دانش آموز در حوزه پرورشی در طول سال ۴۵ تومان است که این مبلغ بسیار کم است و امکان هر نوع برنامه ریزی را می‎گیرد.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۵۰ درصد معلمان عضو بسیج هستند، گفت: هر دانشجو معلم باید پس از فراغت از تحصیل در 6 ساحت تربیتی دارای ۱۲ مهارت باشد.
نوری با تاکید بر اینکه سابقه دانش‌آموزان فقط تحصیلی نیست، اظهارکرد: در بُعد اخلاقی و اعتقادی، هنری و زیباشناختی و سیاسی و اقتصادی نیز دانش‌آموز دارای سابقه است. باید مسائل و مشکلاتی که وجود دارد را استخراج کنیم؛ و در مورد آن‌ها اولویت‌بندی انجام دهیم.
نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: در ارتباط با بعضی از اقدامات هنجار شکنانه در فضای آموزش و تحصیل، قانون رسیدگی به تخلفات وجود دارد و این قانون حتما رعایت می شود.
اصفهان- معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود ۲ میلیون و یکصد هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی کشور تحصیل می‌کنند.
از وزارت آموزش و پرورش انتظار می‌رود تصور دانش‌آموزان، خانواده‌ها و جامعه از مدرسه را به عنوان مکان امنی برای تحصیل و پرورش استعداد‌ها و خانه دوم مخدوش نکند و از سرمایه اجتماعی اعتماد به نظام آموزشی که در صورت تنزل به سادگی قابل بازگشت نیست، با همه توان حفاظت کند.
شیراز - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از ۱۲۷ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل شناسایی شدند و با حضوری شدن مدارس به کلاس هاس درس بازگشتند.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اعتراضات اخیر و با بیان اینکه دشمنان به دنبال تجزیه ایران هستند و فوت مهسا امینی و حجاب دستاویزی برای رسیدن دشمنان به منابع ایران است، توضیح داد: مهمترین وظیفه و ماموریت معلمان این است که با کمک اولیا برای تحصیل و تربیت دانش آموزان گام‌های موثری بردارند چرا که دشمنان متوجه شده اند ایران در فن آوری اطلاعات علمی، رشد جهانی داشته و می‌خواهند کاری کنند که دانش آموزان از مسیر تحصیل منحرف شوند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۶۴ هزار بازمانده از تحصیل با تلاش‌های صورت گرفته به مدرسه بازگشتند و مدارس کانکسی تا پایان سال جمع آوری می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کلاس‌های درس آماده شده‌اند گفت: به نظر می‌رسد کمبود فضای آموزشی نداشته باشیم، اما خب همچنان در بین همین مدارس موجود مدرسه کانکسی و فضای نیازمند مقاوم‌سازی و بازسازی هم داریم، اما در مجموع تمهیدات به گونه‌ای فراهم شده است که ابتدای سال تحصیلی مشکل فضای دانش‌آموزی نداشته باشیم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی، نیروهای جهادی، نهضت نوشت‌افزار راه‌اندازی کرده‌اند و خیرین نیز در این خصوص همکاری دارند.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مهاجرت به شهرها و مهاجرت اتباع، تعداد دانش‌آموزان در حاشیه شهرها را افزایش داده است، گفت: سال تحصیلی را با ۱۶ میلیون دانش آموز شروع خواهیم کرد.
وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید ۳ میلیون نفر دانش‌آموز مناطق کم‌برخوردار هفته ای دو روز تغذیه رایگان می‌‎شوند، گفت: هم‌اکنون در کشور ۵۴۰ هزار معلم بسیجی داریم.
وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید ۳ میلیون نفر دانش‌آموز مناطق کم‌برخوردار هفته ای دو روز تغذیه رایگان می‌‎شوند، گفت: هم‌اکنون در کشور ۵۴۰ هزار معلم بسیجی داریم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: نباید هیچ دانش‌آموز واجد شرایطی به دلیل عدم برخورداری در پرداخت شهریه از تحصیل در مدارس استعدادهای درخشان باز بماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ