هافبک ایرانی کایسری اسپور در جمع دانش‌آموزان ترکیه‌ای حضور یافت و برای آن‌ها سخنرانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
وانت آمریکایی و چهره‌ی آمریکایی! ظاهر درشت و جلو پنجره غول پیکر این خودرو، اولین مواردی هستند که ذهن شما را درگیر می‌کنند. در این پیکاپ با چهار تریم متفاوت رو به رو هستیم که تمام آن‌ها به کیت ارتفاع و سیستم تعلیق آفرودی مجهز شده‌اند.
ستاره ایرانی پورتو آماده انجام دومین بازی فصل مقابل فارنسی است.
مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) با سخنرانی آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب و با حضور حسن روحانی برگزار شد.
مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور سران نظام در حرم امام راحل برگزار شد.
محمود احمدی‌نژاد بعد از اتفاقات سال گذشته، حضور رسانه‌ای نداشته است صبح امروز در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی حضور یافت.
محمود احمدی‌نژاد بعد از اتفاقات سال گذشته، حضور رسانه‌ای نداشته است صبح امروز در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی حضور یافت.
هافبک ایرانی کایسری اسپور در جمع دانش‌آموزان ترکیه‌ای حضور یافت و برای آنها سخنرانی کرد.
سرخیو بوسکتس در آخرین بازی خود برای بارسا در نوکمپ یک سخنرانی پر احساس با هواداران داشت.
الهام چرخنده در مراسم تشییع پیکر سه شهید حادثه تروریستی سراوان در مشهد مقدس حضور داشت و به سخنرانی پرداخت. مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی سراوان با حضور جمع کثیری از مردم مشهد مقدس و فرماندهان نظامی و انتظامی به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.
سلمان رشدی، نویسنده آیات شیطانی امروز برای اولین بار بعد از حمله‌ای که علیه او انجام شد با نشریه نیویورکر مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه گفته به دلیل آنکه بعضی از انگشت‌هایش فاقد حس هستند هنوز خیلی قادر به نوشتن نیست. سلمان رشدی طبق تصویر منتشرشده یک چشم خود را هم از دست داده است. این نویسنده و مقاله‌نویس ۷۵ ساله بریتانیایی-آمریکایی متولد هند که حکم ارتداد او سال‌ها پیش و در پی انتشار کتاب «آیات شیطانی» ازسوی امام خمینی (ره) صادر و از آن پس تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی کرد، حین سخنرانی در نیویورک در تاریخ ۱۲ آگوست با ضربات چاقو از ناحیه گردن و نیم‌تنه مورد حمله قرار گرفت.
سلمان رشدی، نویسنده مرتد آیات شیطانی امروز برای اولین بار بعد از حمله‌ای که علیه او انجام شد با نشریه نیویورکر مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه گفته به دلیل آنکه بعضی از انگشت‌هایش فاقد حس هستند هنوز خیلی قادر به نوشتن نیست. سلمان رشدی طبق تصویر منتشرشده یک چشم خود را هم از دست داده است. این نویسنده و مقاله‌نویس ۷۵ ساله بریتانیایی-آمریکایی متولد هند که حکم ارتداد او سال‌ها پیش و در پی انتشار کتاب «آیات شیطانی» ازسوی امام خمینی (ره) صادر و از آن پس تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی کرد، حین سخنرانی در نیویورک در تاریخ ۱۲ آگوست با ضربات چاقو از ناحیه گردن و نیم‌تنه مورد حمله قرار گرفت.
در محل سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار جمعی از بانوان منتخب کشور که صبح امروز برگزار شد، حدیثی از امام صادق (علیه السلام) نصب شده است.
رئیسی نیز در سخنانی با قدردانی از تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در مسیر اماده سازی برای آوردگاه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، برای ملی‌پوشان فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت کرد.
رئیسی نیز در سخنانی با قدردانی از تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در مسیر اماده سازی برای آوردگاه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، برای ملی‌پوشان فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت کرد.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در نشست مجمع سازمان ملل متحد در نیویورک، یونان را متهم به برخورد نامناسب با پناهجویان و مهاجران در دریای اژه نمود. وی تاکید کرد که یونان با غرق کردن قایق‌های حامل پناهجویان دریای اژه را به گورستان پناهجویان مبدل می‌کند. اردوغان در جریان سخنرانی عکسی از اجساد کودکان جان باخته در دریای اژه نشان داد که گارد ساحلی یونان، قایق آنان را در آب غرق کرد.
شبکه «المنار» در گزارشی اعلام کرد که رئیس‌جمهور ایران عکس شهید حاج قاسم سلیمانی را در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک بالا برد.
یک عکاس خبری از یک دیپلمات اهل لیبریا که در حال بازی با موبایل خود در حین سخنرانی رهبران جهان در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل است تصاویری ثبت کرده است.
امروز وعده خدمت مادام‌العمر را به همه می‌دهم. او سخنرانی خود را در حالی که قاب عکس ملکه روی میزش بود، در مقابل دوربین‌های تلویزیون انجام داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ