سازمان دانش آموزی برنامه ویژه‌ای را برای آشنایی دانش‌آموزان کشور با شخصیت‌های ایرانی و اسلامی و مفاخر بومی هر استان دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه استقرار موشک های برخوردار از فناوری هوش مصنوعی و افزایش برد آشکارسازی سامانه های جنگ الکترونیک را از شگفتی سازهای برنامه الحاق جدید این نیرو دانست.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه استقرار موشک های برخوردار از فناوری هوش مصنوعی و افزایش برد آشکارسازی سامانه های جنگ الکترونیک را از شگفتی سازهای برنامه الحاق جدید این نیرو دانست.
آندره‌آ آناستازی به عنوان سرمربی جدید تیم پیاچنزا منصوب شد.
محققان دانشکده مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی دانشگاه تهران، تغییرات تالاب‌ها و پهنه‌های آبی ایران را با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای مشخص کردند.
آندره‌آ آناستازی رسما از هدایت باشگاه پروجا برکنار شد.
شهرداری منطقه ۱۳ اقدامات سال ۱۴۰۱ این منطقه را تشریح کرد و گفت: ایمن سازی شبکه معابر، آشکارسازی گذرگاه ها و علایم ترافیکی، اصلاحات هندسی، علت اصلی کاهش میزان تصادفات منجر به فوت است.
آندره‌آ آناستازی، سرمربی تیم پروجا ایتالیا در آستانه خروج از باشگاه و حضور در مودنا قرار گرفته است.
هیات داوران سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر  متشکل از: هادی آرزم، علی رحیمیان، هوشنگ جاوید، رضا مهدوی، بهزاد عبدی، مجیدی اخشابی، اولگا خومووا(رئیس کنسرواتور سنت پترزبورگ)، آنتوان تننوف (آهنگساز و رئیس اتحادیه آهنگسازان روسیه) است. در بخش آهنگسازی موسیقی بی کلام دیپلم افتخار به محمد علی نجف پور برای آلبوم «اوراد» رسید. در بخش خوانندگی موسیقی دستگاهی، دیپلم افتخار را  سید محسن حسینی برای آلبوم «جز عشق ندارم هنری»دریافت کرد. در بخش آهنگسازی موسیقی معاصر و ارکسترال ایرانی بی‌کلام امیر حسین سمیعی برای آلبوم «اروند» جایزه باربد را از آن خود کرد. دیپلم افتخار خوانندگی موسیقی پاپ و تلفیق به غلامرضا صنعتگر و عارف علیزاده برای آلبوم «تهران جان» و جازه باربد به وهاب ابراهیمی برای آلبوم «باید ستاره شد» رسید.
وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود ۲۰۰ نقطه را از طریق آشکارسازی نقاط یا بهبود مهندسی تا پایان سال و حتی روزهای ابتدایی سال آینده رفع خطر می‌کنیم.
کادر فنی پیکان در جریان مسابقات جام باشگاه‌های جهان با آندره‌آ آناستازی دیدار کردند.
تک‌آهنگ «اکسیژن هشت» به آهنگسازی ژان میشل ژار هنرمند جهانی اهل فرانسه بی‌شک یکی از ماندگارترین خاطرات موسیقایی فوتبال دوستان ایرانی در روزهای منتهی به رویدادهای مهم این ورزش است.
شهردار منطقه ۹ از ایمن‌سازی و آشکارسازی گذرگاه‌های عرضی عابر پیاده در معابر غربی پایتخت به‌منظور پیشگیری از وقوع تصادفات وسایل نقلیه با عابران پیاده خبر داد.
آندره‌آ آناستازی مربی سرشناس ایتالیایی تیم والیبال پروجا صدرنشین سوپرلیگ ایتالیا با خبرنگار ما به گفتگو پرداخت.
ویژگی‌های تجهیزات ناو رزمی موشک‌انداز شهید سلیمانی در حوزه اشراف اطلاعاتی و شناسایی و پایش اهداف و ترددهای سطحی زیرسطحی و هوایی مجهز به پیشرفته‌ترین سامانه‌ کشف و آشکارسازی شنود راداری است.
با توجه به این‌که آثار برگزیده آهنگسازی و اجرا خواهند شد، آثار ارسالی باید در چارچوب قوانین و شرایط عرفی و فرهنگی جامعه باشد. هر ترانه‌سرا می‌تواند حداکثر دو اثر در هر شاخه ارسال کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ