بررسی آماری نشان می‌دهد، این روزها اینترنت کمترین کیفیت را دارد و اکثر کاربران را ناراضی کرده و داد بسیاری از صاحبان صنایع و کسب‌وکارها، دانشگاهیان، دانش‌آموزان و دانشجویان، هنرمندان و پژوهشگران را درآورده است. همچنین تقریبا اکثر کاربران ایرانی ناچار شده‌اند از فیلترشکن و وی‌پی‌ان استفاده کنند و در عمل، هزینه ماهانه فیلترشکن نیز به هزینه‌های ارتباطات اینترنتی آن‌ها افزوده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استوری عجیبِ ابراهیم شکوری سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و همزمان معاون باشگاه دولتی پیکان درمورد نظرخواهی از مردم درباره بوتاکس پیشانی‌اش خبرساز شد
۲۳ مرداد ۱۳۵۰ بحرین به عنوان چهاردهمین استان ایران با دسیسه انگلیس و برگزاری نظرخواهی نمایشی از ایران جدا شد.
مقدم‌فر گفت: جریان‌های سیاسی که سرمایه‌های اجتماعی خود را از دست داده‌اند، امروز با بحران هواداران معترض روبه‌رو هستند و بیش از آنکه به‌دنبال رقابت باشند که در آن خواهی نخواهی پیروزی و شکست وجود دارد به‌دنبال ایجاد یک بازی دو سر برد برای خود و دو سر باخت برای نظام یعنی «کاهش مشارکت» هستند.
باشگاه پاری‌سن‎ژرمن کیلیان امباپه را تهدید کرده اگر قراردادش را تمدید نکند در فصل جدید حتی یک دقیقه هم بازی نخواهد کرد.
پیش‌نویس لایحه اصلاح موادی از قانون کار برای نظرخواهی مجدد از شرکای اجتماعی به شورای عالی کار بازگردانده شد.
محسنی اژه‌ای در جمع قضات دیوان عالی کشور حاضر شد تا نظرات آنان را در خصوص انتصاب رئیس دیوان عالی و دادستان کل کشور دریافت کند.
تجدید نظرخواهی رئیس سابق فدراسیون فوتبال برای انتخابات اخیر این فدراسیون رد شد.
نتایج نظرخواهی نظارتی در باشگاه بارسلونا نشان می دهد که اعضای باشگاه رضایت خوبی از عملکرد مدیریت دارند.
دومین نگرخواهی فرارو از مخاطبان خود به این موضوع اختصاص دارد که آینده بازار بورس به چه سمتی پیش خواهد رفت؟ هدف این است که رویکرد عمومی نسبت به آینده این بازار بیان و بازتاب داده شود
کارمندان و افرادی که خود با موضوع تغییر ساعت کاری به ۶ صبح مواجه شده‌اند، بهتر و دقیق‌تر می‌توانند مزایا و معایب طرح حاضر را بیان کنند. از همین جهت، افراد درگیری با این موضوع می‌توانند نظرات خود را با فرارو در میان بگذارند:
تنها راه قانونی جدایی بحرین از ایران برگزاری رفراندوم در سرتاسر کشور ایران و پذیرش این جدایی از سوی اکثریت ملت ایران بود که هرگز محقق نشد. نظرخواهی صورت‌گرفته توسط سازمان ملل نیز از حداقل موازین حقوقی بی‌بهره بود و به‌جای برگزاری یک رای‌گیری و رفراندوم از کل اهالی بحرین که در آن برهه تاریخی جمعیت اندکی نیز بود به نظرخواهی از تعداد محدود و دست‌چین‌شده‌ای از شیوخ عرب بسنده کرد.
اگر از مسیر سابق و بدون نظرخواهی از کمیته فنی سرمربی تیم ملی انتخاب شود، بازهمان آش و همان کاسه قبلی است
وبسایت روزنامه مارکا در جدیدترین نظرخواهی خود از مخاطبان خواسته تا میزان تنفر و علاقه خود از چند باشگاه مشهور جهان را اعلام کنند.
کمیته استیناف در پی تجدید نظرخواهی استقلال در مورد آرا محرومیت و جریمه نقدی ساپینتو برای دیدار با مس و پیکان رای صادره کرده اما جالب اینکه این رای در سایت فدراسیون اطلاع رسانی نمی شود!
در جریان بازی نساجی – استقلال که با حضور پر شور تماشاگران مازنی در استادیوم شهید وطنی همراه بود، یاد و خاطره نادر دست نشان فقید یک بار دیگر گرامی داشته شد.
مشهورترین ترانه فوتبال جهانی چگونه به فوتبال گره خورد؟ این موضوع گزارش خواندنی ورزش سه است.
معاون اول قوه قضاییه گفت: تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری ناظر به مرحله تحقیقات مقدماتی جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی و همچنین جرایم سازمان یافته‌ای که دارای مجازات شدید مانند اعدام یا مجازات تعزیری درجه سه و بالاتر است.
نام کریم بنزما در لیست تیم ملی فرانسه برای دیدار پایانی جام جهانی مقابل فرانسه قرار دارد.
ارسلان بیرون از تیم بود و قهرمان تیم شد. این فوتبال است. نباید خسته شوی. این پیام من برای همه بازیکنان است. اگر تسلیم شوی، انتخابی برای سرمربی نخواهی بود. ارسلان کار کرد و او را به تیم برگرداندم.
مجلس طرحی را از مجلسِ گذشته در دستور کار خود قرار داده است و تصویب شده بود و با دولت مکاتبه و نظرخواهی صورت گرفت که نظر دولت چیست بنابراین یک روال در طرح‌های جاری مجلس است و دولت اظهار نظر می‌کند که نظرش نسبت به کلیات موافق یا مخالف است.
سرپرست معاونت راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از انتشار فراخوان نظرخواهی تخصصی از ذینفعان در مورد مقررات عمده‌فروشی فیبرنوری خبر داد.
از زمانی که به تیم آمدم ، من به دنبال این بازیکن بودم و چون محبی بازیکن آزاد نبود، هم باشگاه می‌جنگید و هم من خیلی صبوری کردم روی این بحث.
کاهش دید و کیفیت هوای تهران تا فردا
در آستانه آغاز به کار دولت سیزدهم و همزمان با روزهای بررسی فهرست وزرای پیشنهادی از سوی حجت‌الاسلام رئیسی برای تشکیل هیأت دولت، از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خبرگزاری مهر در قالب سلسله گزارش‌هایی به انعکاس دیدگاه فعالان حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر پرداخت تا در قالب نظرخواهی مستقیم از صاحب‌نظران این حوزه به تبیین بخشی از اولویت‌های اجرایی وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی بپردازیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ