وزیر امور خارجه نوشت: واکنش مداخله‌آمیز برخی مقامات غربی به موضوع مسمومیت مشکوک دانش‌آموزان عزیز دختر ایرانی، تداوم جنگ ترکیبی دشمن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین امیر عبداللهیان در گفتگوی تلفنی با وانگ‌ایی انتصاب مجدد وی به وزیری امور خارجه جمهوری خلق چین را تبریک گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان و نایب قهرمانی تیم ملی بسکتبال در رقابت‌های آسیایی را تبریک گفت.
امیر عبداللهیان گفت: جمهوری اسلامی ایران نیز از آقای محمد بن‌سلمان دعوت کرد که امروز ایشان گفتند این دعوت را پذیرفتم و برنامه‌ریزی می‌کنم که در زمان مناسب به ایران سفر کنم.
دقایقی پیش، وزیر امور خارجه کشورمان شهر جده عربستان را به مقصد تهران ترک کرد.
وزیر خارجه کشورمان بهره‌مندی ایران و ونزوئلا از منابع سرشار انرژی، ظرفیت‌های مکمل و مشترک اقتصادی و تجاری و وجود اراده‌ی جدی را ضامن اجرای توافق راهبردی ۲۰‌ساله و تحقق عملی منافع دو ملت دانست.
نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی جهت مسائل حوزه انتخابیه ،پی‌گیری حق آبه ایران از افغانستان و افزایش روند مهارجرت در سیستان و بلوچستان با وزیر امور خارجه دیدار کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با زیاد نخاله بر ضرورت اتحاد گروه‌های فلسطینی و همچنین وحدت نظر و انسجام دولت‌ها و ملت‌های مسلمان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد.
رییس دفتر سیاسی حماس، بر عزم جدی گروه‌ها و ملت فلسطین برای تداوم مقاومت در برابر تجاوزات رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با زیاد نخاله تحولات جاری در صحنه فلسطین، وحدت صفوف فلسطینی و همبستگی جهانی با ملت فلسطین در ماه مبارک رمضان امسال را سرمایه مهمی دانست.
وزیر خارجه کشورمان در بدو ورود به فرودگاه آنکارا گفت: برای ابراز همدردی با ملت و دولت ترکیه در زلزله به این کشور آمده‌ایم. به مناطق زلزله زده می‌رویم.
وزیر امور خارجه کشورمان به منظور ابراز همبستگی و همدردی با دولت و ملت ترکیه به مناسبت حادثه زلزله اخیر و گفتگو با وزیر امور خارجه این کشور شامگاه امروز (سه‌شنبه) عازم آنکارا شد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ملت ایران بارها اثبات کرده است که ایران سرزمین کودتای مخملی نیست.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، میزبانی موفق بازی های فوتبال جام جهانی را به دولت و ملت قطر تبریک گفت.
وزیر امور خارجه اسپانیا نیز در این گفت و گوی تلفنی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شیراز و ابراز همدردی ملت و دولت اسپانیا با ملت و دولت ایران، بر ضرورت گفتگو تاکید کرد.
رئیس دستگاه دیپلماسی همچنین تأکید کرد: کاملا متعهد به تامین حقوق ملت ایران هستیم.
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیامی به همتای الجزایری خود، فرا رسیدن شصت و هشتمین سالگرد آغاز انقلاب رهایی بخش جمهوری دموکراتیک مردمی الجزایر را به وی، دولت و ملت بزرگ الجزایر تبریک گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیامی‌ به وزیر امور خارجه و معاون نخست ‏وزیر قزاقستان، سالگرد استقلال و روز جمهوری قزاقستان را به وی، دولت و ملت این کشور تبریک گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیامی‌ به وزیر امور خارجه و معاون نخست ‏وزیر قزاقستان، سالگرد استقلال و روز جمهوری قزاقستان را به وی، دولت و ملت این کشور تبریک گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیامی‌ به وزیر امور خارجه و معاون نخست ‏وزیر قزاقستان، سالگرد استقلال و روز جمهوری قزاقستان را به وی، دولت و ملت این کشور تبریک گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیامی‌به وزیر امور خارجه و معاون نخست ‏وزیر قزاقستان، سالگرد استقلال و روز جمهوری قزاقستان را به وی، دولت و ملت قزاقستان تبریک گفت.
وزیر امور خارجه ضمن تقدیر از مواضع مثبت و سازنده دولت و ملت تونس در حمایت از مردم فلسطین، گفت: هیچ محدودیتی در توسعه روابط جمهوری اسلامی ایران و تونس وجود ندارد.
امیرعبداللهیان در دیدار با لاوروف گفت: خرسندم روابط دو کشور در مسیر درست خودش قرار دارد. ما بر آنچه که بر منافع دو ملت و دو کشور تأکید و تمرکز دارد، تمرکز داریم.
وزیر امور خارجه در موضوع حقابه ایران از هیرمند و ارس تاکید کرد: حتی از یک قطره از سهم ملت ایران از حقابه‌های تاریخی و مرزی نخواهیم گذشت.
وزیر امور خارجه با تأکید بر موضوع حقابه ایران از هیرمند و ارس گفت: حتی از یک قطره از سهم ملت ایران از حقابه‌های تاریخی و مرزی نخواهیم گذشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ