آخرین بازی شب سوم رقابت‌های جام جهانی را دو تیم فرانسه و استرالیا برگزار خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صالحی گفت: کلام آخر که به نظر بنده امر مهمی است و آن اینکه ما در دوران و عصر روایت گری (narration) و تصویرسازی (image building) قرار گرفته‌ایم. هر کشوری که بتواند با زبان قابل فهم و قابل هضم و لین برای نسل پرسشگر امروز روایت خودش را از آینده مطلوب جهان و چگونگی شکل گیری آن و تصویری منطقی و قابل پذیرش از مسؤلیت پذیری خودش در ارتباط با ملتش و جامعه جهانی ارائه کند یقینا گوی سبقت را برده است و بالطبع جایگاهی درخور و نقش آفرین در عرصه جهانی خواهد یافت.
معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: به زودی عملیات اجرایی ۷۰۰ کیلومتر راه آهن در کشور آغاز می‌شود.
موشک غول پیکر جدید اسپیس ایکس دقایقی پس از حرکت در اولین پرواز آزمایشی خود منفجر شد و در خلیج مکزیک سقوط کرد.
روز چهارشنبه، 16 فروردین ماه، آغاز مسیر سخت و طولانی دختران ایرانی در مسیر صعود به المپیک پاریس خواهد بود.
شمشیربازی اسلحه سابر برای چهارمین حضور متوالی در بازی‌های المپیک و کسب سهمیه لازم برای آن باید از سال آینده در میادین مورد تایید فدراسیون جهانی شرکت کند؛ جام جهانی اسپانیا اولین رویداد است.
شمشیربازی اسلحه سابر برای چهارمین حضور متوالی در بازی‌های المپیک و کسب سهمیه لازم برای آن باید از سال آینده در میادین مورد تایید فدراسیون جهانی شرکت کند؛ جام جهانی اسپانیا اولین رویداد است.
تیم فوتبال فولاد خوزستان که تنها نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیاست، از امروز تمریناتش را در دوحه قطر پیگیری خواهد کرد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز فعالیت سامانه سرد بارشی در مناطق جنوب و غرب استان طی امروز و فراگیر شدن آن در سراسر اصفهان در روز سه‌شنبه خبر داد.‌
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز فعالیت سامانه سرد بارشی در مناطق جنوب و غرب استان طی امروز و فراگیر شدن آن در سراسر اصفهان در روز سه‌شنبه خبر داد.‌
وزیر راه و شهرسازی از توافق با چهاربانک برای تسریع در ارایه تسهیلات اجرای قانون جهش تولید مسکن خبر داد و گفت: فرآیند واگذاری واحدهای مسکونی مهر و نهضت ملی از ماه آتی به متقاضیان آغاز می‌شود.
مشهد ـ با حضور دستگاههای امدادی و خدمات رسان طرح ترافیک زمستانی پلیس راه در جاده‌های خراسان رضوی آغاز و تا ۲۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت.
شهردار منطقه ۹ تهران از آغاز عملیات اصلاح هندسی به متراژ ۴۵۰ مترمربع در ۳ راه آذری واقع در بلوار ۴۵ متری زرند شرقی خبر داد.
سخنگوی دولت درباره زمان معرفی وزیر جدید راه و شهرسازی گفت: مجلس شورای اسلامی در تعطیلات هفتگی است و به محض آغاز به کار مجلس، وزیر جدید پیشنهادی معرفی می‌شود.
پیرو برگزاری جلسات کارشناسی با موضوع راه اندازی آسانسورهای ساخته شده در خطوط ۶ و ۷ شبکه مترو آسانسور ایستگاه مهدیه در خط ۷ راه اندازی شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تمرینات ویژه ای را برای بازیکنان رده امید در آخرین روزهای ارزیابی فنی داخلی برگزار کرد؛ نفراتی که قرار است در پایان جام جهانی نسل بعدی فوتبال ایران را شکل بدهند.
عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان پس از کسب سهمیه المپیک گفت: راه من تازه آغاز شده و امیدوارم بتوانم به خوبی تمرین کنم و رکورد خود را تا المپیک پاریس ارتقا دهم.
وزیر راه و شهرسازی در نشست با معاون اجرایی رئیس‌جمهور از آغاز به تکمیل کریدورهای ریلی در یک ماه آینده خبر داد.
به موجب تلاش‌های صورت گرفته و اخذ تاییدیه از اداره استاندارد استان تهران، برخی آسانسورهای نصب شده در ایستگاه‌های شبکه مترو پایتخت بزودی راه اندازی خواهند شد.
ریکاردو ساپینتو در آغاز راه لیگ بیست و دوم روزهای دشواری را در تیمی کخ مدافع عنوان قهرمانی است سپری می‌کند.
محسن رضایی گفت: یکپارچگی حکمرانی اقتصاد ملی در کشور فعلا از درون دولت آغاز شده است و باید بین مجلس و قوه قضائیه نیز شکل بگیرد تا این یکپارچگی اقتصادی در کل کشور ایجاد شود.
محسن رضایی گفت: یکپارچگی حکمرانی اقتصاد ملی در کشور فعلا از درون دولت آغاز شده است و باید بین مجلس و قوه قضائیه نیز شکل گیرد تا این یکپارچگی اقتصادی در کل کشور ایجاد شود.
الیگودرز- معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی قطعه دوم راه اصلی الیگودرز - مسجد سلیمان خبر داد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تسریع در ساخت و ساز نهضت ملی مسکن استان تهران و شروع واگذاری‌های جدید به کارگزاران خبر داد.
علت تاخیر در اعلام تعطیلی مدارس در تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ