سخنگوی دولت درباره زمان معرفی وزیر جدید راه و شهرسازی گفت: مجلس شورای اسلامی در تعطیلات هفتگی است و به محض آغاز به کار مجلس، وزیر جدید پیشنهادی معرفی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر راه و شهرسازی گفت: واحدهای مسکونی در شهرک‌ها و شهرهای جدید با مشارکت انبوه‌سازان احداث می‌شود و یک میلیون و ۵۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در حال ساخت است.
اهواز - وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی، مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان خوزستان را منصوب کرد.
آستارا- وزیر راه و شهرسازی گفت: پایانه جدید مرزی آستارا طی چهار ماره آینده راه اندازی می شود.
رباط کریم- معاون وزیر راه و شهرسازی از تامین ۱۵ هزار هکتار زمین در شهرهای جدید برای ساخت مسکن خبر داد.
پردیس- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای دولت جدید تاکنون ۳۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید تحویل شده و ۲۰ هزار واحد دیگر تا پایان سال به مردم تحویل خواهد شد.
اصفهان- وزیر راه و شهرسازی از موافقت با ایجاد سه شهرک و یک شهر جدید در استان اصفهان خبرداد.
وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: مدل‌های جدید مالی در قرارگاه مسکن با تعیین ۵۰ نقطه برای مشارکت با سرمایه گذاران آماده سازی و شروع می شود.
مشاور وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن گفت: کل حاکمیت باید کلان‌پروژه مسکن را حمایت کند. همچنین ابعاد این کلان پروژه و تفاوت‌های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن بایستی برای مردم روشن شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نخستین پروژه نهضت ملی مسکن به تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی که خرداد سال گذشته ساخت آنها آغاز شد در خرداد امسال افتتاح می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی با تبریک سال ۱۴۰۲ تقویت بخش خصوصی و سرمایه گذاران به تکمیل کریدورهای حمل ونقل، توسعه اقتصاد دریامحور و نوسازی ناوگان را اولویت‌های وزارت راه در سال جدید دانست.
بندرعباس - وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه طرح‌های در دستورکار این وزارتخانه با محوریت کریدور ساحلی جنوب کشور اجرایی می‌شود، گفت: در این زمینه می‌توان به احداث شهرها و بندرهای جدید در ن
وزیر راه و شهرسازی در شورای هماهنگی مدیران این وزارتخانه در فرودگاه مشهدگفت : باید مرتب به فکر ابتکار در خدمت رسانی‌های جدید، نوین و فناورانه بود.
سرپرست بانک مسکن از مذاکرات وزیر راه و شهرسازی با بانک‌های بزرگ از جمله تجارت، ملی و سپه برای مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد
وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه مجموعه دولت پیشنهادهای نمایندگان مجلس را برای تامین منابع مالی اجرای طرح‌های مسکن بررسی می‌کند بر اصلاح قانون شهرهای جدید تاکید کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی از ایجاد ۹ اسکله جدید در بنادر مسافری و آمادگی سازمان بنادر برای جذب نیروی متخصص بومی در صنعت دریانوردی خبر داد.
دومین مرحله از تعهد شرکت عمران شهرهای جدید برای ساخت مسکن در شهرهای جدید به تعداد ۱۰۰ هزار واحد در ۱۳ شهر با دستور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.
وزیر راه و شهرسازی در مورد ارائه مشوق‌های جدید برای نوسازی بافت‌های فرسوده توضیحاتی ارائه کرد.
وزیر راه و شهرسازی در حکم معاون جدید مسکن این وزارت خانه، سمت قائم مقامی خود در امور مسکن را هم محول کرده است.
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پرونده مسکن تا سال آینده به دستور رییس جمهور و تاکید وزیر راه و شهرسازی باید بسته شود.
وزیر راه و شهرسازی طی حکمی هادی عباسی اصل را به سمت معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و قائم مقام خود در نهضت ملی مسکن منصوب کرد.
با حکم وزیر راه و شهرسازی هادی عباسی جایگزین محمود محمودزاده در معاونت مسکن و ساختمان این وزارت‌خانه شد.
مراسم اعطای احکام اعضای نهمین دوره شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.
مشاور وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: نرخ‌های جدید عوارض آزادراه‌های کشور به منظور بررسی بیشتر در این خصوص تعلیق و تردد در آزادراه‌های کشور با نرخ‌های گذشته خواهد بود.
وزیر راه و شهرسازی نرخ جدید عوارض آزادراه های مشارکتی را ابلاغ کرد که بر اساس آن آزادراه تهران شمال برای روزهای عادی ۹۴ و تعطیل ۱۳۴ هزار تومان از امروز از خودروهای عبوری اخذ می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ