به موجب تلاش‌های صورت گرفته و اخذ تاییدیه از اداره استاندارد استان تهران، برخی آسانسورهای نصب شده در ایستگاه‌های شبکه مترو پایتخت بزودی راه اندازی خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیرآموزش و پرورش گفت: نیمه دوم امسال برنامه صدور مجوزهای جدید برای کودکستان‌ها آغاز می‌شود.
طبق اطلاع رسانی شرکت تپسی در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲، محصول جدید خود را با عنوان سرویس مدرسه راه اندازی خواهد کرد.
کمیته ملی شبکه تحقیقات سرطان در کشور به منظور هدفمند ساختن مراکز تحقیقاتی و یکپارچه سازی مطالعات حوزه سرطان فعالیت خود را در معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت آغاز کرد.
عربستان یک طبقه هتل اسپیناس در تهران را برای طولانی مدت رزرو کرده است. دیپلمات‌های عربستان سعودی که از مدتی قبل به تهران آمده‌اند در این هتل مستقر شده و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند؛ بنابراین تا زمان تعیین تکلیف ساختمان سفارت عربستان سعودی در تهران، سفارت به طور موقت در این هتل باقی خواهد ماند.
توضیحات عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در خصوص راه اندازی فیبر نوری در شهرها را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مشاور مسکن وزیر راه و شهرسازی از راه اندازی پویش صاحبخانه خوب و بنگاه معاملات امین و آغاز فعالیت گشت‌های شناسایی خانه های خالی از امروز در تهران و پردیس خبر داد.
متا دیروز خدمات اشتراک خود را در ایالات متحده راه اندازی کرد که به کاربران فیس‌بوک و اینستاگرام اجازه می‌دهد تا برای تأیید اعتبار به همان روشی که در توئیتر متداول است، پول پرداخت کنند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت:فرمانده کل فراجا موضوع پاسخگویی را بیان کرد و فرماندهی تهران بزرگ اقدام به راه اندازی مرکز فوریت ۱۹۷ کرده است.
معاون دفتر ترانزیت و پایانه های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: از روز سه شنبه فاز نخست استقرار سامانه نوبت دهی در پایانه بار شهرستان آستارا راه اندازی شده است.
به گفته منابع آگاه، توئیتر مشغول توسعه گزینه پرداخت پول است و از هم اکنون فرایند دریافت مجوزهای رگولاتوری را آغاز کرده است.
وزیر اطلاعات گفت: برای افزایش سرعت دانلود بازی‌ها، افزایش سرعت خود بازی ها و کاهش پینگ سامانه ای به نام سامانه رادار گیم راه اندازی شده است.
کارگروه خدمات فنی ایستگاهی راه‌آهن تهران همزمان با آغاز فصل زمستان راه اندازی شد.
شورای تجاری ایران و روسیه با هدف رفع موانع همکاری‌های صنعتی و تجاری میان طرف‌های ایرانی و روس آغاز به کار می کند.
پایتخت کره جنوبی اولین مسیر اتوبوس خودران خود را روز جمعه راه اندازی کرد.
پیرو برگزاری جلسات کارشناسی با موضوع راه اندازی آسانسورهای ساخته شده در خطوط ۶ و ۷ شبکه مترو آسانسور ایستگاه مهدیه در خط ۷ راه اندازی شد.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولین و نابینایان که دوره گذشته تعطیل شده بود، زیر نظر شرکت واحد کار خود را آغاز کرده و ۵۰ ون به ظرفیت آن اضافه شده است .
رئیس سازمان توسعه تجارت از آغاز راه اندازی شبکه نقل و انتقالات درهم در عمان خبر داد و گفت:به صادرکنندگان ایرانی در امارات نیز درهم داده می شود.
هفته امنیت سایبری ۲۰۲۲ چین که یک رویداد تبلیغاتی سراسری برای افزایش آگاهی عمومی در مورد امنیت سایبری است، از روز دوشنبه آغاز شد.
امروز نخستین قطار ترکیبی تهران _ کربلا حرکت خود را آغاز کرد.
دفتر توسعه روابط تجاری خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در شهر بوداپست، پایتخت مجارستان فعالیت خود را آغاز کرد.
وزیر اقتصاد در مراسم افتتاح عرضه خودرو در بورس کالا گفت: تالار املاک و مستغلات در ماه‌های آینده راه اندازی می شود تا زمینه را برای نوع دیگری از تعاملات اقتصادی ایجاد کند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: سامانه‌ای برای بارگذاری اطلاعات فرهنگیان از سه روز دیگر ۲۶ مرداد راه اندازی می‌شود.
یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: آئین نامه رتبه بندی معلمان ۱۵ دی ماه به تصویب نهایی رسید و ۲۶ همین ماه سامانه برای بارگذاری مدارک معلمان راه اندازی خواهد شد.
هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد شدید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ