محسن رضایی گفت: یکپارچگی حکمرانی اقتصاد ملی در کشور فعلا از درون دولت آغاز شده است و باید بین مجلس و قوه قضائیه نیز شکل بگیرد تا این یکپارچگی اقتصادی در کل کشور ایجاد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ملی شبکه تحقیقات سرطان در کشور به منظور هدفمند ساختن مراکز تحقیقاتی و یکپارچه سازی مطالعات حوزه سرطان فعالیت خود را در معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت آغاز کرد.
شهباز حسن پور گفت: با توجه به آغاز مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو بسیاری سعی دارند با فروش سهام خود نسبت به ثبت‌نام خرید خودرو اقدام کنند.
مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو از سوم خردادماه آغاز شد و تنها طی دو روز ۵۲۵هزار متقاضی در این طرح شرکت کردند. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود تا دهم خرداد که زمان پایان ثبت‌نام اعلام شده است، حداقل نیم میلیون نفر دیگر اقدام به ثبت‌نام خودرو کنند. در فروش اول یکپارچه نیز ۹۵۰هزار خودرو پیش‌فروش شد. در این زمینه چندی پیش «دنیای‌اقتصاد» نسبت به گسل تعهدات هشدار داده بود؛ چرا که این حجم از پیش خرید‌ها در مقایسه با تولید سالانه خودروسازان به معنای «فروش مازاد بر ظرفیت» است.
از امروز فرایند پالایش اطلاعات حساب متقاضیانی که ۱۰۰ میلیون تومان به نام سازمان حمایت وکالتی کردند آغاز شده و در نهایت از سوم خرداد سامانه برای ایجاد پروفایل و انتخاب محصول فعال خواهد شد.
همزمان با آغاز مرحله دوم طرح عرضه یکپارچه خودروهای داخلی، امکان وکالتی کردن حساب‌های مشتریان بانک رفاه کارگران برای شرکت در این طرح فراهم شده است.
مرحله دوم ثبت نام طرح یکپارچه خودرو آغاز شد.
همزمان با آغاز دور دوم ثبت‌نام یکپارچه فروش خودرو از 20 اردیبهشت ماه سال جاری، مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند با مراجعه به سامانه «خودرویار» از طریق سایت این بانک به صورت غیرحضوری و به آسانی، نسبت به فعال‌سازی حساب وکالتی خود برای شرکت در طرح یکپارچه فروش خودرو اقدام کنند.
متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ اعلام شده است از امروز به‌مدت ۵ روز می‌توانند خودروی دیگری را انتخاب کنند.
وزیر صمت از آغاز انعقاد قرارداد تحویل خودروهای ثبت نام شده خبر داد و گفت: ۱۶ اردیبهشت مرحله دوم ثبت نام در سامانه یکپارچه آغاز می‌شود و علاوه بر آن در نیمه دوم سال فروش قسطی نیز خواهیم داشت.
اسامی خودروهای عرضه‌شده در طرح فروش سامانه یکپارچه که مرحله نخست آن از امروز آغاز شده، اعلام شد.
از امرور شنبه بیست اسفند مرحله اول طرح بزرگ عرضه یکپارچه خودروهای داخلی بر مبنای لیست نوبت دهی آغاز می‌شود.
سخنگوی وزارت صمت؛طرح یکپارچه عرضه خودرو از شنبه ۲۰ اسفند آغاز می شود.
همزمان با آغاز به کار سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی از ششم اسفندماه بانک ملی آمادگی دارد تا نسبت به انجام فرایند بانکی مربوطه برای افتتاح حساب وکالتی متقاضیان خرید خودرو اقدام کند.
بر خلاف روش‌های گذشته، فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان نام نویسی پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی سه مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
برخلاف روش‌های گذشته فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان ثبت‌نام پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی ۳ مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
فرایند ثبت نام برای خرید خودروهای وارداتی از طریق سامانه یکپارچه از امروز ساعت ۱۲ آغاز می‌شود.
رئیس‌جمهور با اشاره به آغاز به کار مرکز مبادلات ارز و طلا، از دستگاه‌های اجرایی خواست از سیاست‌های بانک مرکزی در زمینه مدیریت این بازار در جهت اعمال حکمرانی مؤثر به شکل یکپارچه حمایت کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اقتصاد کشور باید یکپارچه شود و برای این هدف، باید نقشه راهی از آغاز تا انجام در قالب یک ساختار شکل گرفته‌ برای اقتصاد ترسیم شود.
شناور بودن تعرفه واردات خودرو، آغاز دور سوم قرعه کشی، راه‌اندازی سامانه یکپارچه‌ برای تسهیلات ارزی و ریالی و مسدود شدن ۳۵۰ وبگاه توزیع کالای قاچاق از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
فروش فوق العاده عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای ۵ محصول گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه آغاز شد.
امروز مطالبی همچون سومین فروش یکپارچه خودروها، آغاز شد، افزایش قیمت دلار، یورو و دینار عراق در بازار توافقی ارز، توصیه کارشناس بازار سرمایه به سهامداران، اخبار لحظه‌ای و مهم ارز‌های دیجیتال، مجمع صبا ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، جزییات بازگشایی ۳ نماد پتروشیمی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سخنگوی وزارت صمت ضمن تشریح جزئیات سومین دوره قرعه کشی یکپارچه خودرو، گفت: ثبت نام در قرعه کشی از روز چهارشنبه ۱۶ شهریور آغاز می شود و ۳ روز هم ادامه دارد.
محسن رضایی گفت: یکپارچگی حکمرانی اقتصاد ملی در کشور فعلا از درون دولت آغاز شده است و باید بین مجلس و قوه قضائیه نیز شکل گیرد تا این یکپارچگی اقتصادی در کل کشور ایجاد شود.
علت تاخیر در اعلام تعطیلی مدارس در تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ