به نظر می رسد که یک گل آرژانتین در دیدار برابر عربستان به اشتباه مردود اعلام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرار است این پروژه بزرگ، میلیارد‌ها تومان سود را به لطف کمیسیون ماده ۵ نصیب بانک شهر کند، درحالی‌که مقام رهبری به صراحت تاکید کردند: «جلوی بنگاه‌داری بانک‌ها را بگیرید. بانک که برای بنگاه‌داری نیست!»، اما دور از چشم یا شاید هم دقیقاً جلوی چشم ارگان‌های نظارتی بنگاه‌داری بانک‌ها، از جمله بانک شهر همچنان ادامه دارد.
تیم فوتبال النصر موفق شد به لطف تک گل رونالدو که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، از سد الشرطه عبور کند.
جدایی عثمان دمبله از بارسا شوک بزرگی به خصوص برای ژاوی است. بازیکنی در آستانه جدایی قرار دارد که به لطف ژاوی توانسته بود اعاده حیثیت کند.
تیم فوتبال السد موفق شد در دیداری جذاب و دیدنی به لطف گل ثانیه های پایانی گونزالو پلاتا، از سد الهلال عبور کند.
ملک فاضلی، نماینده مجلس یازدهم، درباره ماجرای حقابه ایران از هیرمند به تابناک گفت: بیش از پنجاه سال است که این چالش بین ایران و افغانستان حل نشده است و اکنون با ادامه این روند، زنگ خطر تامین آب شرب در سیستان به صدا درآمده است.
النصر به لطف گل دیدنی و تماشایی کریستیانو رونالدو، توانست از سد الشباب عبور کند و بازی 2 بر صفر باخته را پیروز شود.
به لطف هنرمند دیجیتال HotCars، Rostislav Prokop، این کوپه بزرگ دارای دو در عقب است که دوج را به یک سدان خانوادگی تبدیل می کند.
لیدزیونایتد ته جدولی با هدایت سم آلاردایس توانست نیوکسل را متوقف کند تا همچنان به ماندن در لیگ برتر امیدوار باشد و لیورپول را نیز خوشحال کند.
لاتزیو در نیمه اول بازی برابر اینتر به لطف اشتباه عجیب فرانچسکو آچربی 0-1 برنده به رختکن رفت.
اتحاد کلباء به لطف گل ثانیه‌های پایانی احمد عامر از سد تیم پرقدرت و مدعی الشارجه گذشت. پیروزی بزرگ تیم مجیدی در دقیقه یکصد!
اتحاد کلباء به لطف گل ثانیه های پایانی احمد عامر از سد تیم پرقدرت و مدعی الشارجه گذشت.
بارسلونا نیمه نخست بازی با اتلتیکو را به لطف گل دقیقه 44 فران تورس برنده به رختکن رفت. تورس سورپرایز بزرگ ترکیب یازده نفره بارسا در این بازی بود.
تیم ملی زنان فرانسه موفق شد در نخستین حضور هروه رنار روی نیمکت این تیم، از سد کلمبیا عبور کند.
نتفلیکس، تیک تاک و یوتیوب به لطف توانایی خود در تعیین اهمیت و جذابیت محتوا عمل کرد خوبی داشته اند. آن‌ها به داده‌های فراوانی دسترسی دارند که تعیین می‌کنند هر شخص به چه طریقی چه چیزی تماشا می‌کند. با وجود موفقیت آن‌ها تعیین اینکه هر شخص "چه چیزی" تماشا می‌کند دو چالش بزرگ پدید آورده.
تیم ملی بسکتبال ایران با وجود شکست برابر چین و به لطف برتری استرالیا مقابل قزاقستان، سهمیه حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ را به دست آورد تا صعودی متفاوت به این رویداد بزرگ داشته باشد.
جواد نکونام و مهدی رحمتی ظرف دو هفته، پنج امتیاز را از پرسپولیس گرفتند تا دیگر تیم های مدعی به قهرمانی امیدوار شوند.
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید بررسی پرونده بازی جنجالی ایران و لبنان با لطف رئیس فیفا تعویق افتاده است.
مارکو آسنسیو از یک نیمکت‌نشین محض در ابتدای فصل تبدیل به یک بازیکن قابل اعتماد برای رئال شده و این را شاید بیش از هر کسی مدیون کریم بنزماست.
مدافع ویکتوریا پلژن تاکید کرد که امشب در بازی برابر اینتر همه تلاش‌شان را خواهند کرد تا از نراتزوری امتیاز بگیرند. این اتفاق لطف بزرگی به بارسلونا خواهد بود.
۳۶ کشور تاکنون توانسته‌اند سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کنند و جواز حضور در این رویداد بزرگ را به دست آورند.
۳۶ کشور تاکنون توانسته‌اند سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کنند و جواز حضور در این رویداد بزرگ را به دست آورند.
منچسترسیتی در بازی خانگی مقابل کریستال پالاس به لطف درخشش ارلینگ هالند و هت‌تریک او موفق شد 4-2 به پیروزی برسد.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با تاکید بر اینکه تکرار سه مدال انفرادی و تیمی شاگردانش در بازی های اسلامی بیانگر حرکت در مسیر درست است، گفت: با این سه مدال پاسخ انتقادات را دادیم.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با تاکید بر اینکه تکرار سه مدال انفرادی و تیمی شاگردانش در بازی های اسلامی بیانگر حرکت در مسیر درست است، گفت: با این سه مدال پاسخ انتقادات را دادیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ