مارکو آسنسیو از یک نیمکت‌نشین محض در ابتدای فصل تبدیل به یک بازیکن قابل اعتماد برای رئال شده و این را شاید بیش از هر کسی مدیون کریم بنزماست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارکو آسنسیو حالا بازیکن جدید پی اس جی است و برای تیم سابقش از پاریس خط و نشان کشید.
مارکو آسنسیو در دعوای پاری سن ژرمن و کیلیان امباپه طرف باشگاه جدیدش را گرفت. امباپه حالا در پی‌اس‌جی کمتر هواداری دارد.
انتقال مارکو آسنسیو به پاری سن ژرمن با قراردادی تا سال 2027 دقایقی پیش رسمی شد.
مارکو آسنسیو، ستاره ملی‌پوش رئال مادرید، رمز موفقیت تیمش در ضربات پنالتی را تمرین نکردن این ضربات در روز قبل از بازی دانست.
مارکو آسنسیو که ساعتی پیش جدایی‌اش از رئال مادرید با بیانیه این باشگاه اعلام شد با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی با رئال و هوادارانش خداحافظی کرد.
باشگاه رئال مادرید رسما اعلام کرد، مارکو آسنسیو در پایان این فصل از سانتیاگوبرنائو جدا خواهد شد. او فردا برای آخرین بار با پیراهن رئال مادرید در زمین خواهد بود.
قرار است که مارکو آسنسیو با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی، از رئال مادرید جدا شود.
مارکو آسنسیو، مهاجم رئال مادرید، بعد از درخشش در بازی امشب مقابل سلتاویگو حمایت هواداران را عامل رشد خود دانست.
مارکو آسنسیو که به زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد، در سال 2023 فوق العاده کار کرده و پس از توافقات اولیه برای تمدید، حالا کاملا اوج گرفته است.
کارلو آنچلوتی در پایان ال‌کلاسیکو به گل مردود دقیقه 91 مارکو آسنسیو اعتراض داشت و گفت که آفساید واضح نبود. او تاکید داشت که صحنه مشکوم بود.
پیشنهاد تمدید قرارداد رئال به مارکو آسنسیو با توقعات مالی بازیکن متناسب نیست و این بازیکن که از بارسا پیشنهاد دارد، ممکن است فصل بعد با پیراهن آبی و اناری به میدان برود.
مارکو آسنسیو هم به دلیل مشکل عضلانی بازی امشب برابر الاهلی در نیمه نهایی جام باشگاه های جهان را از دست داد.
رئال مادرید پیشنهاد تمدید قراردادی را به مارکو آسنسیو، هافبک این تیم، ارائه کرده اما اولویت این بازیکن پول نیست.
مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، می‌گوید دوست دارد برای مدتی طولانی در این تیم بماند اما سرنوشتش فقط به خودش بستگی ندارد.
وینگر تیم ملی فوتبال اسپانیا از اشتیاقش برای شروع بازی‌های این تیم در جام جهانی که نخستین آن برابر کاستاریکا است صحبت کرد.
مارکو آسنسیو شب گذشته برابر سویا به عنوان هافبک تهاجمی بازی کرد و پایه گذار گل دوم تیمش بود. او می گوید در این پست بهترین عملکرد را دارد.
مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، شایعه پیوستنش به بارسلونا را تکذیب نکرد.
یک روزنامه اسپانیایی در ادعایی جنجالی می‌گوید مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، مورد توجه بارسلونا است و این باشگاه کاتالان برنامه‌ریزی برای جذب او را آغاز کرده است.
مارکو آسنسیو که در بازی قبلی رئال برابر مایورکا از نیمکت نشینی بسیار عصبانی شده بود، امشب در دقایق پایانی برابر لایپزیش به میدان رفت و پس از گلزنی، از هواداران عذرخواهی کرد.
کارلو آنچلوتی در پایان بازی با مایورکا و در واکنش به عصبانیت شدید مارکو آسنسیو از نیمکت‌نشینی، گفت که این بازیکن را درک کند و او همچنان در برنامه هایش جای دارد.
مارکو آسنسیو امروز هم برای رئال به میدان نرفت و در دقیقه 71 که کارلو آنچلوتی آخرین تعویض خود را انجام داد، به شدت عصبانی شد.
شب گذشته الکس سیلوستره، خبرنگار ال چیرینگیتو، که دوستی صمیمانه ای با مارکو آسنسیو دارد، خبر داد که این بازیکن تصمیم گرفته تا پایان قراردادش در رئال بماند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، فاش کرد که مارکو آسنسیو در تلاش است تا از این باشگاه جدا شود.
رئال مادرید با جدایی کاسمیرو اقدام به خرید بازیکن نخواهد کرد و تنها در صورت جدایی مارکو آسنسیو، یک مهاجم جدید جذب می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ