۳۶ کشور تاکنون توانسته‌اند سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کنند و جواز حضور در این رویداد بزرگ را به دست آورند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فردوسی‌پور درباره پیشنهاداتی که در این سال‌ها داشته، گفت: برای رفتن از کشور پیشنهاد‌های اغواکننده بی‌شرمانه و باشرمانه‌ای به من شد، ولی لطف مردم و حس احترامی که می‌بینم ارزش تمام چیز‌هایی که در ذهنم قربانی کردم را دارد.
زهرا لطف آبادی می گوید دوست دارم بخاطر حضور در تیم ملی قید پیشنهادات خارجی را بزنم و در لیگ ایران بازی کنم.
باخت ایران در دو بازی اول در رنکینگ جهانی ایران تاثیرگذار نبود. اما پس از شکست هلند مقابل ژاپن، هلندی‌ها در رنکینگ جهانی امتیاز از دست دادند و با ۲۴۰.۴۷ امتیاز و یک پله سقوط در رده یازدهم رده بندی قرار گرفتند. تیم ملی والیبال ایران که پیش از شروع هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۴۱.۰۵ امتیاز داشت، به لطف شکست هلند در رنکینگ جهانی یک پله صعود داشت و به رده دهم جهان رسید.
ورزش اسنوکر از زمانی که حسین وفایی در رنکینگ جهانی در سال ۲۰۲۲ در شهر لستر انگلیس به مقام قهرمانی رسید، در ایران رو به گسترش است.
فدراسیون جهانی والیبال تیم ملی مردان روسیه را از رده‌بندی جهانی حذف کرد.
تیم ملی فوتبال ایران توانست به لطف قهرمانی در تورنمنت کافا، 2 پله در رنکینگ فیفا صعود کند.
ملک فاضلی، نماینده مجلس یازدهم، درباره ماجرای حقابه ایران از هیرمند به تابناک گفت: بیش از پنجاه سال است که این چالش بین ایران و افغانستان حل نشده است و اکنون با ادامه این روند، زنگ خطر تامین آب شرب در سیستان به صدا درآمده است.
«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین گفت: «به لطف تحریم‌ها، تعداد موشک‌هایی که آن‌ها [روسیه]تولید می‌کند چندین بار کاهش یافته است، اما با این‌حال، چنین چالش‌هایی همچنان وجود دارد، زیرا ایران بیش از یک هزار پهپاد ساخت ایران و دیگر تسلیحات به آن‌ها [روسیه]فروخته است. سلاح‌های دیگری وجود دارد، ما اطلاعات دقیقی در این زمینه داریم، آن‌ها اخیراً چنین اقدامی کرده‌اند».
خطیب نماز جمعه تهران گفت: علیرغم دشمنی‌ها، دولت‌های مختلف در مسابقه هستند که با ایران ارتباط برقرا کنند نشانه لطف و یاری خداوند به مومنان است.
آشنایی با حریفان شهداب یزد در جام باشگاه‌های آسیا نمی‌تواند خالی از لطف باشد.
وزیر دفاع گفت: مردم ما این نظام مقدس را از خودشان می‌دانند و پای کار نظام ایستاده اند و دولتمردان و مردم به صورت منسجم اهداف‌شان را دنبال می‌کنند و لطف و عنایت خداوند شامل حال مردم است.
صعود بسکتبال ایران به لطف تحریم سیاسی استرالیا! تیم ارمغانی از خواب بیدار می‌شود؟
تیم ملی ایران در آخرین دیدار خود از پنجره ششم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ مقابل چین شکست خورد، اما به لطف استرالیا به جام جهانی صعود کرد.
تیم ملی بسکتبال ایران با وجود شکست برابر چین و به لطف برتری استرالیا مقابل قزاقستان، سهمیه حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ را به دست آورد تا صعودی متفاوت به این رویداد بزرگ داشته باشد.
تیم ملی بسکتبال ایران با وجود شکست برابر چین و به لطف برتری استرالیا مقابل قزاقستان، سهمیه حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ را به دست آورد.
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید بررسی پرونده بازی جنجالی ایران و لبنان با لطف رئیس فیفا تعویق افتاده است.
اتاق بازرگانی در جدیدترین گزارش اعلام کرده که پروژه سدسازی ترکیه موجب شده تا ۳۰ درصد از سهم ایران از رود ارس کاسته شود.
فرانسه که در کنار انگلیس بهترین خط حمله جام به شمار می رود، در تلاش است تا این عنوان را به تنهایی مال خود کند.
وزیر ورزش و جوانان از لطف مقام معظم رهبری به ملی‌پوشان فوتبال ایران قدردانی کرد.
تیم ملی بسکتبال ایران در پایان پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی و به لطف ثبت باخت فنی برای استرالیا به رده سوم گروه F صعود کرد.
۳۶ کشور تاکنون توانسته‌اند سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کنند و جواز حضور در این رویداد بزرگ را به دست آورند.
ایران به لطف تعویض طلایی کادر فنی و نیز واکنش‌های تماشایی دروازه‌بان کشورمان، از شکست مقابل سنگال گریخت.
جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا روز یکشنبه در گفت‌وگویی با سی ان ان در رابطه با مذاکرات احیای برجام گفت: ما امروز به لطف ایران قطعا نسبت به دو هفته پیش (به توافق) نزدیک‌تر هستیم.
ملی پوشان اسکی روی چمن ایران امیدوارند به لطف میزبانی در پیست دیزین بتوانند مدال های گذشته را تکرار کنند و موفقیت های خود در این رشته را تداوم ببخشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ