نتفلیکس، تیک تاک و یوتیوب به لطف توانایی خود در تعیین اهمیت و جذابیت محتوا عمل کرد خوبی داشته اند. آن‌ها به داده‌های فراوانی دسترسی دارند که تعیین می‌کنند هر شخص به چه طریقی چه چیزی تماشا می‌کند. با وجود موفقیت آن‌ها تعیین اینکه هر شخص "چه چیزی" تماشا می‌کند دو چالش بزرگ پدید آورده.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره جدید استقلال امیدوار است نمایش خوبی در فاز هجومی تیمش در فصل جدید داشته باشد.
مقامات طالبان طی مراسمی کانال‌های "سد بخش‌آباد" بر روی رودخانه فراه که به تالاب هامون می‌ریزد را تکمیل کردند.
دانشمندان با استفاده از یک تکنیک تازه توانسته‌اند اطلاعاتی دربارۀ صاحب یک گردنبد باستانی که ۲۰ هزار سال قبل مورد استفاده قرار می‌گرفته به دست بیاورند.
تک گل منچسترسیتی مقابل بایرن مونیخ روی نبوغ ارلینگ هالند به ثمر رسید.
ارکانی توضیح داد: طبق آئین‌نامه افزایش حقوق در سال ۱۴۰۱ حداقل حقوق و فوق‌العاده‌های مستمر کلیه کارمندان شاغل در دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۷۶ قانون مدیریت خدمات کشوری یعنی همان عموم کارمندان ۲۴.۷۱۵.۰۰۰ ریال بوده که امسال بر اساس مصوبه مجلس به آن ۲۰ درصد اضافه شده و این مبلغ به ۲۹ میلیون و ۶۵۸ هزار ریال رسیده است؛ این بدان معناست که افزایش ۲۰ درصدی روی حداقل حقوق و فوق‌العاده‌های مستمر اعمال شده و شاهد افزایش ۲۰ درصدی حقوق نسبت به سال گذشته هستیم.
دفتر آیت الله العظمی سیستانی خواستار حذف نام این ایشان از مصلای تازه افتتاح شده مدرسه دار العلم در نجف اشرف شد.
با اضافه شدن محمد محبی به لیست تیم ملی، حالا خط حمله تیم ملی جان تازه ای گرفته است، چون این بازیکن همانند مهدی طارمی سرعتی است و دست به حرکات غیر قابل پیش بینی می زند.
لوئیس دلافوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، شکست مقابل اسکاتلند را حاصل اشتباهات فردی دانست.
گوگل و مایکروسافت روی ابزار‌های هوش مصنوعی جدید برای برنامه‌های اداری خود شرط بندی می‌کنند.
دورریختن میوه فرقی با دورریختن پول ندارد! حتی اگر چشم‌مان را روی اسراف‌بودنش ببندیم، باید بدانید ضایعاتش با تولید گاز گلخانه‌ای چه آسیب مهلکی به کره زمین می‌زند!
نشریه اندیشه پویا در شماره تازه خود، تصویری از مهسا امینی با تیتر «تولد یک رویا» را در جلد مجله به تصویر کشیده است.
دانشمندان در بسیاری از زمینه‌ها در دو سال گذشته توجه کمی را به خود جلب کرده اند، زیرا جهان بر روی فشار اضطراری به منظور توسعه واکسن‌ها و درمان‌های مرتبط با کووید - ۱۹ تمرکز کرده است.
نتیجه مطالعه‌ای تازه بر روی یک آنکیلوسور فسیل شده نشان می‌دهد که ممکن است صدا‌های پرنده مانندی را بر زبان آورده باشد.
آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده در حالی از باز بودن در‌های دیپلماسی به روی ایران صحبت می‌کند که جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا معتقد است که پیش رفتن با برجام ممکن نیست.
مدافع میانی تازه از بند مصدومیت رها شده استقلال پس از پیروزی پراهمیت برابر مس کرمان به نمایندگی از مجموعه تیم درباره موضوعات مختلف صحبت کرد.
براساس نتیجه یک مطالعه تازه بر روی بیش از ۱۹۷ هزار نفر در بریتانیا که بیش از نیمی از آنان زن بودند خوردن زیاد مواد غذایی فوق فرآوری شده خطر ابتلا به سرطان و مرگ ناشی از سرطان به ویژه سرطان تخمدان را افزایش می‌دهند.
مطالعه‌ای تازه صورت گرفته بر روی بیش از ۲۹ هزار سالمند شش عادت را مورد شناسایی قرار داده از خوردن انواع غذا‌ها گرفته تا مطالعه منظم یا بازی با ورق و کارت که با کاهش خطر ابتلا به زوال عقل و کُند ساختن سرعت کاهش حافظه مرتبط هستند.
نتیجه مطالعه‌ای تازه نشان می‌دهد که چربی اضافی روی ران و سلولیت ممکن است واقعا برای سلامتی شما مفید باشد. این موضوع کاملا در تضاد با این باور رایج است که چربی اضافی با افزایش خطر بیماری قلبی، دیابت نوع ۲، سکته مغزی یا بیماری عروق کرونر مرتبط است.
سینا بختیاری نسب نتوانست تخمین خوبی روی خروج خود داشته باشد تا بالاخره ملوانان در نیمه دوم به گل تساوی دست پیدا کنند.
عصاره برگ‌های تازه بارهنگ را خارج کرده و آن را روی موضع آسیب دیده بمالید، همچنین می‌توانید با خرد کردن این برگ‌ها با آب سرد برای منافع مشابه، پوماد بسازید، طبیعت ضد التهاب آن سوزش، جوش و خارش را تسکین می‌دهد.
یک سیارک تازه کشف شده خطرناک به اندازه بزرگترین آسمانخراش روی زمین قرار است امروز از کنار سیاره خاکی بگذرد.
دبیرکل حزب الله لبنان درباره تازه ترین تحولات داخلی این کشور و پرونده ترسیم مرزها با فلسطین اشغالی سخنرانی کرد.
نتیجه پژوهشی تازه بر روی موش‌ها نشان می‌دهد که امکان مسدود کردن یک مسیر سیگنالی می‌تواند برای کمک به کاهش میل به خوردن غذا‌های چرب موثر باشد.
هواداران بانوی استقلال می توانند بازی تیم محبوبشان را از نزدیک به نظاره بنشینند و همین مسئله باعث بروز احساسات برخی از آنها شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ