مدافع ویکتوریا پلژن تاکید کرد که امشب در بازی برابر اینتر همه تلاش‌شان را خواهند کرد تا از نراتزوری امتیاز بگیرند. این اتفاق لطف بزرگی به بارسلونا خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی رسانه‌ها در ایتالیا مدعی‌اند باشگاه اینتر مانع مذاکره الاهلی عربستان با هاکان چالهان‌اوغلو شده است.
مارکو آرناتوویچ، مهاجم بولونیا، طی ساعات آینده برای انجام تست‌های پزشکی پیش از قرارداد با اینتر به میلان می‌رود.
اینتر به توافق با بولونیا برای انتقال مارکو آرناتوویچ نزدیک شده است.
جدول نهایی سری‌آ با قهرمانی تاریخی ناپولی و صعود این تیم همراه لاتزیو، اینتر و میلان به لیگ قهرمانان تکمیل شد. لیگ اروپا 2024 هم آتالانتا و آاس‌رم را خواهد دید و یوونتوس با ۱۰ امتیاز جریمه به لیگ کنفرانس اروپا رفت. سمپدوریا، کرمونزه و هالاس ورونا به سری ب سقوط کردند
روملو لوکاکو با پیچ و تاب شگفت‌انگیزی که به بدن خود پیش از ثبت گل دوم داد، خیال اینتر را در ورزشگاه المپیکو بابت کسب سه امتیاز راحت کرد.
رم، میلان و اینتر، هر سه 57 امتیاز دارند؛ اما اگر این 3 تیم فصل را با امتیاز برابر به پایان برسانند، چه اتفاقی می‌افتد و کدامیک سهمیه لیگ قهرمانان را می‌گیرد؟
پس از پیروزی اینتر برابر لاتزیو مردم شهر ناپل به خیابان ها ریختند و در حالی که هنوز سه امتیاز تا قهرمانی سری آ فاصله دارند، جشن های خیابانی را شروع کردند.
اینتر بازی باخته نیمه اول برابر لاتزیو را 3-1 برد تا ناپولی امروز با کسب یک امتیاز برابر سالرنیتانا جشن قهرمانی زودهنگام خود را برگزار کند.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از تساوی مقابل سالرنیتانا گفت حق تیمش از این مسابقه تنها یک امتیاز نبوده و نراتزوری به وضوح تیم برتر میدان بوده است.
رمی‌ها در هفته بیست و هشتم به برتری قاطعانه و مهمی برابر سمپدوریا دست یافتند.
مکس آلگری خوشبین است یک ماه دیگر 15 امتیاز کسر شده از یوونتوس را به این تیم برگردانند تا بتوانند برای رتبه دومی با رقبا مبارزه کنند.
اینتر در دیداری حساس در زمین بولونیا با ارائه نمایشی دور از انتظار 1-0 شکست خورد و فاصله اش با ناپولی به 18 امتیاز افزایش یافت.
ناپولی فاصله امتیاز خود با اینتر را به 15 امتیاز رساند تا به قهرمانی در لیگ ایتالیا نزدیک‌تر شود.
اینتر متوقف شد؛ فاصله با ناپل ۱۵ امتیاز!
اینتر امشب به مصاف کرمونزه رفت و با پیروزی 2-1 سه امتیاز مهم به دست آورد و موقتا به رتبه دوم جدول سری آ صعود کرد.
اینترمیلان با کسب برتری یک بر صفر مقابل ورونا به یک امتیازی رده دوم رسید.
اینتر در روزی که ادین ژکو درخشان کار کرد و دو گل زد، توانست در زمین آتالانتا به سه امتیاز ارزشمند برسد.
اینتر در یک بازی برتر و در خانه موفق شد با دو گل لائوتارو مارتینز و نیکولو بارلا از سد سالرنیتانا بگذرد و به روند رو به رشد خود ادامه دهد.
بارسلونا که به خاطر خریدهای گرانقیمت و بحران مدیریتی و اقتصادی در آستانه ورشکستگی است، امشب در خانه نتوانست اینترمیلان را مغلوب کند و به زحمت با دبل لواندوفسکی یک امتیاز از میهمان ایتالیایی در نوکمپ گرفت.
اینتر در یک بازی حساس و جذاب توانست با تک گل هاکان چالهان اوغلو بارسلونا را شکست دهد و با 6 امتیاز پس از بایرن در رتبه دوم گروه C لیگ قهرمانان قرار بگیرد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، می‌گوید تیمش مقابل ویکتوریا پلژن کار ساده‌ای در پیش ندارد ولی برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رود.
اینتر در دیداری خارج از خانه مقابل لاتزیو با نتیجه 3-1 مغلوب شد.
اینتر در اولین هفته از فصل جدید سری آ موفق شد با گل ثانیه‌های پایانی دنزل دامفرایس 2-1 در خانه لچه به پیروزی برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ