تیم ملی زنان فرانسه موفق شد در نخستین حضور هروه رنار روی نیمکت این تیم، از سد کلمبیا عبور کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال النصر موفق شد به لطف تک گل رونالدو که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، از سد الشرطه عبور کند.
الهلال موفق شد به لطف درخشش بازیکنان خارجی خود، از سد الاتحاد گذشته و راهی مرحله نیمه نهایی جام ملک سلمان شود.
تیم فوتبال نسف قرشی موفق شد به لطف درخشش عزیزبک آمانوف، از سد بخارا عبور کند.
استقلال توانست در یک دیدار دوستانه و به لطف درخشش سبحان خاقانی، با سه گل از سد پیکان عبور کند.
ملک فاضلی، نماینده مجلس یازدهم، درباره ماجرای حقابه ایران از هیرمند به تابناک گفت: بیش از پنجاه سال است که این چالش بین ایران و افغانستان حل نشده است و اکنون با ادامه این روند، زنگ خطر تامین آب شرب در سیستان به صدا درآمده است.
سکه‌های طلا مجموعا در هشت قوطی فلزی دفن شده بودند. قوطی‌ها بعد از گذشت بیش از یک قرن حالا کاملا زنگ زده بودند، اما درخشش سکه‌های طلا درست مثل زمانی بود که از ضرابخانه بیرون آمده بودند.
در شبی که الهلال در دقیقه 90+9 به گل تساوی رسیده بود، در سایه درخشش سنگربان خود یعنی عبدالله المعیوف، قهرمان جام حذفی عربستان شد.
اینتر امروز به لطف درخشش روملو لوکاکو که دو گل زد و یک پاس گل داد، در زمین امپولی به پیروزی 0-3 دست یافت تا نشان دهد همچنان به کسب سهمیه امیدوار است.
با توجه به اینکه کریستیانو رونالدو علاقه‌مندان زیادی در سراسر جهان دارد، بینندگان لیگ عربستان و به خصوص بازی‌های النصر افزایش یافته است.
رئال مادرید به لطف درخشش وینیسیوس جونیور، بازی باخته برابر لیورپول را با تساوی عوض کرد.
تیم فوتبال الشحانیه به لطف درخشش امیر روستایی، توانست از سد حریف خود عبور کند.
تیم فوتبال ون پارس موفق شد به لطف درخشش رضا کرملاچعب، با 2 گل از سد شهرداری آستارا عبور کند.
جواد نکونام و مهدی رحمتی ظرف دو هفته، پنج امتیاز را از پرسپولیس گرفتند تا دیگر تیم های مدعی به قهرمانی امیدوار شوند.
اتاق بازرگانی در جدیدترین گزارش اعلام کرده که پروژه سدسازی ترکیه موجب شده تا ۳۰ درصد از سهم ایران از رود ارس کاسته شود.
نوارهای آبی مسحورکننده ای که در مرکز و پایین سمت راست این تصویر ظاهر می شوند گاز است. به لطف تشعشعات فرابنفش که زمانی از ستاره ها خارج شد، این گاز یونیزه شده و در نور مرئی می درخشد.
لیواکوویچ، چیز‌هایی که هرگز نمی‌دانستیددلاور کرواسی: فارغ التحصیل علوم سیاسی! دومینیک لیواکوویچ برای دومین بار در مراحل حذفی جام جهانی قطر منجی تیمش شد تا کرواسی به لطف درخشش او در ضربات پنالتی راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. دلاور کرواسی: فارغ التحصیل علوم سیاسی!
دومینیک لیواکوویچ برای دومین بار در مراحل حذفی جام جهانی قطر منجی تیمش شد تا کرواسی به لطف درخشش او در ضربات پنالتی راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.
به نظر می رسد که یک گل آرژانتین در دیدار برابر عربستان به اشتباه مردود اعلام شده است.
آیت الله علیرضا اعرافی : همان نورانیت، فروغ و درخشش و بلکه بیش از آن امروز معارف اسلامی به برکت انقلاب دارد و خریداران زیادی هم پای آن در خارج از کشور ایستاده‌اند و به لطف الهی چراغ حق خاموش نمی‌شود و افتخار ملت ایران این است که پای پرچم اسلام ناب ایستاده‌اند.
بارسلونا در بازی خانگی مقابل وایادولید به لطف دو گل رابرت لواندوفسکی و گلزنی پدری و سرخی روبرتو موفق شد حریف را با پیروزی ۴-۰ از پیش رو بردارد.
منچسترسیتی در بازی خانگی مقابل کریستال پالاس به لطف درخشش ارلینگ هالند و هت‌تریک او موفق شد 4-2 به پیروزی برسد.
بررسی صحنه‌ی معروف بازی شب گذشته بایر لورکوزن برابر هوفنهایم نشان می‌دهد موقعیت شیک به لطف سردار فراهم شد.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با تاکید بر اینکه تکرار سه مدال انفرادی و تیمی شاگردانش در بازی های اسلامی بیانگر حرکت در مسیر درست است، گفت: با این سه مدال پاسخ انتقادات را دادیم.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با تاکید بر اینکه تکرار سه مدال انفرادی و تیمی شاگردانش در بازی های اسلامی بیانگر حرکت در مسیر درست است، گفت: با این سه مدال پاسخ انتقادات را دادیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ