دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی گفت: بنا به شواهدی که داریم شدت حملات و وسعت حملات سایبری که به جمهوری اسلامی در ۳-۴ ماهه اخیر صورت گرفت، بیش از حملاتی بود که به روسیه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی حمله سایبری به سرورهای کامپیوتری بیمارستان‌ها در سراسر آمریکا خدمات درمانی این کشور با اختلال مواجه شد و اورژانس‌های چندین ایالت را از ارائه خدمات منع کرد.
شورای امنیت سایبری امارات اعلام کرد: ما در معرض حملات سایبری از سوی سازمانهای تروریستی قرار گرفتیم که با موفقیت همه حملات را خنثی کردیم.
گروه هکری آنانیموس سودان مسئولیت حمله سایبری به شرکت برق شهرهای بزرگ رژیم صهیونستی را بر عهده گرفت و از حملات گسترده‌تر سایبری خبر داد.
منابع عبری اذعان کردند که حملات سایبری سنگینی در روزهای اخیر علیه زیرساخت‎‌های حیاتی اسرائیل رخ داده است.
تل آویو به صورت رسمی و در بیانیه ای هکرهای وابسته به ایران را مسئول حمله سایبری به یک موسسه معروف آموزشی در تل آویو کرد.
شورای عالی فضای مجازی با بررسی حملات سایبری اخیر و اقدامات انجام شده برای مقابله با این حملات، بر تسریع در تشکیل شوراهای فضای مجازی استانی تأکید کرد.
حملات DDos یکی از خطرناک‌ترین و جدیدترین حملاتی است که در بستر اینترنت انجام می‌شود. DDoS مخفف عبارت Distributed Denial of Service است و هدف از این حملات خراب کردن سرویس مورد نظر نیست بلکه شبکه و سرور مورد نظر را وادار به ناتوانی در ارائه سرویس عادی با هدف قرار دادن پهنای باند شبکه یا اتصال پذیری می‌کند.
معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از حملات شدید سایبری به پیام رسان های داخلی برای جلوگیری از سرویس دهی مناسب خبر داد.
طبق تحقیقی که در فنلاند انجام شده احتمالا در ۵ سال آینده حملات سایبری مبتنی بر هوش مصنوعی گسترده تر می شوند و به طور حتم تکنیک های جعل هویت در حملات فیشینگ ارتقا می یابند.
منصور براتی کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی گفت: اقدام به حملات سایبری، خرابکاری هسته‌ای و اقدام به ترور مقامات ایرانی از ۲۰۱۹ تاکنون، از نظر کمی به اندازه اقدامات از ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۹ بوده است.
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: ایران در هر ثانیه یک حمله‌ی سایبری را پشت سر می‌گذارد اما این حملات ما را قوی‌تر و محکم‌تر می‌کند.
مشهد ـ رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: ایران در هر ثانیه یک حمله‌ی سایبری را پشت سر می‌گذارد اما این حملات ما را قوی‌تر و محکم‌تر می‌کند.
نخست وزیر آلبانی با عقب نشینی از مواضع قبلی خود درباره اقدام ناتو علیه ایران، اکنون گفته است که موضوع حملات سایبری را به جلسه ناتو نخواهد برد.
مرکز ملی فضای مجازی ادعاهای اخیر گروه انانیموس درخصوص حملات سایبری به سایت های دولتی کشور را تکذیب کرد.
طبق اطلاعیه صادر شده از سوی مرکز ملی فضای مجازی، ادعاهای اخیر درخصوص حملات سایبری به سایت‌های دولتی کشور صحت ندارد.
سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی از تدابیر لازم جهت خنثی کردن حملات سایبری خبر داد.
ناصر کنعانی سخنگوی دستگاه دیپلماسی این اقدام آمریکا در اعلام تحریم علیه برخی شهروندان و شرکت‌های ایرانی به اتهام واهی دست داشتن در حملات سایبری و نسبت دادن اقدامات ادعایی مطرح شده علیه آنان به دولت و نهاد‌های جمهوری اسلامی ایران را، قویا محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه، اقدام آمریکا در اعلام تحریم علیه برخی شهروندان و شرکت‌های ایرانی به اتهام واهی دست داشتن در حملات سایبری علیه آمریکا را محکوم کرد.
سخنگوی وزارت خارجه امریکا گفت: ما به همکاری با آلبانی و دیگر شرکای خود برای تقویت دفاعی سایبری آن‌ها و پاسخگو کردن عوامل این حملات ادامه خواهیم داد.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد گفت: ایران به عنوان یکی از اهداف حملات سایبری، ادعاهای آلبانی را ساختگی و بی اساس می‌داند.
نمایندگی ایران در سازمان ملل سکوت معنادار آمریکا و انگلیس در قبال حملات سایبری به زیرساخت‌های غیرنظامی ایران را محکوم کرد.
نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرده است که آمریکا و انگلیس که قبلاً در حملات سایبری علیه زیرساخت‌های ایران سکوت کرده بودند، مشروعیتی برای طرح اتهام علیه ایران ندارند.
نخست وزیر آلبانی اخیرا اعلام کرده است که این کشور روابط خود را با ایران به دلیل حملات سایبری ایران قطع کرده است؛ موضوعی که آمریکا هم از آن حمایت کرده است. اما وجه مشترک آمریکا و آلبانی درباره این اقدام چیست؟ / خبرگزاری صداوسیما
ناصر کنعانی گفت: آمریکا و انگلیس که پیش از این در برابر حملات متعدد سایبری علیه زیرساخت‌های جمهوری اسلامی ایران، حتی علیه تاسیسات هسته‌ای، سکوت اختیار کرده و حتی به طور مستقیم یا غیرمستقیم از این نوع اقدامات حمایت کرده بودند، فاقد هر گونه وجاهت در وارد کردن اینگونه اتهامات علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ