قرار است یک هیاتی عراقی به ریاست قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی این کشور به ایران بیاید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به منظور پیگیری توافقات دو و چند جانبه سال گذشته هیئتی به سرپرستی مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و دبیر ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار امروز عازم بغداد می‌شود.
نخست‌وزیر اردن در رأس هیئتی بلندپایه برای دیدار رسمی با مقامات عراقی و رایزنی در حوزه‌های گوناگون به این کشور سفر کرد.
معاون دبیر حزب کمونیست در استان خودمختار «سین کیانگ» چین در رأس هیأتی ۴۰ نفره روز جمعه به دعوت «مهدی صفری» معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه به صورت رسمی به تهران سفر خواهد کرد.
​چهل‌وششمین رویداد «یکشنبه‌های صادراتی» همزمان با نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با موضوع پذیرش هیات تجاری و فناوری از کشور روسیه برگزار می‌شود.
سفیر ایران در بغداد با بیان این که رییس‌جمهور عراق را در این سفر یک هیات بلند پایه از مقامات، سیاسی، امنیتی و اقتصادی این کشور همسایه همراهی می‌کردند، افزود: در جریان رایزنی‌های صورت گرفته بین مقامات دو کشور بر موضوع تقویت و گسترش روابط دو کشور در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی تاکید شد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین که در راس هیاتی به بغداد، سفر کرده، در این باره اظهارنظر کرد.
منابع فلسطینی از سفر هیاتی از جنبش جهاد اسلامی به بغداد برای دیدار با مقامات عراقی خبر دادند.
یک هیأت از طالبان به‌منظور بررسی مشکلات مهاجرین افغان، به ایران سفر کرده است.
بهداد سلیمی به عنوان نایب رییس و حسین رضازاده به عنوان خبره ورزشی در انتخابات فدراسیون وزنه برداری رای آوردند.
نخست وزیر عراق تاکید کرد که موضع بغداد در حمایت از ملت فلسطین ثابت و استوار است.
وزیر امور خارجه کشورمان در رأس هیأتی وارد فرودگاه بغداد شد و مورد استقبال معاون وزیر امور خارجه عراق قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به دعوت رسمی فواد حسین، وزیر امور خارجه عراق، در رأس هیأتی عازم بغداد شد.
این مسئول عراقی ادامه داد: «دولت و مشخصا وزارت دارایی و بانک مرکزی مجموعه‌ای از اصلاحات مالی را اجرایی کرده است که بر عزم بغداد برای متوقف‌سازی عملیات قاچاق دلار تصریح دارد و عملا روند قاچاق کاهش بسیاری داشته است و در این سفر، هیات عراقی نتایج این اقدامات را به طرف امریکایی اعلام خواهد کرد.»
مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان امسال به تایید رهبری رسید و بر اساس آن هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت مرکب از هفت عضو: معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه، یک نماینده از طرف رئیس مجلس و یک نماینده از طرف رئیس قوه قضائیه تشکیل شد. دبیرخانه و مجری مصوبات این هیات وزارت امور اقتصادی و دارایی است
اتحادیه میهنی کردستان عراق امروز شنبه به سفر هیئتی از اقلیم به بغداد و رایزنی های این هیئت با مسئولان دولت مرکزی واکنش نشان داد.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در اجلاس بغداد - ۲ بامداد روز سه شنبه در راس هیاتی، وارد امان، پایتخت اردن شده است.
رئیس اقلیم کردستان عراق با فالح الفیاض رئیس هیات حشد شعبی دیدار و رایزنی کرد.
نایب رئیس اول مجلس عراق، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که وی امروز در دفتر خود در بغداد میزبان هیئتی از مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ایران و سفارت ایران در بغداد بوده است.
منابع وابسته به اقلیم با اشاره به سفر هیئتی از اربیل به بغداد طی هفته جاری به مهمترین موضوعاتی پرداخت که این هیئت با مقامات بغداد درباره آن گفتگو خواهد کرد.
هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روز گذشته از زندان اوین و بخش هایی که دچار آتش‌سوزی شده، بازدید کرد.
۴ راکت به سمت منطقه سبز بغداد پرتاب شد که ۲ راکت به اطراف منطقه دبیرخانه هیات دولت و ۲ راکت به دروازه ورودی منتهی به پارلمان عراق اصابت کرد.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.
سفر این هیات پنج نفره به تایوان قرار است تا روز دوشنبه ادامه پیدا کند. چین طی روزهای گذشته بزرگترین رزمایش نظامی طی هفت دهه گذشته را در اطراف جزیره تایوان انجام داد. تایپه اعلام کرده که چین با انجام این رزمایش در حال تمرین برای اشغال تایوان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ