کادر اجرایی تیم ملی ایران آخرین وضعیت مصدومیت دروازه بان تیم ملی ایران را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگو سازمان فضایی ایران گفت: بزودی نتایج به‌دست آمده از بررسی وضعیت آب دریای خزر را به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد.
کاظمی‌فرد گفت: با توجه به اینکه دستگاه قضایی برای اطلاع‌رسانی در خصوص وضعیت پرونده و یا دریافت ابلاغیه‌های الکترونیک افراد، از پیامکی با سرشماره adliran استفاده می‌کند، شاهد هستیم که اخیرا کلاهبرداران از این موضوع سوءاستفاده کرده و از طریق ارسال پیامک جعلی با استفاده از سرشماره‌هایی دیگر، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد می‌کنند.
در حالی که مجمع تشخیص مصلحت نظام ۱۷ خرداد ماه را موعد اعلام نظر رسمی خود درباره مصوبه شفافیت اعلام کرده بودند اما با گذشت یک ماه از این موعد وضعیت شفافیت قوای ۳گانه همچنان مشخص نیست.
یحیی گل‌محمدی اعلام کرد تمرینات پیش فصل سرخپوشان از 7 تیر آغاز می‌شود.
با اعلام رسمی سازمان لیگ پرتغال، مهدی طارمی در ترکیب تیم منتخب فصل گذشته لیگ این کشور قرار گرفت.
کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه بازی‌های مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
کمیسون عالی انتخابات ترکیه نتیجه نهایی دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را تأیید و پیروزی رجب طیب اردوغان را با کسب ۵۲.۱۸ درصد آرا رسما اعلام کرد.
سازمان لیگ فوتبال زمان شروع دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشور را اعلام کرد.
کارملو آنتونی، فوق ستاره سابق بسکتبال NBA به صورت رسمی اعلام بازنشستگی کرد.
دادگاه فدرال ایتالیا باشگاه یوونتوس با کسر ۱۰ امتیاز از رقابت‌های این فصل سری A محروم کرد.
براساس اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور؛ پزشکی قانونی استان مازندران هنوز در مورد وضعیت سلامت متهم به قتل عضو مجلس خبرگان رهبری تا روز ۲۰ اردیبهشت هیچ‌گونه اظهار نظر رسمی و قطعی نکرده است.
این سازمان امروز (جمعه ۵ مه ۲۰۲۳) به طور رسمی اعلام کرد که همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ ناشی از کروناویروس از این پس دیگر یک وضعیت اضطراری برای بهداشت عمومی جهانی نیست.
بوژیدار رادوشویچ دریافت پول واریزی از باشگاه را تایید کرد و خطر جریمه پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.
سخنگوی فدراسیون فوتبال، جدایی رحمان رضایی از کادر فنی تیم ملی را رسما اعلام کرد.
هبه ابوک، همسر اشرف حکیمی، روز گذشته رسما اعلام کرد که تصمیم به جدایی از ستاره تیم ملی مراکش گرفته‌ است.
ماجرای حمله به سفارت عربستان و تنش‌زدایی میان دو کشور بعد از هفت سال، در درون خود یک درس مهم را به ما می‌آموزد که آن‌هم عبارتست از: «ارتباط عمیق مسائل داخل کشور به سیاست خارجی.» طی دو هفته گذشته از یک سو سفر رافائل گروسی به تهران در روز‌های ۱۲ و ۱۳ اسفند و از سوی دیگر، اعلام رسمی تنش‌زدایی میان ایران و عربستان در ۱۹ اسفند، به وضوح اثبات کرد که چگونه وضعیت داخل کشور به سیاست خارجی پیوند خورده است
دادستان کل کشور درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مهسا امینی گفت: پزشکی قانونی با بررسی علمی و جامع نظر خود را به صورت رسمی اعلام کرد. پس از آن خانواده امینی از نظام پزشکی شکایت کردند. این شکایت برای کار کارشناسی به هیات پزشکی ارسال شده و تا کنون نظر هیات پزشکی ارسال نشده است.
فیفا تعداد سهمیه‌های قاره‌ها برای جام جهانی 2026 که در آمریکا و کانادا و مکزیک با حضور چهل و هشت تیم برگزار می‌شود را اعلام کرد.
معاون پرستاری وزارت بهداشت درباره وضعیت مهاجرت پرستاران گفت: آمار رسمی از مهاجرت پرستاران نداریم، اما بر اساس اعلام سازمان نظام پرستاری، سالانه حدود ۱۲۵۰ هزار نفر برای گوداستندینگ (گواهی مورد نیاز برای مهاجرت) درخواست می‌دهند.
دکتر حمید سوری، اپیدمیولوژیست گفت: قطعا تا زمانیکه خاموشی و پایان اپیدمی کرونا از سوی مجامع بین‌المللی مانند سازمان جهانی بهداشت و ... اعلام رسمی نشود، همچنان خطر بالقوه‌ای است که وجود دارد. وضعیت موجود شکننده بوده و می‌تواند به سرعت در حد چند روز بازگشت داشته باشد. از طرفی به نظر می‌آید که سطح حساسیت جامعه در برابر کرونا، با کاهش سطح واکسیناسیون، بالا می‌رود و وقتی افراد حساس جامعه بالا رود، استعداد ابتلا در آن‌ها نیز بالا می‌رود.
محمدحسن آصفری، درباره آخرین وضعیت پیگیری ابعاد فوت مهسا امینی در کمیته حقیقت یاب مجلس، بیان کرد: ما منتظر اعلام گزارش نهایی و رسمی پزشکی قانونی هستیم. آنچه که پزشکی قانونی به ما اعلام کرد ظرف دو الی سه هفته آینده گزارش نهایی را به مجلس ارائه خواهد کرد.
محمدحسن آصفری، درباره آخرین وضعیت پیگیری ابعاد فوت مهسا امینی در کمیته حقیقت یاب مجلس، بیان کرد: ما منتظر اعلام گزارش نهایی و رسمی پزشکی قانونی هستیم. آنچه که پزشکی قانونی به ما اعلام کرد ظرف دو الی سه هفته آینده گزارش نهایی را به مجلس ارائه خواهد کرد.
هوو ادواردز گوینده خبر بی بی سی با چهره ای غمگین و لباس مشکی خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم را اعلام کرد. عصر پنجشنبه ۸ سپتامبر، دربار بریتانیا در بیانیه‌ای رسمی خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم را تایید کرد. خانواده و نزدیکان ملکه از صبح این روز با اعلام نگرانی پزشکان از وضعیت سلامتی او، به بالمورال رفته بودند. این کاخ در اسکاتلند آخرین اقامتگاه ملکه بود.
دبیرکل فدراسیون فوتبال برای تایید نهایی نامزدهای انتخابات شهریورماه منتظر اعلام رسمی نهادهای قضایی درباره پرونده آنها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ