سازمان لیگ فوتبال زمان شروع دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشور را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهاد‌های عمومی اعلام کرد که ساعت کار خدمت حضوری تمامی کارکنان خود و سایر افراد شاغل (اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی و...) را حداکثر تا ساعت ۱۳ قرار داده و مابقی ساعات کار موظفی را از طریق دورکاری (با تمهیدات لازم) جبران کنند.
معاون ورزشی استقلال می گوید که با وجود مذاکره با لوپز کارو، همچنان گزینه ایرانی اولویت حجت کریمی است و نام سرمربی نیز تا ساعات پایانی شنبه اعلام می شود.
به دنبال تصویب عدم تغییر ساعت رسمی، دولت اعلام کرده که کارمندان می بایست از ۶ صبح سر کارهای خود حاضر شوند، اتفاقی که موجب انتقادات بسیاری شده است. بعلاوه، مشخص نیست این قانون با چه منطق و ارزیابی اجرا شده است، زیرا نه کارمندان توانایی اجرا وظایفشان را در ۶ صبح دارند و نه ارباب رجوع‌ها ۶ صبح به راحتی می‌توانند به ادارات رجوع کنند.
با اعلام رسمی سازمان لیگ، ساعت برگزاری شهرآورد بزرگ پایتخت تغییر کرد.
با اعلام رسمی سازمان لیگ، ساعت برگزاری شهرآورد بزرگ پایتخت تغییر کرد.
سازمان لیگ ایتالیا اعلام کرد بازی ناپولی-سالرنیتانا روز یکشنبه 30 آوریل ساعت 16:30 دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد.
خبر فروش محصولات گروه بهمن به صورت اقساطی صحت ندارد. این خبر را امیر میرمنصف، رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اعلام کرده و تاکید کرده که انتشار دهندگان این اخبار نادرست مورد پیگرد قضایی قرار می‌گیرند.
زارع پور با اشاره به مشکل ساعت تلفن‌های همراه گفت: پارسال پس از تصویب قانون تغییر نکردن ساعت رسمی کشور در نیمه اول سال، به مراجع جهانی موضوع را اعلام کردیم. اما برخی از گوشی‌هایی که عمدتاً قدیمی بوده و یا نیازمند به روز رسانی هستند، دچار مشکل شدند.
سخنگوی دولت گفت: سال گذشته مجلس اعلام کرد که دیگر تغییر ساعت رسمی کشور را نداریم؛ لذا دولت موظف است چنانچه تغییری در ساعات ادارات، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و با مدارس اتفاق می‌افتد، اعلام کند. سازمان اداری استخدامی پیشنهاداتی مطرح کرد که باید مورد بررسی قرار بگیرد که امیدواریم تا پایان سال تصویب شود.
مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد با حضور ژوزه مورایس در تیم ملی فوتبال ایران موافقت نخواهد کرد.
مردم می توانند برای اطلاع از آخرین نرخ های اسکناس ارز به سامانه مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران به آدرس ice.ir به عنوان تنها مرجع رسمی اعلام نرخ نقدی ارز در کشور مراجعه کنند.
جمعی از راهبران با در اختیار قرار دادنِ فیش حقوقی خود، خبر حقوق ۲۵ تا ۴۵ میلیون تومانی را خلاف واقع دانستند و گفتند: حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای ۹ تا ۱۲ ساعت کار، با توجه به سختیِ و حساسیتِ بالای کار و همچنین با توجه به اینکه خط فقر رسمی در تهران ۱۵ میلیون تومان اعلام شده، زیاد نیست و جوسازی در موردِ این حقوق و ارائه‌ی اخبار کذب، بی‌اخلاقی در قبال ماست.
با اعلام رسمی استقلال، پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز شد و آبی ها می توانند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند.
باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ روز هفدهم فوریه را به عنوان تاریخ دیدار دوستانه برابر سپاهان روی سایت رسمی خود قرار داده است.
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به صورت رسمی در سایت فیفا اعلام شد و کارلوس کی‌روش بازیکن دیگری را به لیست اضافه نکرد.
به همین منظور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو طی نامه‌ای به دکتر «چو» اعتراض رسمی خود را از عدم همکاری انگلستان و صدور نشدن روادید اعلام و خواستار رسیدگی فدراسیون به موضوع فوق شد.
با اعلام رسمی سهیل مهدی، رییس کمیته برگزاری سازمان لیگ، لیگ برتر ایران در فصل جاری در خردادماه به پایان خواهد رسید.
سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: تمام پروازها از ساعت ۲۴ امشب سی ام شهریورماه ۱۴۰۱ طبق ساعت درج شده در بلیت و ساعت رسمی کشور انجام خواهد شد.
طبق بیانیه رسمی وب سایت جوایز نوبل مراسم اعلام برندگان از ۳ تا ۱۰ اکتبر ۲۰۲۲ میلادی (۱۱ تا ۱۸ مهر ۱۴۰۱ شمسی) برگزار می شود.
رئیس جدید فدراسیون فوتبال فردا نشستی را با اهالی رسانه در ساختمان فدراسیون فوتبال برگزار خواهد کرد.
با اعلام سایت رسمی باشگاه اومونیا، مهاجم باسابقه تیم ملی راهی این باشگاه قبرسی خواهد شد.
شبکه خبری «الجزیره» قطر به نقل از برخی منابع در این باره گزارش داد که توافق شده تا مصر راس ساعت دو بعد از ظهر به وقت گرینویچ (۱۸:۳۰ به وقت تهران) یک بیانیه را اعلام کند که در آن خواسته شده تا آتش بس در نوار غزه سه ساعت پس از آن برقرار شود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۴۸۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار و دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۷۳ تن از ایشان وخیم است.
در حالی که ساعت از نیمه‌شب گذشته بود، سرپرست فدراسیون فوتبال و دبیرکل پیشین این فدراسیون با انتشار خبری در سایت رسمی فدراسیون فوتبال  اعلام کردند که حاضر به پذیرش نایب رئیسی حیدر بهاروند نشدند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ