کمیسون عالی انتخابات ترکیه نتیجه نهایی دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را تأیید و پیروزی رجب طیب اردوغان را با کسب ۵۲.۱۸ درصد آرا رسما اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پیکان اعلام کرد تیمش مقابل گل گهر در هفته دوم لیگ برتر برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان خواهد رفت.
یحیی گل‌محمدی اعلام کرد تمرینات پیش فصل سرخپوشان از 7 تیر آغاز می‌شود.
با اعلام رسمی سازمان لیگ پرتغال، مهدی طارمی در ترکیب تیم منتخب فصل گذشته لیگ این کشور قرار گرفت.
کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه بازی‌های مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
کمیسون عالی انتخابات ترکیه نتیجه نهایی دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را تأیید و پیروزی رجب طیب اردوغان را با کسب ۵۲.۱۸ درصد آرا رسما اعلام کرد.
کمیسون عالی انتخابات ترکیه نتیجه نهایی دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را تأیید و پیروزی رجب طیب اردوغان را با کسب ۵۲.۱۸ درصد آرا رسما اعلام کرد.
سازمان لیگ فوتبال زمان شروع دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشور را اعلام کرد.
حزب چپ سبز و حزب کردگرای «دموکراتیک خلق‌ها» (HDP) موضع خود را در مورد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری که در ۲۸ می برگزار می شود، اعلام کردند.
کارملو آنتونی، فوق ستاره سابق بسکتبال NBA به صورت رسمی اعلام بازنشستگی کرد.
عملکرد و مدارک باشگاه نساجی مازندران برای اخذ مجوز حرفه‌ای تایید شد.
دادگاه فدرال ایتالیا باشگاه یوونتوس با کسر ۱۰ امتیاز از رقابت‌های این فصل سری A محروم کرد.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: رای دادگاه لاهه تازه صادر شده است و باید این رای را به مرکز امور حقوقی بین المللی ابلاغ کنیم تا به طرف آمریکایی پیشنهاد دهند و با نماینده طرف مقابل وارد مذاکره شوند. وی افزود: مذاکرات با امریکا در خصوص پرداخت خسارت برخی اموال مسدود شده، صرفا به معاونت حقوقی مربوط می‌شود و ذیل وزارت امور خارجه تعریف نمی‌شود.
اعلام رسمی داوران هفته ۲۹ لیگ برتر از سوی خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سفر رئیس جمهور کشورمان به دمشق به نوعی اعلام رسمی پایان جنگ سیاسی برای انزوای سوریه و جشن پیروزی محور مقاومت برای بیش از یک دهه ایستادگی و پایداری است.
پس از اعلام رسمی رئیس‌جمهور آمریکا برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، هم‌حزبی مشهور او گفته در این انتخابات نامزد نمی‌شود و برای پیروزی مجددش، تلاش خواهد کرد.
بوژیدار رادوشویچ دریافت پول واریزی از باشگاه را تایید کرد و خطر جریمه پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.
روسیه از ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ (پنجم اسفند ماه ۱۴۰۰) بعد از به رسمیت شناختن استقلال دو جمهوری لوهانسک و دونتسک از اوکراین، به این منطقه نیرو اعزام کرد و از آغاز «عملیات ویژه نظامی در اوکراین» خبر داد.
تلاش مقامات کاخ سفید و دیگر متحدان برای انتخاب سخنگویان عالی رتبه نشان می‌دهد که بایدن قصد دارد رسما نامزدی دوباره خود در انتخابات ریاست جمهوری کشورش را اعلام کند.
فیفا تعداد سهمیه‌های قاره‌ها برای جام جهانی 2026 که در آمریکا و کانادا و مکزیک با حضور چهل و هشت تیم برگزار می‌شود را اعلام کرد.
به نظر می‌رسد مسئولان ژاپنی نیز یک روز تعطیل رسمی برای پیروزی بزرگ و صعود به مرحله بعدی اعلام کرده‌اند.
رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران به هیات دولت پیشنهاد داد: در صورت پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم فوتبال آمریکا در بازی امشب، فردا چهارشنبه به عنوان تعطیلی رسمی اعلام شود.
رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران به هیئت دولت پیشنهاد داد در صورتی که تیم ملی فوتبال ایران در مسابقه امشب مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا در چارچوب مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیروز شود، فردا چهارشنبه را تعطیل رسمی اعلام کند.
رئیس کمیسیون انتخابات کنیا رسما اعلام کرد که ویلیام روتو پیروز انتخابات شد و به عنوان رئیس جمهوری این کشور برگزیده شد. با این حال برخی از مقامات ارشد با رد نتیجه انتخابات منجر به دامن زدن خشونت و اعتراضات خیابانی در شهرهای مختلف کنیا شدند.
رهبر کره شمالی به طور رسمی پیروزی در کمپین حداکثری اضطراری ضد اپیدمی برای از بین بردن ویروس کرونای جدید را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ