براساس اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور؛ پزشکی قانونی استان مازندران هنوز در مورد وضعیت سلامت متهم به قتل عضو مجلس خبرگان رهبری تا روز ۲۰ اردیبهشت هیچ‌گونه اظهار نظر رسمی و قطعی نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهارستان‌نشینان با موافقت با بررسی لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب ( حمایت از سلامت اجتماعی ) در قالب اصل ۸۵ قانون اساسی، گامی مهم در جهت قانونمند کردن حوزه حجاب و عفاف کشور برداشتند.
خواب بر بسیاری از جنبه‌ها سلامت از میزان هورمون‌ها و سوخت‌وساز تا سلامت روانی و حافظه اثر می‌گذارد. اما پژوهشگران دانشکده پزشکی هاروارد که این بررسی را انجام داده‌اند می‌گویند بیش از همه «افزایش طول عمر بالقوه افراد فقط با بهبود ساده کیفیت خواب» شگفت‌زده هستند.
معاینات پزشکی اعضای کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی با یک روز تاخیر از امروز آغاز شد و طبق برنامه قرار است تا یک ماه آینده به صورت متوالی ادامه داشته باشد.
معاینات پزشکی اعضای کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی با یک روز تاخیر از امروز آغاز شد و طبق برنامه قرار است تا یک ماه آینده به صورت متوالی ادامه داشته باشد.
بررسی برنامه هفتم توسعه در بخش سلامت نشان می‌دهد اهداف بلندپروازانه‌ای که در آن مطرح یا در قسمت اهداف پیش‌بینی‌شده، با واقعیت‌های اقتصادی همخوانی ندارد. اجرایی شدن ۳۰ درصدی برنامه‌های توسعه پنجم و ششم هم نشان می‌دهد که دولت‌ها خود را ملزم به اجرای دقیق برنامه‌های پنج‌ساله نمی‌بینند.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: برای اینکه تخلف در تبلیغات انتخاباتی اتفاق نیفتد، قرار است «هیئت بررسی تبلیغات انتخاباتی» تشکیل شود.
محققان در یک تحقیق از داده های مربوط به گجت های پوشیدنی برای بررسی سلامت ذهنی افراد و انعطاف پذیری آنها استفاده کردند.
درست است یا نادرست: پنیر باعث دیدن خواب های بد و پریشان شده و هضم آدامس هفت سال طول می‌کشد؟! ما توصیه های بهداشتی خوب، بد و دیوانه وار را مورد بررسی قرار می دهیم.
چندین مطالعه توانایی طبیعت را در کاهش سطح استرس و تقویت سلامت روان نشان داده‌اند. یکی از این مطالعات شامل بررسی نزدیک به ۲۰ هزار شرکت‌کننده بود و نشان داد که گذراندن ۱۲۰ دقیقه در هفته در طبیعت، حس سلامت و تندرستی افراد را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، می‌توانید فعالیت‌های تمدد اعصاب مانند مدیتیشن، یوگا، تای چی، تمرینات تنفسی و آرامش عضلانی را امتحان کنید.
صبح‌ امروز جلسه قرارگاه پیگیری فرامین مقام معظم رهبری در قوه قضاییه، با حضور معاون اول قوه ‏قضاییه و سایر مقامات عالی دستگاه قضا برگزار شد.
پژوهشی در سال ۲۰۱۸ در مجله علمی لانست سایکیاتری برمبنای بررسی عادت‌های ورزشی و سلامت روانی ۱.۲ میلیون نفر منتشر شد. افرادی که روزانه ۳۰ دقیقه تا یک ساعت ورزش می‌کرده‌اند بهترین نتایج را به‌دست آورده‌اند و دو روز در ماه کمتر عوارض و مشکلاتی در سلامت روان در مقایسه با افرادی که اصلاً ورزش نمی‌کردند از خود نشان دادند.
معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت آمادگی دارد در زمینه بررسی تهدیدهای حوزه سلامت، دخانیات و اعتیاد و مسایل مربوط به آسیب های اجتماعی همکاری کند.
با دستور رئیس جمهور کارگروه تحقیق، بررسی و ارزیابی وقایع مربوط به سلامت دانش‌آموزان تشکیل شده است.
در کارگروه تحقیق، بررسی و ارزیابی وقایع مربوط به سلامت دانش‌آموزان علاوه بر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای شناسایی عوامل احتمالی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آزمایشگاه‌های تخصصی منتخب کشور عضویت دارند و مأمور بررسی دقیق موضوع شده‌اند.
ارقام پیرامون تروما، که شامل آسیب‌های جسمی و عاطفی است، در ایالات متحده فوق العاده زیاد است؛ بیش از ۲۲۳ میلیون نفر حداقل یک رویداد آسیب زا را در زندگی خود تجربه کرده اند. با بررسی عمیق‌تر، ۹۰ درصد از کسانی که با مشکل سلامت روانی دست و پنجه نرم می‌کنند، گزارش می‌دهند که دچار تروما شده‌اند.
یک بررسی ساده از میزان دستمزد درآمد ماهانه کادر سلامت و فارغ‌التحصیلان علوم پایه و پیراپزشکی در ایران نشان می‌دهد، آن‌ها در صورت استخدام رسمی، دریافتی بیشتر از ۱۰ میلیون تومان نخواهند داشت، اما در صورت تغییر شغل و فعالیت تمام وقت برای ارائه خدمات زیبایی یا ویزیتوری محصولات آرایشی و تجهیزات پزشکی، درآمد ماهانه ۵۰ میلیون تومانی هم خواهند داشت. مهاجرت هم که گزینه وسوسه‌انگیزتری برای آنهاست.
لایحه بودجه کل کشور شامل منابع و مصارف و به عبارتی دخل و خرج دولت در یک سال است که شامل حقوق و دستمزد کارکنان ، امور رفاه اجتماعی و همچنین مباحث مربوط به امور عمرانی، تولیدی، درمانی، سلامت، آموزشی و امنیتی است.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: گزارشی از سوی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در حوزه ارتقای سلامت اداری در صحن شورا قرائت خواهد شد.
کاربران بازار می‌توانند پیش از نصب هر برنامه، سلامت آن را توسط ۱۰ آنتی‌ویروس از جمله مکافی، کسپرسکی، گوگل‌پلی پروتکت، Eset و سیمانتک بررسی کنند
محققان فواید خوردن بادام را در طی ۴ هفته در ۸۷ نفر در رده سنی ۱۸ تا ۴۵ سال که قبلاً کمتر از مقدار توصیه شده روزانه فیبر مصرف می‌کردند و میان وعده‌های کم مغذی مانند چیپس سیب‌زمینی یا کلوچه را دو بار در روز مصرف می‌کردند، بررسی کردند.
عوامل مختلفی نظیر بی اعتمادی به سلامتی انتخابات موجب شده است این روزها چشم انداز چندان روشنی از سوی تحلیلگران و حتی ساکنین سرزمین های اشغالی برای عبور از این بن بست سیاسی دیده نشود.
معاون گردشگری کشور گفت: پیش نویس گردشگری سلامت آماده شده و آن را با حضور کارشناسان بررسی می‌کنیم.‌
مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیشنهاد فرهنگستان علوم پزشکی و وزارت بهداشت، درمان را برای ادغام «آموزش پزشکی» و «خدمات سلامت» بررسی کرد.
اولویت‌های مرتبط با سلامت اجتماعی با تاکید بر موضوع حجاب و عفاف در شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضا رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ