کاظمی‌فرد گفت: با توجه به اینکه دستگاه قضایی برای اطلاع‌رسانی در خصوص وضعیت پرونده و یا دریافت ابلاغیه‌های الکترونیک افراد، از پیامکی با سرشماره adliran استفاده می‌کند، شاهد هستیم که اخیرا کلاهبرداران از این موضوع سوءاستفاده کرده و از طریق ارسال پیامک جعلی با استفاده از سرشماره‌هایی دیگر، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سارا خادم‌الشریعه، نفر اول رده‌بندی شطرنج زنان، به‌طور رسمی از زیر پرچم ایران خارج شد. او که دی‌ماه سال گذشته و پس از حوادث رخ‌داده در ایران، بعد از ماه‌ها ممنوع‌الخروجی، راهی رقابت‌های شطرنج آلماتی در قزاقستان، آن‌هم به عنوان نماینده ایران، شده بود، با برداشتن روسری، در آن تورنمنت شرکت کرد تا نگاه‌ها متوجه دختر جوان شطرنج ایران شود.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: آن دسته از احکام ممنوع‌الخروجی که از سوی دستگاه قضائی برای افراد صادر می‌شود از طریق ارسال پیامک به آنها اطلاع داده می‌شود.
اولین صحبت‌های علی اکبر رائفی‌پور در فرودگاه امام بعد از اتفاقات ممنوع‌الخروجی در عربستان را ببینید.
ممنوع الخروجی شایان مصلح بازیکن گل گهر سیرجان تمام شد و او بامداد امروز به کربلا سفر کرد.
عکس های سفر جنجالی این بازیکن به مالدیو و تفریحات لاکچری او نیز هنوز در فضای مجازی وجود دارد و حالا این بازیکن فوتبال که قاری قرآن و مداح هم هست، به کربلا سفر کرده است.
باشگاه استقلال اعلام کرد مشکل ممنوع‌الخروجی کوین یامگا به‌زودی حل می‌شود.
فراتر از تمامی اخبار‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، خبرسازترین رخداد هفته جاری، مربوط به تلف شدن «پیروز» توله‌یوز ایرانی‌ای بود که در ماه‌های گذشته معروفیت خاصی پیدا کرده بود. پس از چند روز انتشار اخبار نگران‌کننده از تداوم بیماری و نارسایی‌های کلیوی، در سه‌شنبه (۹ اسفند) بعد از تلاش نافرجام دامپزشکان در اتاق عمل، پیروز تلف شد
علی دایی با رفع ممنوعیت خروج از کشور، بامداد فردا تهران را به مقصد پاریس ترک خواهد کرد تا در مراسم فیفا شرکت کند.
حسین شریعتمداری نوشت: کمترین تردیدی باقی نمی‌ماند که جمشید شارمهد، از سوی دولت آلمان مأموریت انجام عملیات تروریستی را بر عهده داشته است و اقدام وزارت خارجه آلمان در احضار کاردار ایران و اخراج دو کارمند سفارت جمهوری اسلامی ایران از نوع عملیات فریب و «فرار به جلو» برای پاک کردن ردپای دولت آلمان در این عملیات تروریستی بوده است.
سه سال گذشته تعدادی از مسابقات مهم که عمری انتظار حضور در آنها را داشتم، به علت ممنوع الخروجی از دست دادم.
همان طور که من پس از سفر ترکیه در فرودگاه امام(ره) متوجه ممنوع‌الورودی خودم شدم و گذرنامه‌ام ضبط شد، اگر همسرم مشکل ممنوع‌الخروجی داشت، پلیس کنترل گذرنامه فرودگاه پاسپورتش را ضبط و اجازه سوار شدن به هواپیما و خروج از مرز هوایی را به او نمی‌دادند
همان طور که من پس از سفر ترکیه در فرودگاه امام(ره) متوجه ممنوع‌الورودی خودم شدم و گذرنامه‌ام ضبط شد، اگر همسرم مشکل ممنوع‌الخروجی داشت، پلیس کنترل گذرنامه فرودگاه پاسپورتش را ضبط و اجازه سوار شدن به هواپیما و خروج از مرز هوایی را به او نمی‌دادند
اطلاعیه قوه‌قضائیه درباره ممنوع‌الخروجی خانواده علی دایی
ممنوع‌الخروجی جمعی چندین ورزشکار و هنرمند
عضو کمیسیون آموزش مجلس در رابطه با مطرح شدن تهیه طرحی با هدف تشدید مجازات‌ها برای دانشجویان از جمله ممنوع‌الخروجی ۱۰ ساله گفت: چنین طرحی را ندیده‌ام، بعید می‌دانم که مطرح باشد.
گویا تعدادی از مربیان و بازیکنان پرسپولیس فعلاً ممنوع‌الخروج هستند و به همین خاطر عملاً امکان برگزاری اردوی خارجی هم وجود ندارد!
حالا درباره همین مرتضی شایعه شده که به دلیل حمایت از اعتراضات و انتقاد از ورزشکارانی که سکوت اختیار کرده‌اند، حکم ممنوع‌الخروجی صادر شده و نمی‌تواند تیم ملی را برای بازی‌های جهانی بوسنی همراهی کند. موضوعی که البته عصر روز گذشته تکذیب شد و خبر رسید که او امروز تیم ملی را همراهی می‌کند
تکذیب خبر ممنوع‌الخروجی ملی‌پوش سرشناس و تأکید تابناک
با پیگیری مسئولان باشگاه پرسپولیس مشکل ممنوع‌الخروجی گولسیانی برطرف شد تا او مشکلی برای خروج از کشور نداشته باشد.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص پرداخت مالیات مدافع سابق خود اطلاعیه‌ای صادر کرد.
افراد برای خروج از مرز‌های کشور نیازمند مدارکی هستند از‌جمله گذرنامه که این گذرنامه در‌واقع اجازه خروج آن‌ها از کشور به شمار می‌رود. در این مورد ماده ۲ قانون گذرنامه این‌چنین مقرر می‌کند: «اتباع ایران برای خروج از کشور و یا اقامت در خارج و یا مسافرت از خارج به ایران باید تحصیل گذرنامه نمایند. صدور گذرنامه منوط به ارائه اسنادی است که هویت و تابعیت ایرانی تقاضاکننده را ثابت نماید».
قاضی‌القضات به موضوع ممنوع‌الخروجی برخی فعالان اقتصادی پرداخت و بر ضرورت اتخاذ تدابیری برای سازماندهی هرچه بیشتر مقوله ممنوع‌الخروجی افراد با کمک بخش‌های مختلف دولتی برای جلوگیری از تحمیل ضرر به فعالان اقتصادی تاکید کرد.
قاضی‌القضات در ادامه به موضوع ممنوع‌الخروجی برخی فعالان اقتصادی نیز پرداخت و ضمن اشاره به این نکته که بخش مهمی از این فعالان اقتصادی عمدتاً از ناحیه سازمان امور مالیاتی و بانک‌ها ممنوع‌الخروج می‌شوند، بر ضرورت اتخاذ تدابیری برای سازماندهی هرچه بیشتر مقوله ممنوع‌الخروجی افراد با کمک بخش‌های مختلف دولتی برای جلوگیری از تحمیل ضرر به فعالان اقتصادی تاکید کرد.
رئیس قوه قضائیه بر سازماندهی هرچه بیشتر مقوله ممنوع‌الخروجی افراد با کمک بخش‌های مختلف دولتی برای جلوگیری از تحمیل ضرر به فعالان اقتصادی تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ