یورگن لوکادیا می‌گوید فعلا صحبت در مورد تمدید قرارداد با پرسپولیس خیلی زود است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در خصوص استیضاح وزیر کشور عنوان کرد: اتفاق جدیدی رخ نداده البته هفته پیش نامه‌ای را در سایت خانه ملت گذاشتند که مثلا جمعی از نمایندگان در این خصوص نامه‌ای نوشته‌اند که بعدا آن را برداشتند چیز جدیدی هم نبود.
حجت الاسلام اژه‌ای گفت: وقتی است که می‌گوییم الان شرایط کشور در فلان شرایط است و این متن قانونی را با مصلحت بیرونی ضمیمه کنیم و بگوییم رای ما این است، باید تعمیق بیشتری روی این موارد داشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: باید در خصوص واکنش‌هایی که برخی از دوستان ما داشتند بگویم خودتان رزومه افرادی مانند الهویی را بررسی کنید و ببینید او شرایط لازم را دارد یا خیر.
سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرد که فوتبال زبان مشترک همه ملت‌ها است و باید به همه تیم‌ها احترام گذاشته شود.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، در آخرین بازی فصل در خصوص تصمیمش برای جدایی گفت: باید با خودم صادق باشم، راه دومی وجود ندارد!
نشست خبری جشنواره رسانه‌ای آرمان با حضور دبیر جشنواره و خبرنگاران در سالن کنفرانس موسسه همشهری برگزار شد.
معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه با بیان اینکه تفکیک تخلف از جرم در لایحه مورد تاکید قرار گرفت، تصریح کرد: هدف ما این است که در لایحه در موضوع عفاف و حجاب بدوا با تخلف روبه رو شویم، تخلف یعنی جریمه مانند جریمه پلیس راهور که آن را برای متخلفان در نظر می‌گیرد؛ لذا توافق بر این بود که موضوع را تخلف ببینیم و جریمه برای آن در نظر بگیریم.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در نشست خبری پیش از بازی با چلسی به درگیری لفظی با کوین دی‌بروینه مقابل رئال مادرید اشاره کرد.
ایروانی گفت: اینکه گفته می‌شود نهاد دولت باید به طور کامل از صنعت و اقتصاد خارج شود سخن خطرناکی برای صنعت است و در این شرایط صنعت و تولید ضرر می‌کند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید دوست دارد مارکوس رشفورد چنان از ته دل بخندد که دندان‌هایش هم مشخص باشد.
باید سیاست‌های عملیاتی و مصوباتی مانند حوزه حجاب را پیگیری کنیم و اگر ببینیم که اثربخش نیستند، مصوبات جدید بیاوریم؛ باید واقعیت‌های میدان را بشناسیم و شورای عالی انقلاب فرهنگی باید دبیرخانه چابک و عملیاتی باشد نه اینکه خودش به میدان آید. این شورا مصوبات و سیاست‌های عملیاتی را پیگیری کرده و اثربخشی آن‌ها را بررسی می‌کند.
رییس فدراسیون فوتبال بعد از مدت‌ها درباره وضعیت کارلوس کی‌روش و احتمال قطع یا ادامه همکاری با او واکنش نشان داد.
سرمربی باسابقه فوتبال جهان می‌گوید: در چند مقطع برای هدایت تیم ملی ایران پیشنهاد‌هایی دریافت کردم، اما نمی‌دانم چرا هیچ‌وقت به توافق نهایی نرسیدیم.
سرمربی تیم ملی کامرون می گوید که از اونانا خواسته ام صبر کند تا ببینم آیا قرار است با ما بماند یا خیر.
سرمربی تیم ملی فوتبال ولز گفت: ایران مقابل انگلیس ترکیبش را تغییر داد و باید ببینیم برابر ولز از چه ترکیبی استفاده می‌کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ولز گفت: ایران مقابل انگلیس ترکیبش را تغییر داد و باید ببینیم مقابل ولز از چه ترکیبی استفاده می‌کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ولز گفت: ایران مقابل انگلیس ترکیبش را تغییر داد و باید ببینیم مقابل ولز از چه ترکیبی استفاده می‌کند.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش را منوط به نتیجه کسب شده در جام جهانی دانست.
نگاه دولت این است که وقتی ۸۵ میلیون جمعیت نخبه داریم، اگر حرفشان را نشنویم، خودمان را از شنیدن آن‌ها محروم کرده‌ایم. اگر بخواهیم یک تحلیل راهبردی از حوادث اخیر داشته باشیم، باید ببینیم در ایام اخیر، سطح منطقه و جهان چه حوادثی رخ می‌داد.
سرمربی نفت آبادان بعد از شکست مقابل ملوان گفت: داوران مسابقه‌های لیگ را حساس‌تر کرده‌اند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اعتراضات مدنی باید در مسیر خودش هدایت شود. البته اعتراض یعنی نقد و نقد هم باید مبانی داشته باشد. از سوی دیگر ما هم باید بین این‌ها تکفیک ایجاد کنیم و با هر بخش متناسب با ویژگی‌های آن بخش رفتار کنیم، مهم این است بعد از مدیریت صحنه بنشینیم عالمانه بررسی کنیم و ببینیم منشا مشکلات کشور کجاست؟
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا باید در انتخابی تیم ملی ببینیم، نفراتی که داریم در قد و قواره آسیا هستند یا خیر؟!
خرم‌آباد- سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه چشم انداز آینده پروژه راه آهن لرستان را باید به نحوی ببینیم که تا اندیمشک حتماً اجرا شود، گفت: مجلس در این راستا آمادگی لازم را دارد.
قطعی برق ورزشگاه خرم آباد در دیدار دوستانه با شمس آذر صدای اعتراض تند فراز کمالوند را بلند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ